108 Reacties
6 maanden geleden
Gefeliciteerd iedereen. Ik ben 26e dec uitgerekend en aankomende vrijdag 1e echo . Vind het echt lang wachten! :)
6 maanden geleden
Reactie op Fiore1
Wat fijn dat het goed gaat met het hartje! Je kan al veel meer zien op de e ...
Ja dat vond ik ook. Je zag het hartje ook echt goed kloppen. voor de rest is het nog net een rijstkorreltje nu natuurlijk haha. Maar inwendig zie je veel meer op dit termijn dan uitwendig.
6 maanden geleden
Hier ook vandaag een kloppend hartje. 25 december is nog steeds de uitgerekende datum.
6 maanden geleden
Zo leuk om te horen dat zo veel echo’s goed waren ❤️ ik moet gewoon nog tot donderdag wachten en vind het heeeel lang duren! 🙈
6 maanden geleden
Afgelopen dinsdag had ik mijn eerste echo, met 7 weken, de baby kwam gelijk goed in beeld met een mooi knipperend hartje.
Voor nu is de uitgerekende datum 25 december 😊. 24 mei met 9+2 weken hebben we een 2de echo.
6 maanden geleden
Hier ook 25 december uitgerekend. Aanstaande woensdag de eerste echo. Spannend!
6 maanden geleden
Ik had vandaag mijn eerste echo, met 7+4. Ik ben 1 dag vooruit gezet en nu dus uitgerekend op 26 december.
Het was voor ons een enorm spannend moment vandaag, na 3 missed abortions die allemaal bij een echo aan het licht kwamen. Maar vandaag een kloppend hartje gezien en een correcte termijn tov m'n laatste menstruatie ♥️. Ik durf weer een beetje te hopen.
6 maanden geleden
Ik had vandaag mijn eerste echo met ik dacht 7+5. Ik vond het heel spannend omdat ik gisteren wat bloedverlies had. Hierdoor mochten we eerder komen. Maar vandaag een kloppend hartje gezien en 2 dagen vooruit gezet :) Dus nu 8 weken! Was een enorme opluchting en we hebben nu veel meer vertrouwen in dat het toch goedkomt. Waarschijnlijk ben ik dan roch voor de kerst op 23 december uitgerekend ipv 25 december wat ik eerst dacht. Voor nu heel blij! Succes wie nu nog zit te wachten op een eerste echo 🍀🍀🍀