19 Reacties
5 maanden geleden
Ik heb eergisteren e3n miskraam gehad. Het zakje dat ik had was veeele groter. Heb je krampen? Vorige zwangerschappen bloedverlies zonder krampen en 2 gezonde babys. Deze keer heel veel krampen en de vruchtzak is effectief afgekomen. Als je dit ziet twijfel je niet hoor als je dat wat gerust kan stellen x
5 maanden geleden
Reactie op Gabrielle2000
Hier nog een foto
T ziet er naar uit dit oud bloed is, kan zijn dat je placenta onderaan ligt , ik heb het van het weekend ook gehad , 11 wkn en gezonde tweeling in mn belly !
5 maanden geleden
Ja ik heb eergister echo gehad en ik had dus een bloeding buiten me baarmoeder maar het moest echt alleen bruin zijn niet rood met stolsels ik heb nu wel echt krampen
5 maanden geleden
Reactie op Gabrielle2000
Ja ik heb eergister echo gehad en ik had dus een bloeding buiten me baarmoe ...
Bij vorige zwangerschap heb ik echt extreem bloedverlies gehad. Was een hematoom uiteindelijk. Wel nooit krampen toen. Bij miskraam maandag echt zware krampem en erna zelfs weeen.... ik zou wel bellen en vandaag controle laten doen. Zeker met krampen x
5 maanden geleden
Heb net de verloskundige gebeld en die zei dat er op mijn echo van maandag buiten de baarmoeder een bloeding is gevonden dus dat dat het nu is en geen miskraam ben helemaal opgelucht heel erg bedankt voor de reacties
5 maanden geleden
Ik heb voor morgen een echo gevraagd de bloeding was net gestopt en nu weer een beetje begonnen het is niet zo heel heftig maar toch maak je je zorgen
5 maanden geleden
Reactie op Laura99
Ik heb bij de zwangerschap van mijn zoontje (inmiddels is hij 2,5) ook zo’n ...
Dankje wel stelt me heel erg gerust bij mijn eerste zwangerschap had ik nooit bloeding dus dit is allemaal weer ff iets anders
5 maanden geleden
Ik heb tot nu toe in alle zwangerschappen bloedingen gehad. De eerste keer werd en miskraam en daar ging ik steeds meer en meer bloeden. Bij de andere keren stopte het elke keer weer en heb 2 gezonde jongens en nu zwanger van ons derde kindje (wat ondanks de bloedingen ook goed gaat)
5 maanden geleden
Ik heb hetzelfde! Bij mijn eerste ook niet gehad. Nu 7+2 en volgende week woensdag de 1e echo. Erg spannend!
5 maanden geleden
Reactie op tiemsss
Toevallig! We zijn even verrrrr haha ook 22 mei de eerste echo
Ook ik ben even ver! Spannend 🙏🏼
5 maanden geleden
Update ik ben net op een echo geweest en alles is helemaal goed ik had dus een hemtoom in me lichaam en dat was dus de bloeding van gister ik ben zaterdag 7 weekjes zwanger van me baby nummer 2 ✨🥰