46 Reacties
2 maanden geleden
Mijn kat is ook super aanhankelijk geworden! Schijnt heel normaal te zijn omdat ze alles voelen wat er gebeurd en wat er veranderd. Die van mij gaat nu zelfs mee wandelen🤣 maakt niet uit hoe ver ze gaat gewoon met mij en mijn vriend mee
2 maanden geleden
Reactie op kirstensuzanne
Mijn kat is ook super aanhankelijk geworden! Schijnt heel normaal te zijn o ...
En elke avond bij ons in bed slapen..
2 maanden geleden
Katten voelen veranderingen aan🙈 Hier ene die normaal zo ver mogelijk van je af gaat liggen, die nu het liefst de hele dag met de buik knuffelt
2 maanden geleden
Hier nog geen verandering gemerkt bij mijn 3 katten, bijna 24 weken zwanger.
2 maanden geleden
Hier geen reactie van de kat, ik denk dat ze in de ontkenningsfase zit😂
Het heeft 5 jaar geduurd voordat ze mijn andere zoontje eindelijk als volwaardig gezinslid ziet haha.
2 maanden geleden
Ik ervaar het met al onze dieren. De kat en de hond zijn beiden heel erg knuffelig en lopen overal mee naartoe. Dat is alleen wanneer ik zwanger ben.
In mijn werk staan mensen ook vverbaasd dat hun dier zo snel op schoot komt omdat ze dat normaal niet doen (ik kom bij mensen thuis voor mijn werk). Zelfs paarden willen knuffelen en volgen. Heel schattig , het dierenrijk is een bijzonder rijk ❤️
2 maanden geleden
Jup, hier ook 😅 als ik van huis ben staat ze te piepen voor de werkkamer van mijn partner. En in de nacht komt ze ook zéér vroeg even koekeloeren... verder houden ze me goed in de gaten de hele dag 😂
2 maanden geleden
Ik merk helaas 0,0 van mijn 2 katers (5&6). Had heel erg gehoopt op meer liefde naar nee, het boeit ze echt niks. Alleen de boxkleden vinden ze interessant omdat ze denken dat het voor hun is 😅
13 dagen geleden
Reactie op Sandyvg
Zijn jullie katten ook meer aanhankelijk dan hiervoor?
Het wordt met de w ...
2 van de 6 waren altijd al plakkers, maar nu zijn het er 6 🥲
13 dagen geleden
Reactie op Sandyvg
Dan mag ik niet klagen met 3 😂
Je mag er een aantal lenen hoor 😂😂
13 dagen geleden
Reactie op Sandyvg
Zouden mijn 3 rooie vriendjes wel heel leuk vinden 😜
Zal mn 2 rode meisjes langs sturen, word complete chaos 😂 oranje kat energie