18 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op BrittWB24
Ik heb de Quax de luxe in de kleur clay besteld met voetenbankje. Helaas no ...
Wij hebben ‘m al even in huis, variant Teddy. Zit geweldig (niet aan te raden voor mensen boven de 180cm ivm ondersteuning hoofd)
2 maanden geleden
Reactie op Isabel de Groot
Wij hebben ‘m al even in huis, variant Teddy. Zit geweldig (niet aan te rad ...
Ik ben 1.81m en vond deze ook fijn zitten in de winkel. Vond hem alleen wel erg duur.. Heb nog geen andere in dezelfde of hogere hoogte gevonden voor ondersteuning van nek/hoofd
2 maanden geleden
Reactie op RVDV2024
Ik ben 1.81m en vond deze ook fijn zitten in de winkel. Vond hem alleen wel ...
Dan neem ik m’n woorden terug😊 mijn zus en goede vriendin (allebei 180) vonden ‘m allebei wat te kort qua hoogte, vandaar m’n opmerking. Mbt prijs: ik zag dat ie nu flink goedkoper is als je besteld via Bol.com. Misschien tip voor je😊
2 maanden geleden
Iemand nog een tip voor een goedkope schommelstoel voor lange mensen? 😉 Er zijn er zo weinig in de winkel om proef te zitten, of ze zijn erg duur…
2 maanden geleden
Reactie op kiwibuddy
Mooi! Is de armleuning hoog genoeg om je arm op te steunen? En weet je evt, ...
Dankje ☺️
Om de baby te voeden heb je voor op de armleuning nog wel een kussen nodig. Zelf ben ik 165 en ik kan wel m’n voeten plat op de grond zetten. Bij jou zou dat dan net niet of net wel kunnen.
2 maanden geleden
Wij hebben ‘m al even in huis, variant Teddy. Zit geweldig (niet aan te rad ...
Is dit ook de kleur clay of de teddy ecru?😊
2 maanden geleden
Reactie op Vanderlee12
Is dit ook de kleur clay of de teddy ecru?😊
Moest even kijken want ze noemen ‘m niet overal hetzelfde blijkbaar. Wij hebben deze. Dat is niet de volle witte maar de gebroken witte versie. Hoop dat je er iets aan hebt 😊
2 maanden geleden
Moest even kijken want ze noemen ‘m niet overal hetzelfde blijkbaar. Wij he ...
Oh mooi! Dankje voor het uitzoeken 😊