108 Reacties
5 maanden geleden
Vandaag hebben wij de termijnecho gehad. Hele mooie en goede echo, alles zag er goed uit! 😁 heel blij mee. Ik ben iets vooruit gezet van 29-12 naar nu 26-12. Een tweede kerstdag kindje dus. Ik ben benieuwd, i.v.m. het de eerste is kan het natuurlijk nog een weekje later worden.
5 maanden geleden
1,5 week geleden termijn echo gehad en daar kwam uit dat ipv 28-12, nu 26-12 ben uitgerekend.. Kerst is bij ons in de familie erg belangrijk zolang oudoma nog leeft. Dus hoop zo dat de baby iets eerder komt en ik mijzelf wat oke voel.
Aangezien ik ook nog eens HG heb, hoop ik het echt . Anders wordt genieten van kerst denk drama 🙈
4 maanden geleden
Reactie op Westland89
Met de termijn echo een weekje vooruit gezet nu uitgerekend op 24 december ...
Wow dat is ook wel heel bijzonder. Ik ben op 25 dec uitgerekend van m’n eerst kindje! Zoo leuk :) hoe vind je het om op kerst jarig te zijn?
4 maanden geleden
Reactie op gingermeijer
Wow dat is ook wel heel bijzonder. Ik ben op 25 dec uitgerekend van m’n eer ...
Als kind was de hele familie altijd bij mijn ouders met kerst .. tot ongeveer 10 jaar denk ik daarna is het overgegaan en werd mijn verjaardag nog wel gevierd alleen was niet iedereen er meer .. nu vier ik het echt al jaren niet meer omdat het gewoon een hele moeilijke dag is.. 🥴 ik mis het ook niet inmiddels ben ik 34 en vind ik het wel prima zo .. uiteindelijk is er altijd wel een manier om het te vieren als je echt wilt