Ik twijfel of ik zwanger ben. Ik heb een aantal weken geleden na 4 weken een miskraam gehad en ik was dus volgens de verloskundige “eigenlijk te snel” weer zwanger gezien de cyclus. Zij gaf aan dat het ook door de eisprong kon geven dat het .. gehalte hoger was. Nu was een paar dagen geleden de clearblue na dagen positief ineens negatief en de clairivo ook en nu zie ik toch een licht streepje. Ben nu 2 dagen “over tijd”.
Wat denken jullie? Of zie ik iets wat er niet is. 😂🙋🏻♀️
Heb je na je miskraam een negatieve test in handen gehad? Dan weet je zeker dat het niet meer in je lichaam zit. Ik hoop voor je dat het gewoon een nieuwe zwangerschap is🤞🏽
Ja na de miskraam had ik eerst negatieve test. En toen 2/3 weken later op nieuw positief, en die werd dus 3 dagen geleden ineens negatief en nu zie ik dus wel wat. Dus ik word langzaam gek denk ik😋🙃
Update na 2 dagen. Gister clearivo test en die vond ik er niet zo positief uit zien, zag eigenlijk niks. Maar vandaag zo misselijk en nog steeds geen menstruatie dus nog twee testen gedaan van clearblue..
Update na 2 dagen. Gister clearivo test en die vond ik er niet zo positief ...
Gefeliciteerd!🩵❤️ Ik ben ook na mijn vroege miskraam direct weer zwanger geworden. Probeer ondanks alle spanningen wel van te genieten. (Is heel lastig soms I know)