58 Reacties
18 dagen geleden
Ik ben 17 december uitgerekend en wij hebben gisteren de kerstboom opgezet! Speelt ook mee dat ik door de zwangerschap al vanaf week 7 thuis zit en dus de gezelligheid in huis wel kan gebruiken
18 dagen geleden
Ik kan niet wachten om de kerstboom op te zetten. Nog wel even wachten.
Ik heb nog een peuter van 3 rond lopen die het verhaal van Sinterklaas begint te begrijpen. Dus nog even wachten.
Maar hoe dan ook komt die kerstboom er te staan. Wordt allemaal wat krapper met de box etc. Maar ik hou erg van kerst 馃巹
18 dagen geleden
Reactie op LittleSEM
Ik kan niet wachten om de kerstboom op te zetten. Nog wel even wachten.
Ik ...
Jaa daarin tegen ben ik blij heb 2 jongere broertjes van 10 en 5 die beiden niet meer in Sinterklaas geloven 馃檲 ( die van 10 heeft het perongeluk verteld toen ik vroeg aan die van 5 of hij al een verlanglijstje heeft gemaakt ) 馃檲
18 dagen geleden
Ik ben pas 22 december uitgerekend, normaliter zet ik de boom pas op na sinterklaas doe ik denk dit jaar ook!
18 dagen geleden
Reactie op Sandyvg
Daar heb je wel een punt
Alles voor de gezondheid 馃グ
18 dagen geleden
Ik ga compleet tegen mijn principes in volgende week de boom al opzetten. Mijn verlof start dan. Ik ga in de week van sinterklaas een keizersnede krijgen en wil de boom die ik vorig jaar na kerst nieuw heb gekocht dit jaar toch wel echt gebruiken. En deze pas vlak voor kerst opzetten vind ik te laat.
18 dagen geleden
Afgelopen weekend de boom opgezet, nu ik er nog energie voor heb. En zo gezellig dat die weer staat馃檲
18 dagen geleden
Reactie op Dylana1407
Ik ga de laatste week van november alles opzetten. Dan zou ik ingeleid word ...
Alsin dan het risico dat de beestjes van de bomen op de katten gaan en dan via de katten bij ons en de baby?
18 dagen geleden
Reactie op kirstensuzanne
Alsin dan het risico dat de beestjes van de bomen op de katten gaan en dan ...
Zo iets, maar ben niet zo van de echte bomen ook. Vind het wel prachtig hoor. Maar vind het juist fijn een neppe snel opgezet en opgeruimd.
18 dagen geleden
Hier staat die ook al. Ook al hebben we nog kleintjes. De sint vindt een kerstboom ook mooi. Haha
18 dagen geleden
Hij staat 馃槃 erg simpel versierd. Onze eerste keer. We moeten nog wel een piek halen en misschien wat strikjes voor erin? Willen het ook niet te aantrekkelijk maken voor de katten 馃槀
16 dagen geleden
Heel herkenbaar, zit zelf een beetje in 2 strijd hebben een dochter van 5 en sinterklaas moet natuurlijk nog aankomen. Normaal gaat 6 december sinterklaas er uit kerst er in..
Nu gaan wij volgende week de sinterklaas versiering ophangen en willen we rond 20 november kerstversiering ook te voorschijn halen. Het is al allemaal van zolder na de bovenverdieping, wil het graag zelf nog kunnen opzetten. Wij zetten een heel dorp neer, krijg veel de vraag of ik het dit jaar weer allemaal neerzet. Maar wil het juist dit jaar allemaal opzetten aangezien we waarschijnlijk veel thuis gaan zijn in december.(nu bijna 33 weken ) . Keizersnede wordt waarschijnlijk net voor de kerstdagen gepland.