8 Reacties

één maand geleden

Hoi hoi, ik doe ook aan krachttraining. Ben komende maandag ook 32 weken. Heb het idee dat de kleine ook al langzaam wat lager begint te liggen. Heb overigens al een aantal weken dat ik bij benen train merk dat mn onderlichaam aan het verweken is. Het voelt gewoon anders, minder stabiel ofzo. Het ook moet ik nu vaker plassen en ik probeer bij de oefeningen goed door te ademen zodat ik niet teveel druk op mn buik en bekkenbodem zet. Bovenlichaam gaat allemaal wel inderdaad, behalve sommige apparaten waar ik niet lekker meer op zit vanwege mn buik 😅

één maand geleden

De enige oefeningen die ik nog doe met legday zijn 1. Boxsquats 2. Bulgarian split squats 3. Single leg RDL en 4. Hiptrust met een dumbell. Verder voelt niks goed😅😅

één maand geleden

Respect, ik ben ook 32 weken en kom al twee zwangerschappen niet verder dan lopen, fietsen en ademhalingsoefeningen...

één maand geleden

Je zou een bekkenfysiotherapeut kunnen vragen mee te denken. Zij zijn er niet alleen bij klachten als pijn, maar kunnen je wellicht mee helpen denken in trainingsoefeningen zodat je wellicht andere oefeningen doet maar nog wel kunt trainen. Of tips zodat je huidige oefeningen nog wel kunt blijven doen. Geen idee verder hoor; maar wellicht is het jet vragen waard😉

één maand geleden

Reactie op escg

Respect, ik ben ook 32 weken en kom al twee zwangerschappen niet verder dan ...
En ook dat is niet erg als je lichaam dat aangeeft! Knap dat je nog doet wat wel kan

één maand geleden

Reactie op KJ96

En ook dat is niet erg als je lichaam dat aangeeft! Knap dat je nog doet wa ...
Dank je wel! Ben overigens nooit erg sportief geweest, maar had graag wat meer kunnen blijven doen. Maar geeft inderdaad niet.

één maand geleden

Ik ben bijna 32 weken en doe ook nog aan kracht training. Ik moet nog niet na iedere set plassen maar wel regelmatig. Ze is bij mij alleen nog niet ingedaald

één maand geleden

Reactie op escg

Respect, ik ben ook 32 weken en kom al twee zwangerschappen niet verder dan ...
Je bent toch lekker in beweging, ook respect voor hoor! 💪🏼