108 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op Momtobe1998

Ik ook 25 december! Oh wat spannend! Ook best snel. Laat je het ons weten? ...
De echo was goed! Voor het eerst een kloppend hartje gezien 😍

6 maanden geleden

Reactie op MariekeVisser

Zo fijn!! Nu hopen dat ik ook volgende week vrijdag een goede echo heb. Ben zenuwachtig

6 maanden geleden

Reactie op MariekeVisser

Super fijn!!! 🥰

6 maanden geleden

Vandaag met 5+6 een kloppend hartje gezien 🤩

6 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal! Hier ook 25 dec uitgerekend en 14 mei eerste echo. Super spannend dit word ons eerste..

6 maanden geleden

Rond kerst uitgerekend. Vandaag mijn eerste echo om te kijken of het goed in de baarmoeder terecht is gekomen ivm 1 eileider door buite baarmoederlijke zwangerschap.

6 maanden geleden

Hoi allemaal! Gefeliciteerd! ❤️ Hier zitten we op 25 dec voor nu. Met 4+5 al eerste echo gehad i.v.m. medisch verleden. Toen konden wij in ieder geval zien dat het netjes in het midden van de baarmoeder zat 🙈. 7 mei staat de volgende gepland ☺️.

6 maanden geleden

13 mei de eerste echo en volgend de app op 25 december uitgerekend. Als nr 2 op zijn grote broer lijkt dan ga ik de kerst niet halen qua bevalling. Dan zou het zomaar eind november, begin december kunnen worden.

6 maanden geleden

Reactie op Janssen92K

Volgens mijn eigen berekening 25 december uitgerekend. Ik heb 16 mei de eer ...
Leuk! Ik ben voorlopig ook 25 december uitgerekend en 16 mei pas echo. Heel spannend! Zeker ook voor jou kan ik me voorstellen. Kunnen we samen aftellen :)

6 maanden geleden

Reactie op BabywensDD

Rond kerst uitgerekend. Vandaag mijn eerste echo om te kijken of het goed i ...
Ow spannend! Ik hoop dat het allemaal goed was 🤞🏼❤️

6 maanden geleden

Ik ook 25 december 😊 Ivm via ivf traject en eerdere vroege miskramen al een echo op 6+2 gehad (hartje klopt en alles zag er goed uit), en een volgende op volgende week vrijdag 7+5. Wat spannend! En leuk om te lezen dat we niet alleen zijn. 😊

6 maanden geleden

Vanochtend echo gehad en een kloppend hartje gezien. 6+1 en uitgerekend op 26 december. Een kerst cadeau! ❤️ Zijn er meer mensen die (los van dat het natuurlijk geweldig is) zich vreselijk voelen? Ik ben zó moe en de hele dag misselijk. Kan als ik denk aan eten al beginnen met kokhalzen haha. Voel me eigenlijk gewoon net zoals wanneer je ziek bent. Meer mensen die hier last van hebben? #evenlekkerklagen.

6 maanden geleden

Op de ene site ben ik 18 december uitgerekend en op de andere site 22 december dinsdag eerste echo ben nu 7 weken en 2 dagen

6 maanden geleden

Reactie op suus1993baby

Vanochtend echo gehad en een kloppend hartje gezien. 6+1 en uitgerekend op ...
Ah wat fijn om te horen! Gefeliciteerd! ❤️ Helaas voel ik me ook verschrikkelijk… ik ben vandaag 6 weken zwanger en weet al twee weken niet hoe ik de werkweek door moet komen 🥲 Het zorgt er eigenlijk ook voor dat ik er nog niet echt van kan genieten omdat ik alleen maar bezig ben met overleven. Maar goed, we got this 💪🏼

6 maanden geleden

13 -03 was mijn eerste dag vd laatste menstruatie maar op de ene site geeftie aan dat ik 6 weken en 5 dagen ben en op de andere site 7 weken en 2 dagen..... Tussen 18 en 21 dec uitgerekend denk ik dan

6 maanden geleden

26 december uitgerekend! Vrijdag eerste echo maar weet vrij zeker wanneer mijn eisprong was, dus verwacht geen andere datum 🎅🏼

6 maanden geleden

Reactie op suus1993baby

Vanochtend echo gehad en een kloppend hartje gezien. 6+1 en uitgerekend op ...
Dit heb ik ook mijn vorige zwangerschap gehad. Wat bij mij hielp voordat ik mijn bed uit ging even een droge kacker eten en op de momenten dat ik misselijk werd iets kleins eten met niet teveel smaak. Hopen dat dit voor jou ook werkt!

6 maanden geleden

Reactie op Mama van Lois

Ow spannend! Ik hoop dat het allemaal goed was 🤞🏼❤️
Jaaa gelukkig op de goede plek en een mooi kloppend hartje 🤍

6 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal! Succes met de eerste weken! Wij verwachten op 26 december ons eerste kindje🎄. Aankomende vrijdag is onze eerste echo.

6 maanden geleden

Reactie op Fiore1

Gefeliciteerd allemaal! Succes met de eerste weken! Wij verwachten op 26 d ...
Mijne ook vrijdag, zo spannend🙈