108 Reacties
6 maanden geleden
Wij 3 mei de eerste echo!bij 6 weken al ivm risico zwangerschap krijgen we een wekelijkse controle .
Verleden met 5 miskramen maar nu loopt het HCG zo hard op, dat ik egk steeds meer hoop krijg dat her nu wel goed zit. Hij zegt nu dat ik al 5 wkn ben, maar dit ben ik pas over een weekje 🙈
Uitgerekend (volgens internet) 26dec
6 maanden geleden
Hallo dames,
Hier 25 december uitgerekend. En 15 mei de eerste echo (bij het fertiliteitscentrum omdat het via een vruchtbaarheidstraject gelukt is) wel heel spannend de eerste keer zwanger na een traject van drie jaar in het ziekenhuis.
6 maanden geleden
Volgens mijn eigen berekening 25 december uitgerekend. Ik heb 16 mei de eerste echo. Vorig jaar november een miskraam gehad met 10 weken dus is het extra spannend dat wachten..
6 maanden geleden
24 dec uitgerekend en 6 mei eerste echo bij gynaecoloog. Wachten duurt idd lang!
6 maanden geleden
26 december uitgerekend van eerste kindje. Nu 5+3, eerste echo op 8 mei, zooo spannend.
6 maanden geleden
Volgens mijn eigen berekening 26 december uitgerekend. Ben dus nu 5+3 en 8 mei de eerste echo. Het wachten duurt zooooo lang :(
6 maanden geleden
Reactie op Quintybvd
Als het goed is 27 december uitgerekend 16 mei de 8 weken echo vind het all ...
Wat leuk!! Ik ben volgens mij eigen berekeningen ook 27 december uitgerekend en ik heb óók mijn eerste echo 16 mei 🎉 Meeega spannend inderdaad, maar ook zo leuk allemaal 😁
6 maanden geleden
Ik ben dinsdag 6 weken en dan heb ik de echo al! Best vroeg. Zij gaan er vanuit dat het 7 weken is omdat zij tellen vanaf mn laatste menstruatie ipv vanaf mn ovulatie. Ben benieuwd, hoop dat er wat te zien is
6 maanden geleden
Reactie op cannolifroli
Ik ben dinsdag 6 weken en dan heb ik de echo al! Best vroeg. Zij gaan er va ...
En dus ook 25 december uitgerekend volgens mn eigen berekening haha