16 Reacties

5 dagen geleden

Ik heb ook inderdaad slaap problemen vooral sinds deze week. Maar wordt vooral wakker rond 4.45 en kan dan niet meer slapen..

5 dagen geleden

Reactie op roos9534

Ik heb ook inderdaad slaap problemen vooral sinds deze week. Maar wordt voo ...
Ja ik heb dat juist dan ga ik in slaap vallen maar dan moet ik weer opstaan om te gaan werken 😭

5 dagen geleden

Soms heb ik dat ook. Vaak heb ik dan onbewust honger. Ik eet dan een paar volkoren biscuitjes die naar mn bed liggen. Daarna val ik meestal weer sneller in slaap.

5 dagen geleden

Reactie op roos9534

Ik heb ook inderdaad slaap problemen vooral sinds deze week. Maar wordt voo ...
Hier nog 1! Ben al weken aan het nachtbraken. Vooral het in de nacht wakker worden en niet meer kunnen slapen en dat elke dag weer 😭 en dan begint er ook nog 1 feest te vieren in je buik 🙈 Ik hoop zo dat dit iets beter gaat worden, anders heb ik straks geen energie voor de bevalling 🤣🙈

5 dagen geleden

Heel herkenbaar… ik kan ‘s avonds wel in slaap vallen maar word steeds rond 3 uur wakker en kan dan gewoon NIET meer in slaap vallen. En dan gaat de wekker om 06.00 voor werk…

5 dagen geleden

Als ik ‘s nachts wakker word en niet meer kan slapen, lees ik meestal een paar bladzijden op mijn ereader en dan word ik vanzelf weer wat meer moe en lukt het vaak om daarna te slapen.

5 dagen geleden

Reactie op Monastar

Hier nog 1! Ben al weken aan het nachtbraken. Vooral het in de nacht wakker ...
Hier idem dito 😅

5 dagen geleden

Reactie op Monastar

Hier nog 1! Ben al weken aan het nachtbraken. Vooral het in de nacht wakker ...
Zo herkenbaar 🙋🏼‍♀️

5 dagen geleden

Reactie op Monastar

Hier nog 1! Ben al weken aan het nachtbraken. Vooral het in de nacht wakker ...
Same here! Bij mij helpt t om een banaantje te eten. Daar zit magnesium in en helpt te ontspannen en bij t inslapen. Ik krijg namelijk ook honger als ik lang wakker lig. Laatst schopte de baby me zelfs wakker toen ik in m’n slaap een hand op m’n buik legde😅

5 dagen geleden

Inslapen gaat hier tot nu toe redelijk goed (gaat veranderen zodra ik niet meer op mijn rug kan liggen..). Wat bij mij vaak helpt als ik 's nachts rond een uurtje of 4-5 wakker word, is melk drinken en 10 minuten lezen. Helaas gaat de wekker wel elke werkdag als ik nog in diepe slaap lig.

5 dagen geleden

Hier hetzelfde! Heb een oefening die mij meestal werkt. Tip vanuit van een moeder uit een magazine. Als ik wakker ben ga ik woorden bedenken die niet bestaan. Je hersenen worden dan op een andere manier geprikkeld. Het slapen gaat daarna beter

5 dagen geleden

Reactie op Monastar

Hier nog 1! Ben al weken aan het nachtbraken. Vooral het in de nacht wakker ...
Precies dit😒 Ik had dit mijn vorige zwangerschap ook en ging zwaar vermoeid de bevalling in, was niet bevordelijk zeg maar🙈 Ik sliep uiteindelijk beter met de baby dan zwanger, ondanks om de 3 uur borstvoeden.. door die hormonen val je telkens heerlijk in slaap, kan niet wachten😂

5 dagen geleden

Helaas werkt je lichaam zich naar het moederschap toe.. weinig slaap en altijd aan staan. Probeer zo veel mogelijk te rusten en hou je vooral rustig, enige tip waar ik in deze kan geven. Straks ben je doodmoe en slaap je als een roosje

één dag geleden

Wat fijn om hier wat herkenning te lezen. Ook hier slechte nachten en het breek me op dit moment zo enorm op…

21 uur geleden

Hier ook hele nacht wakker. Van het weekend over verhuisd en meer last van bekken maar nu ook mijn hele linkerbeen die vreselijk pijn doet.

20 uur geleden

Oh gelukkig ben ik niet de enige zo te lezen. Deze week 28 weken. Normaal viel ik zo weer in slaap maar rond een uur of 3 wakker en blijf voor mijn gevoel wakker tot de wekker gaat 😅