14 Reacties

2 dagen geleden

Wij vonden het beiden niets. Maar zou echt even uitproberen in de winkel. Ook met je kindje erin. Onze kinderen kunnen er niet lekker inzitten. Hangen/zakken onderuit

2 dagen geleden

Reactie op M_1986

Wij vonden het beiden niets. Maar zou echt even uitproberen in de winkel. O ...
Welke buggy heb jij?

2 dagen geleden

Reactie op SabFra

Welke buggy heb jij?
Wij hebben een Easywalker Jackey XL En een compactere Maxi-Cosi Lara2. Deze vind ik trouwens een kwalitatief veel betere buggy dan de Joolz. Terwijl de Lara2 maar rond de 135 euro kost

2 dagen geleden

Reactie op M_1986

Wij hebben een Easywalker Jackey XL En een compactere Maxi-Cosi Lara2. Dez ...
Kan je die ook in hoogte verstellen voor een partner van 185 lang?

2 dagen geleden

Reactie op M_1986

Wij hebben een Easywalker Jackey XL En een compactere Maxi-Cosi Lara2. Dez ...
En dat zijn ook buggy’s voor handbagage?

2 dagen geleden

Reactie op SabFra

Nee, beiden niet. De jackey is hoog. Maar Lara2 niet perse laag. Vergelijkbaar met Aer. De lara2 mag als handbagage. Maar bijna altijd moet je de buggy afgeven bij de gate. De Joolz ook

2 dagen geleden

Reactie op M_1986

Nee, beiden niet. De jackey is hoog. Maar Lara2 niet perse laag. Vergelijkb ...
Bedankt voor je antwoorden!

2 dagen geleden

Reactie op SabFra

Wij ook Easywalker jackey xl en met mijn 1.82 vind ik die heel fijn! Niet verstelbaar maar niet nodig vind ik

2 dagen geleden

Wij hebben ze naast elkaar geprobeerd en vonden de verschillen erg klein en het prijsverschil niet waard dus voor de aer+ gegaan. Ik vond het harnas van de aer+ ook fijner verstellen.

2 dagen geleden

Hoewel wij onze kinderwagen van Joolz (day5) hebben vonden wij de buggy van Joolz niet fijn, voelde ook niet stevig. Zijn uiteindelijk ergens anders voor gegaan! Heb je de buggy’s al in een winkel met elkaar vergeleken? Toen wij dat deden veranderde onze mening enorm!

2 dagen geleden

Wij hebben de aer+ als enige wagen/buggy. In het begin met reiswieg, omdat ook die ingeklapt kon worden (we wonen op drie hoog met smalle trappen). Ik kan hem niet vergelijken met andere, maar ben er al een jaar heel blij mee! Rijdt soepel en het uitklappen gaat echt met één hand Het grootse verschil van de aer2 lijkt me dat je kindje naar jou toegedraaid kan zitten

2 dagen geleden

Reactie op Girlsmom92

Hoewel wij onze kinderwagen van Joolz (day5) hebben vonden wij de buggy van ...
Welke buggy heb je gekozen? Wij willen een compacte buggy die eventueel mee kan als handbagage. In de winkel zei de verkoopster dat alleen Joolz Aer dat kon. Hij valt wel gauw om vergeleken met onze Geo maar verder rijdt hij wel soepel.

2 dagen geleden

Reactie op SabFra

Welke buggy heb je gekozen? Wij willen een compacte buggy die eventueel mee ...
Dat is sowieso niet waar. Er zijn er heel veel geschikt als handbagage. Yoyo2 is de bekenste Maar ook maxicosi lara2, easywalker Miley etcetera Ik zou even naar een andere winkel gaan En er daarnaast rekening meehouden dat welke buggy je ook koopt deze hoogstwaarschijnlijk niet mee mag als handbagage. Maar zoals alle buggy's mee mogen tot aan de gate. Ik zou vooral een buggy zoeken waar je kindje goed in zit en die jezelf fijn vind. Mijn winkel ervaring met de joolz is dat deze snel omvalt. Ook met kind en heel onstabiel rijdt.

11 uur geleden

Reactie op SabFra

Welke buggy heb je gekozen? Wij willen een compacte buggy die eventueel mee ...
We hebben gekozen voor de Maxi Cosi fame cabin. We vonden hem vooral heel mooi en hij past makkelijk in de auto (hybride auto dus kofferbak is minder diep). We hebben de buggy nu standaard in de auto en de grote kinderwagen gebruik ik met wandelen. Mega overpriced natuurlijk, maar vonden we niet zo erg. Hij is super wendbaar en rijdt heerlijk. De extra opties zijn leuk maar niet perse nodig (verlichting en je kan met een usb c aansluiting nog het een en ander opladen, zit blijkbaar een powerbank in, wisten we bij het kopen nog niet haha). Ze zit er goed in, lijkt comfortabel voor d’r maar dat verschilt per kindje denk ik. Wij zijn er blij mee!