46 Reacties
13 dagen geleden
Reactie op Sandyvg
Zijn jullie katten ook meer aanhankelijk dan hiervoor?
Het wordt met de w ...
Altijd al maar dit is het nu 24/7 als het aan haar ligt
13 dagen geleden
Reactie op Sandyvg
Wat een leuk beestje met dat snorretje 😍
Aaah dankjewel hahaha! Het is echt een lieverd. Mijn 1e baby!
13 dagen geleden
Reactie op Sandyvg
Dit zijn mijn kindjes 🥰
Wat een schatjes!!! Wij hebben een rode poes. Die is zoo ontzettend lief en ze wilt altijd bij ons in bed slapen. Ze is of buiten. Of bij ons in de buurt. Maar ik merk niet perse dat ze veel aanhankelijker is naar mij sinds ik zwanger ben🙈
13 dagen geleden
Ook voor alle poezen/katten mensen? Ik krijg veel opmerkingen uit mijn omgeving dat ik de poes al moet “laten wennen” dat er een baby komt. En dat ik haar moet afleren bij ons in bed te slapen omdat dat gevaarlijk kan zijn als de baby in de cosleeper bij ons op kamer ligt. Hoe gaan jullie dit doen? Nemen jullie die “regels” serieus of vinden jullie het een beetje overdreven en mag de poes ook waar de baby is.
13 dagen geleden
Reactie op kirstensuzanne
Ook voor alle poezen/katten mensen? Ik krijg veel opmerkingen uit mijn omge ...
Wij vinden het persoonlijk een beetje overdreven.. onze katten zijn nu het meest in de baby kamer, de ene slaapt op de stoel, de andere op de verschoningmat, de andere op een deken in de ledikant. De wieg en cosleeper vinden ze ook zalig om in te slapen. Nja prima, alles kan gewassen worden 🙊 en je kent je eigen katten het beste natuurlijk - wij weten 100% zeker dat 5 van de 6 niet op de baby zullen liggen of samen willen liggen met de baby. De ene zal t waarschijnlijk wel proberen maar is eerst afzien. Gezien t een echte knuffelkont is
13 dagen geleden
Reactie op Riley Sheai
Wij vinden het persoonlijk een beetje overdreven.. onze katten zijn nu het ...
Ja precies, ik denk dat mijn poes ook niet zo snel echt bij de baby zou kruipen. Maar dan krijg ik te horen ja wat als de poes op de baby gaat liggen?! En dan denk ik ja ik zie dat echt niet gebeuren eigenlijk ! Of dat ik moet uitkijken met de katten haren in het mondje van de kleine, maar ik denk ja ik heb een poes in huis ongeacht dat ik elke dag stofzuig en schoonmaak er zijn toch altijd katten haren🙈
13 dagen geleden
Ja hier ook! Ze is al in de babykamer geweest. Springt niet in het bedje oid. Ze ligt wel op zolder op de boxkleden te slapen maar ach, die was ik wel weer. Na het zkh gaan we gewoon wat kleding laten ruiken en haar de tijd geven onder begeleiding. Als je een baby gaat weghalen bij de poes en de deuren dichtdoet lijkt het mij (voor onze poes) averechts te werken. Ze is altijd bij ons, behalve als we slapen. En voor het slapen ligt ze ook vaak lekker op bed. Dat blijven we gewoon doen
13 dagen geleden
Hier liggen ze nu al continu in de box, het aankleedkussen, de co-sleeper, het bedje en de kinderwagen.
Het zal zich wel uitwijzen als onze kleine man er is 🩵 de katten zijn super lief en knuffelig, maar als ze bijv schrikken van m’n neefje en nichtje (2 en 1 jaar) dan lopen ze gewoon weg. Ze halen niet uit ofzo.
Ik ga ze nu niet weghouden van alles babyspullen.
13 dagen geleden
Ja precies, ik denk dat mijn poes ook niet zo snel echt bij de baby zou kru ...
Goed voor het immuunsysteem heb ik gehoord. Babies die opgroeien met snuitjes schijnen minder snel allergish te zijn. En precies wat je zegt, je kan poetsen tot je ons weegt, die haren zitten overal 😂 we hebben ook nog 2 honden die veel verharen, dus ons kind zal geheid haren in d'r mond ofzo krijgen.. 😬 maarja, de dingen die ik vroeger in m'n mond stak en op at waren toch wel echt een stuk viezer 😂
13 dagen geleden
Reactie op Riley Sheai
Goed voor het immuunsysteem heb ik gehoord. Babies die opgroeien met snuitj ...
Toch!! 🙈🙈 het is gewoon een beetje irritant dat iedereen overal advies over wilt geven. Ik merk dat ik daar steeds minder goed mee om kan gaan😅
13 dagen geleden
Toch!! 🙈🙈 het is gewoon een beetje irritant dat iedereen overal advies ov ...
Herken het maar al te goed helaas 😬 mn reactie tegenwoordig "goh, vind het toch zo fijn dat jij mijn dieren zo goed kent, ongeacht dat je ze nog nooit hebt ontmoet 🥰🥰" met de meest sarcastische toon ooit 🤭 misschien niet zo netjes, maar de meeste mensen zitten haast net niet te pushen om je dieren weg te doen
13 dagen geleden
Ik laat ze ook gewoon gaan, mensen zonder katten/poezen of überhaupt dieren hebben altijd een mening klaar. Wij kennen onze dieren het best 😊 dus ik vertrouw mijn beestjes echt
13 dagen geleden
Reactie op Riley Sheai
Herken het maar al te goed helaas 😬 mn reactie tegenwoordig "goh, vind het ...
Ja echt! Dit is mijn eerste zwangerschap en ik sta er van te kijken hoe asociaal andere ook kunnen zijn dus soms is het echt wel geoorloofd om een beetje asociaal of onaardig terug te doen vind ik🙈
13 dagen geleden
Wij laten onze katten niet in de slaapkamer aangezien ze mega verharen (langharige ragdolls). Soms maak ik een uitzondering😂 maar dan heb ik al snel spijt want ooooveral haren aan t bed. Wij laten ze verder wel overal komen ook liggen ze nu al in de box. Zou ze persoonlijk idd niet snachts bij de cosleeper laten want ze zouden op de baby kunnen gaan liggen en dan kan je het niet in de gaten houden (geen idee of er katten zijn die dat echt doen, maar voor de zekerheid)
13 dagen geleden
Reactie op Flower221
Jep, hier ook 3 katten (ragdolls) en ik word er soms gek van😂😂 was tijden ...
Wij ook 2 ragdolls haha 😂 vooral t vrouwtje komt vaak bij mij tuttelen. Zo sabbelen op een stuk van mn mouw ofzo en dan flink kneden en spinnen. Hartstikke aandoenlijk, maar soms echt geen zin in 🤣
13 dagen geleden
Reactie op DebCk90
Hier liggen ze nu al continu in de box, het aankleedkussen, de co-sleeper, ...
Ook een ragdoll zie ik? Die van mij zijn echt enorm lief met onze dochter van 2,5. De oudste kan kattig zijn maar pikt alsnog veel. De twee jongste 2 laten zich de hele dag meeslepen en optillen (mag natuurlijk niet zoveel van ons, maar ze laten alles toe..). Hebben echt nog nooit boos gedaan oid. Zo ontzettend geduldig.
Ze liggen ook constant in de box😂 (bij de babyborn van dochter)