48 Reacties
2 maanden geleden
Ik ben 11 december uitgerekend, eerst maar eens kijken wanneer ik beval en hoe ik en we ons dan voelen wat de planning gaat worden.
2 maanden geleden
Wij hebben dan waarschijnlijk een maand oude baby. Ik wordt eerder ingeleid in het ziekenhuis. Vanwege te hoge bloeddruk en zwangerschapsdiabetes. Waarschijnlijk ziet alleen de ouders van me vriend de baby en zijn broer en zusje verder nog niemand.
Ik zou graag het liefste even willen wachten met al hrt bezoek
2 maanden geleden
7dec uitgerekend , baby ligt nog steeds in stuit dus mogelijk een keizersnede, niet zeker natuurlijk… maar we hebben al besloten dat we kerst en oud en nieuw dit jaar op een lager pitje zetten. Een klein clubje mag evt bij ons langs komen maar niet teveel poes pas dit jaar.
2 maanden geleden
Hier ook erg in dubio met kerst. 4 december uitgerekend. Mijn moeder vroeg ook wat we doen met kerst.
Zelf is ze terminaal en woont ongeveer 1 uur rijden van ons af. Vorig jaar een 'laatste' kerst met het gezin bij ons thuis vanuit moeders kant gevierd.
Wellicht gaat ze nu kerst toch halen. Wat dus nu wel echt laatste kerst zal zijn. Maar hier thuis vind ik geen optie en 1 uur rijden ook niet. Dus aangegeven niets te doen.
Alleen 1e kerstdag vieren we het altijd bij mijn vader, die woont hier 2 straten vandaan. Waarbij ik dan wel weer heb van: mocht het gaan wil ik wel even gaan.
En de andere kerstdag zou ik graag mijn stiefzoon erbij willen hebben: als 1e kerst samen. Maar ook dat is gewoon rustig aan, aangezien hij 15 jaar is dus zijn eigen ding kan doen.
Maar naar mijn moeder vind ik het wel weer lastig. Die zal het niet prettig vinden als ik met mijn vader het wel zal vieren en niet met haar.
Ze denkt nu al als ik weinig zeg omdat ik moe ben, dat ze iets verkeerd heeft gedaan. Maar de tranen staan van vermoeidheid dan al in mijn ogen.
2 maanden geleden
Ik ben 15 dec uitgerekend. De vorige bevalling liep een week uit. Als je het mij vraagt zijn wij dan ook lekker thuis met kerst. Totaal geen behoefte aan dat getrek dan met de kinderen 😉😅