9 Reacties
7 dagen geleden
Ik had dat bij me tweede trimester in de avond rusteloze benen kon ook niet van slapen maar ik moest gewoon even op de loopband of wat eiwitten eten en daarna kon ik wel slapen
7 dagen geleden
Ik heb af en toe ook wat last van onrust en ook vaak in de avond. Maar bij mij gaat het samen met hartkloppingen. Ook een lage bloeddruk en laag ijzer/Hb. Kreeg het advies magnesium te slikken, moet nog zien of dat ook werkt(slik het pas sinds gisteren). Als ik die hartkloppingen niet heb, dan voel ik ook niet de onrust
7 dagen geleden
Reactie op Larissa_94
Ik heb af en toe ook wat last van onrust en ook vaak in de avond. Maar bij ...
Hartkloppingen heb ik ook wel ja,aar die heb ik sowieso al met regelmaat i.v.m. hartafwijking.
Ik heb wel sinds de zwangerschap een hoge hartslag. Voorheen moest ik daarvoor sporten haha. Nouja zwanger zijn is soms ook een sport hè.
Magnesium heb ik nu ook maar eens ingenomen. Wie weet helpt dat 🥴
7 dagen geleden
Ik kan me ook geen houding meer geven in de avond hoor. Als ik dat heb ga ik ik bed liggen. Meestal half uurtje tot uurtje lezen of spelletje spelen op de telefoon.
Ik moet nog een week volhouden, ik wordt met 37 weken ingeleid vanwege hoge bloeddruk en zwangerschapsdiabetes. Kleine is beetje erg groot.
7 dagen geleden
Reactie op PrettyPeacock
Hartkloppingen heb ik ook wel ja,aar die heb ik sowieso al met regelmaat i. ...
Hoge hartslag heb ik ook. Maar inderdaad zwanger zijn is topsport.
Het zal even tijd nodig hebben voor het effect heeft, ik merk zover nog weinig verschil.
6 dagen geleden
Hoi, ik weet niet als ik heb last van hogebloeddruk (tot nu alles normaal geweest op controle) maar laatste dagen 'savonds heb ik ook de zelfde. Kan niet meer zitten en voel heel druk. Ik weet niet als er eigenlijk iets aan de hand is (bloeddruk of hartslag) maar voelt echt niet prettig....
Ik merk ook dat ik heb laatste dagan ook heel veel gas in mijn maag of soms ook gewoon in mijn buik, misschien iets mee te doen.
Hoor ik graag als iemand heeft tips!
6 dagen geleden
Heel herkenbaar!!! Ik heb het buiten de zwangerschap soms, maar niet zo erg als nu. Het zit inderdaad nu in mijn hele lijf en wordt er ook helemaal gek van. Soms kan ik dan ook niet in slaap komen en dan is het helemaal vreselijk, want dat lijkt inderdaad wel het enige wat dan nodig is. Slapen.
6 dagen geleden
Heel herkenbaar. Sinds ik magnesium ben gaan slikken gaat het een stuk beter!
6 dagen geleden
Hebben jullie het dan ook altijd in de avond/nacht zo erg? Of is het ook overdag?
Ik heb nog nooit iemand gehoord over deze zwangerschapskwaal en zelf ook niet meegemaakt in mijn vorige zwangerschappen. Magnesium ga ik maar eens een poosje inzetten, hopelijk is dat dan verlichtend 🤷
Maar als ik jullie zo hoor zou een verlossend antwoord alsnog welkom zijn dus 😆🙈