29 Reacties
2 maanden geleden
Mijn man kwam vannacht rond 2:00 uur van het stappen thuis, ik was gelijk op scherp en klaarwakker, ondanks dat ie heel zachtjes deed 🤣🤣 heeft me wel 1,5 uur gekost om weer in slaap te kunnen vallen, pff 🙈 maar vaak moet ik ook rond 3:00 uur plassen en daarna kan ik ook nog moeilijk in slaap vallen. Resultaat: super moe en gebroken wakker worden 🥴 ik had er tijdens mijn eerste zwangerschap totaal niet, heb ik 9 maanden lang als een blok geslapen... Wat een mazzel 🤣
2 maanden geleden
Reactie op Tafellamp
Zooo herkenbaar dit: eerste zwangerschap 1 of 2x per nacht wakker en dan we ...
Ik heb precies hetzelfde ! Eerste zwangerschap goed geslapen. En nu elke nacht tussen 4 en 5 uur wordt ik wakker en kom ik heel slecht tot niet in slaap. Zo vermoeiend met nog een rennende peuter om je heen 🥴
2 maanden geleden
Ook heel herkenbaar. Vannacht weer geen oog dicht gedaan, maar wel kapot moe.
Gisteren babyshower gehad met high tea. Echt een hele leuke verrassing 🩵 alleen ligt dat nu in de ochtend nog steeds zwaar op m’n maag. Voel me mega opgeblazen, kan m’n warmte niet kwijt, voel me echt beroerd ervan. Vannacht alleen maar liggen draaien. Te warm, te koud, voedingskussen uit bed, toch maar weer in bed vanwege de bekkenpijn.