29 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op roos9534
Ik heb ook inderdaad slaap problemen vooral sinds deze week. Maar wordt voo ...
Ja ik heb dat juist dan ga ik in slaap vallen maar dan moet ik weer opstaan om te gaan werken 😭
2 maanden geleden
Soms heb ik dat ook. Vaak heb ik dan onbewust honger. Ik eet dan een paar volkoren biscuitjes die naar mn bed liggen. Daarna val ik meestal weer sneller in slaap.
2 maanden geleden
Reactie op roos9534
Ik heb ook inderdaad slaap problemen vooral sinds deze week. Maar wordt voo ...
Hier nog 1! Ben al weken aan het nachtbraken. Vooral het in de nacht wakker worden en niet meer kunnen slapen en dat elke dag weer 😭 en dan begint er ook nog 1 feest te vieren in je buik 🙈
Ik hoop zo dat dit iets beter gaat worden, anders heb ik straks geen energie voor de bevalling 🤣🙈
2 maanden geleden
Reactie op Monastar
Hier nog 1! Ben al weken aan het nachtbraken. Vooral het in de nacht wakker ...
Zo herkenbaar 🙋🏼♀️
2 maanden geleden
Reactie op Monastar
Same here! Bij mij helpt t om een banaantje te eten. Daar zit magnesium in en helpt te ontspannen en bij t inslapen. Ik krijg namelijk ook honger als ik lang wakker lig.
Laatst schopte de baby me zelfs wakker toen ik in m’n slaap een hand op m’n buik legde😅
2 maanden geleden
Inslapen gaat hier tot nu toe redelijk goed (gaat veranderen zodra ik niet meer op mijn rug kan liggen..). Wat bij mij vaak helpt als ik 's nachts rond een uurtje of 4-5 wakker word, is melk drinken en 10 minuten lezen. Helaas gaat de wekker wel elke werkdag als ik nog in diepe slaap lig.
2 maanden geleden
Reactie op Monastar
Precies dit😒
Ik had dit mijn vorige zwangerschap ook en ging zwaar vermoeid de bevalling in, was niet bevordelijk zeg maar🙈 Ik sliep uiteindelijk beter met de baby dan zwanger, ondanks om de 3 uur borstvoeden.. door die hormonen val je telkens heerlijk in slaap, kan niet wachten😂
2 maanden geleden
Hier ook hele nacht wakker. Van het weekend over verhuisd en meer last van bekken maar nu ook mijn hele linkerbeen die vreselijk pijn doet.
2 maanden geleden
Herkenbaar! Toen ik zo’n lange slurf zwangerschapskussen had was ik de hele nacht half wakker, omdat het zo onhandig was met draaien van zij. Die nachten braken me echt op. Sinds ik een wig-zwangerschapskussen heb en een klein kussentje tussen knieën kom ik wel eindelijk weer in m’n diepe slaap. Wellicht dat je daarmee kunt experimenteren?
Ik wordt alsnog wakker rond 5u (hormonen) maar heb vrede met de gedachte dat als je wat diepe slaap hebt gehad en rustig blijft liggen, je lichaam alsnog uitrust.
2 maanden geleden
Reactie op Nonnie_
Hier ook soms nachten dat ik rond een uur of 3 wakker wordt en voor geen mo ...
Precies dit, mijn biologische wekker zegt om 03:30 dat ik wakker moet worden.. en dan val ik niet meer in slaap tot 5:30 en mijn wekker staat om 06:30 want dan moet ik weer gaan werken 😵💫