58 Reacties

18 dagen geleden

Ja zeker! Ik ben 4 december uitgerekend en ben echt gek op kerst! Ik ga zo snel mogelijk, zodra de bomen in de winkel zijn, 1 opzetten.

18 dagen geleden

Jazeker!!!! Wij zijn gister langs onze lokale kerstbomen man gereden maar inderdaad nog geen kerstbomen😔😔 het liefst willen wij ook een echte maar ik wil de boom hebben staan voor de kleine er is zodat dat gwn af is en voor een gezellige sfeer zorgt in huis😍😍 ik wacht tot 37 weken en anders laat ik mijn vriend een neppe op zetten! 🤣

18 dagen geleden

Hier komt de kerstboom ook voordat de keizersnede gedaan wordt! Nu is het makkelijker bij mij, ik heb nooit echte vanwege allergie en katten haha. Dus mijn neppe wordt begin december opgezet ☺️

18 dagen geleden

Ik heb er ook zin in!! Wacht nog wel na 5 december ik ben 14 december uitgerekend.

18 dagen geleden

Yes! Ik hou van kerst. 😍🎄 Zelf ben ik 6 december uitgerekend. Komende donderdag komt de ramenwasser en daarna zet ik de boom op.

18 dagen geleden

Jaaaa! Een vriendin van me heeft m al staan en ik ben echt jaloers, alleen zij heeft ook een neppe en die hebben wij niet. Dus zal toch nog even moeten wachten 🤞11 december uitgerekend

18 dagen geleden

Ja! 🙋🏻‍♀️ Ben ook geeeek op kerst! De eerste dingetjes staan al in de woonkamer en onze dochters hebben al een eigen kerstboompje op hun slaapkamers haha! Ik krijg rond 23-11 een keizersnede en wil heel graag daarvoor alles versierd en gedaan hebben, omdat ik daarna een tijdje immobiel zal zijn. Wij hebben wel een (besneeuwde) mooie kunstkerstboom, dus mijn man zal ‘m binnenkort neerzetten en dan ga ik ‘m nog met de kids versieren :-)

18 dagen geleden

Normaal niet, na sinterklaas vind ik vroeg zat. Maar nu wil ik het wel. Meer met het idee: als de kleine er is (4 dec uitgerekend) heb ik er de puf niet voor!! Maar ik vergeet dat man de kerstboom ook prima voor zijn rekening kan nemen. En als we de boom nu neerzetten denkt zoon dat zijn broertje komt, da's niet handig 😂

18 dagen geleden

Mijn boom staat al maar hangt nog niks in want manlief wil nieuwe versiering. Alleen bestelt hij het maar niet 😅

18 dagen geleden

Ik wil ook heel graag! 4 december uitgerekend en normaal halen we een echte kerstboom op 6 december. Ben bang dat als we er te vroeg 1 halen, dat die de kerst niet haalt en al te veel naalden gaat verliezen.. dus we wachten even af nog..

18 dagen geleden

Als het aan mij ligt had ie eind september al gestaan 🙈 Dat vond vriendlief te vroeg, maar er staan al wel wat kerstversiersels in huis. De (neppe) boom komt als het huis helemaal aan kant, ik hoop ergens volgende week. Nu ik verlof heb en veel thuis ben vind ik het heel veel gezelliger als de boom straks staat, lekker knus 🥰

18 dagen geleden

Ik heb een hekel aan kerst en mijn vriend wilt elk jaar een boom. Dus nu krijgt hij zijn zin, over 3 weken zetten we hem op. 21 dec uitgerekend

18 dagen geleden

Normaal niet zo vroeg maar ga begin December met verlof en eerste wat ik ga doen is de kerstboom opzetten 🤣

18 dagen geleden

Wij hebben afgelopen vrijdag een kleinere kunstboom gekocht (iets met ruimte gebrek door de box). En deze staat nu sinds gister 😅 manlief minder blij mee. Ik ben helemaal gelukkig.

18 dagen geleden

Wij hebben van de week een neppe gekocht (ben erg allergish voor echte) en zit ook echt te twijfelen om hem al op te zetten. 3 december uitgerekend en heb liever alles al "af" voordat de kleine komt zodat ik me volledig op de zorg van storten 😬 we hebben allebei eigenlijk een hekel aan kerst, maar willen zo graag nieuwe tradities maken voor en met ons kleintje 🥹

18 dagen geleden

Ik ga de laatste week van november alles opzetten. Dan zou ik ingeleid worden waarschijnlijk. Wij hebben alles nep vanwege de katten. Vlooien teken etc wil je niet binnen hebben die dagen met een newborn

18 dagen geleden

Reactie op Dylana1407

Ik ga de laatste week van november alles opzetten. Dan zou ik ingeleid word ...
Daar heb je wel een punt

18 dagen geleden

1 december uitgerekend en ik ga ook deze week de kerstsfeer in huis halen! 🎄 De boom past nu niet wegens de box, maar ik ga een guirlande over het tv meubel leggen met ballen en verder het huis opleuken met andere accessoires 🎅🏼🎅🏼

18 dagen geleden

Bij mij gaat deze bank tijdelijk naar de opslag en waar de box staat komt de boom. Of überhaupt die bank ooit terug komt geen idee want als ik zie hoeveel ruimte ik dan opeens heb denk ik, moet ik deze bank echt bewaren ( deze bank is een deel van mijn moeder en toen ik voor het eerst op mezelf ging wonen kreeg ik deze van mijn moeder ) 🙈

18 dagen geleden

Bij ons staat de kerstboom sinds afgelopen vrijdag. Lekker vroeg, maar direct ook heel gezellig in huis. Een newborn (en slaaptekort) met een beetje gezelligheid in huis kan absoluut geen kwaad haha en onze bijna 3 jarige dochter is er ook fan van. Ik zeg doen!