108 Reacties
6 maanden geleden
Kloppend hartje gezien!💛 Wel iets verder gezet, dus nu 8+1 en uitgerekend op 1e Kerstdag❤️
6 maanden geleden
Gisteren onze eerste echo gehad. We waren 8.1 precies zoals verwacht. Voorlopige uitgerekende datum is 26-12🌲. Na een missed abortion vorig jaar blijft het heel spannend deze periode. Maar het hartje zien kloppen was extra bijzonder.
6 maanden geleden
Ik ben 25 december uitgerekend kerstboom🎄✨ en 4 juni onze eerste echo. Had pas een positieve test op CD55 op 7 +6 weken. Daarvoor alleen maar negatief getest tot dag 42 en op advies van de arts ermee gestopt. Ik heb pcos dus mijn menstruatie blijft wel vaker uit.
Maar gelukkig sinds deze week hele duidelijk positieve lijnen, ik ben echt heel excited 💗
5 maanden geleden
Ik had 24-12 dus kerst avond, maar ben sinds de termijn echo op 22-12 gezet. Wordt dus spannend of baby vroeg, optijd of later gaat komen.
5 maanden geleden
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik 26 december uitgerekend ben. Dit was ook de geboortedag van mijn oma 🎄❤️👶
5 maanden geleden
Vandaag de termijn echo gehad en 2 dagen vooruit gezet. Mijn uitgerekende datum is nu 24-12🎄 . Alles zag er gelukkig goed uit😄
5 maanden geleden
Met de termijn echo een weekje vooruit gezet nu uitgerekend op 24 december een dag voor mijn eigen verjaardag 🙈 zelf ben ik 25 december jarig
5 maanden geleden
Hier nu ook op 25 december uitgerekend! 🥰 Was in eerste instantie 29 december.
Wat wel grappig is, is dat ik zelf eigenlijk ook op 25 december “moest” geboren worden, maar dat werd toen 8 december. Dus ben benieuwd met de onze