108 Reacties

6 maanden geleden

Dit was onze tweede echo afgelopen vrijdag. Komende vrijdag mogen we weer kijken 🥰 alles lijkt perfect te gaan. Laatste echo een hartslag van 151. Hierna ga ik vragen of ik ook in de week mag gaan komen ivm reistijd van 2 uur iedere week

6 maanden geleden

Kloppend hartje gezien!💛 Wel iets verder gezet, dus nu 8+1 en uitgerekend op 1e Kerstdag❤️

6 maanden geleden

Gisteren onze eerste echo gehad. We waren 8.1 precies zoals verwacht. Voorlopige uitgerekende datum is 26-12🌲. Na een missed abortion vorig jaar blijft het heel spannend deze periode. Maar het hartje zien kloppen was extra bijzonder.

6 maanden geleden

Ik ben 25 december uitgerekend kerstboom🎄✨ en 4 juni onze eerste echo. Had pas een positieve test op CD55 op 7 +6 weken. Daarvoor alleen maar negatief getest tot dag 42 en op advies van de arts ermee gestopt. Ik heb pcos dus mijn menstruatie blijft wel vaker uit. Maar gelukkig sinds deze week hele duidelijk positieve lijnen, ik ben echt heel excited 💗

5 maanden geleden

Vandaag 2 daagjes teruggezet bij mijn termijn echo en we zijn nu uitgerekend op 26 dec! 💜

5 maanden geleden

Ik had 24-12 dus kerst avond, maar ben sinds de termijn echo op 22-12 gezet. Wordt dus spannend of baby vroeg, optijd of later gaat komen.

5 maanden geleden

Ik ben uitgerekend op 25 december 🎄🩵🩷

5 maanden geleden

24 december uitgerekend! 🎄🎄

5 maanden geleden

25-12 uitgerekend. Helaas onze voorgenomen huwelijk van 24-12 moeten we nu definitief veranderen zover mogelijk

5 maanden geleden

Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik 26 december uitgerekend ben. Dit was ook de geboortedag van mijn oma 🎄❤️👶

5 maanden geleden

Vandaag de termijn echo gehad en 2 dagen vooruit gezet. Mijn uitgerekende datum is nu 24-12🎄 . Alles zag er gelukkig goed uit😄

5 maanden geleden

Ik ben uitgerekend op 25 december 🎄🎁🍼

5 maanden geleden

Reactie op SanneJoy

Ik ben uitgerekend op 25 december 🎄🎁🍼
Wat leuk! Ik ook🎄🎄

5 maanden geleden

Reactie op MrsFlyer

Wat leuk! Ik ook🎄🎄
Super leuk, ik ook! 🧑‍🎄

5 maanden geleden

Hier ook op 25 december uitgerekend, van ons 3e kindje 🎄🥳

5 maanden geleden

Hebben jullie leuke manieren om het nieuws te vertellen aan de buitenwereld?

5 maanden geleden

Met de termijn echo een weekje vooruit gezet nu uitgerekend op 24 december een dag voor mijn eigen verjaardag 🙈 zelf ben ik 25 december jarig

5 maanden geleden

Reactie op Westland89

Met de termijn echo een weekje vooruit gezet nu uitgerekend op 24 december ...
Wow wat dicht op elkaar! Hoe is het om met kerst jarig te zijn? Hoe vier(de) je dat altijd?

5 maanden geleden

Hier nu ook op 25 december uitgerekend! 🥰 Was in eerste instantie 29 december. Wat wel grappig is, is dat ik zelf eigenlijk ook op 25 december “moest” geboren worden, maar dat werd toen 8 december. Dus ben benieuwd met de onze

5 maanden geleden

Ik ben iets vooruit gezet naar 24 december