29 Reacties

2 maanden geleden

Mijn man kwam vannacht rond 2:00 uur van het stappen thuis, ik was gelijk op scherp en klaarwakker, ondanks dat ie heel zachtjes deed 🤣🤣 heeft me wel 1,5 uur gekost om weer in slaap te kunnen vallen, pff 🙈 maar vaak moet ik ook rond 3:00 uur plassen en daarna kan ik ook nog moeilijk in slaap vallen. Resultaat: super moe en gebroken wakker worden 🥴 ik had er tijdens mijn eerste zwangerschap totaal niet, heb ik 9 maanden lang als een blok geslapen... Wat een mazzel 🤣

2 maanden geleden

Reactie op Kruumelke

Mijn man kwam vannacht rond 2:00 uur van het stappen thuis, ik was gelijk o ...
Zooo herkenbaar dit: eerste zwangerschap 1 of 2x per nacht wakker en dan weer doorslapen. Nu ligt ik uren te draaien en te woelen vanaf 3 uur..

2 maanden geleden

Reactie op Tafellamp

Zooo herkenbaar dit: eerste zwangerschap 1 of 2x per nacht wakker en dan we ...
Ik heb precies hetzelfde ! Eerste zwangerschap goed geslapen. En nu elke nacht tussen 4 en 5 uur wordt ik wakker en kom ik heel slecht tot niet in slaap. Zo vermoeiend met nog een rennende peuter om je heen 🥴

2 maanden geleden

Ik val deze week elke keer de middag weer in slaap op de bank… had ik voorheen niet..

2 maanden geleden

Hier hetzelfde. Overdag geen probleem om kleine dutjes te doen maar snachts helaas veel wakker. Kan niet echt een goede houding vinden en moet ook wel altijd minimaal 1 keer per nacht plassen 😅

2 maanden geleden

Hier ook helaas… zelfs zo erg dat ik nog maar 2 uur per nacht slaap. Ik ga zelfs minder werken, omdat het niet meer gaat. Bij mij is het vooral hormonaal, want ik voel verder geen ongemak.

2 maanden geleden

Heel herkenbaar, ik heb er een paar weken last van gehad en slaap sinds 1 week weer heerlijk door ben nu 28 weken

2 maanden geleden

Herkenbaar, herkenbaar, bijna 30 weken en minstens 2 x plassen snachts en tussen 3 en 5 ergens wakker worden..

2 maanden geleden

Ook heel herkenbaar. Vannacht weer geen oog dicht gedaan, maar wel kapot moe. Gisteren babyshower gehad met high tea. Echt een hele leuke verrassing 🩵 alleen ligt dat nu in de ochtend nog steeds zwaar op m’n maag. Voel me mega opgeblazen, kan m’n warmte niet kwijt, voel me echt beroerd ervan. Vannacht alleen maar liggen draaien. Te warm, te koud, voedingskussen uit bed, toch maar weer in bed vanwege de bekkenpijn.