58 Reacties

13 dagen geleden

Ik ben 25 dec uitgerekend en wil zeker eind nov de boom al hebben staan. Sint heeft pech 🤣haha zet je schoen maar naast de kerstboom

13 dagen geleden

Reactie op BENDS

Ik ben 25 dec uitgerekend en wil zeker eind nov de boom al hebben staan. Si ...
Zal sinterklaas vast niet erg vinden hoor 😂

11 dagen geleden

4 dec uitgerekend dus wij gaan de boom volgend weekend al plaatsen! Anders riskeren we te moe te zijn om hem op te zetten 🥳

11 dagen geleden

Ik ben 26 dec uitgerekend en mijn man, zoon en ik houden erg van kerst met een echt boom. Onze zoon kan niet wachten tot de boom in huis komt, maar we hebben besloten het zoals elke jaar op 6 december te versieren. Nog even geduld.. Eerst St Maarten, dan Sint, dan Kerst, dat houden we maar aan🤷‍♀️

11 dagen geleden

Ik ben nog niet klaar.. alles in etappes, maar idd zo gezellig die kerstboom in huis lampjes 🥰

11 dagen geleden

Heb de boom nog een beetje aangepast 🫢 zitten nu meer lampjes en versiersels in. En een piek! Wat tuigen jullie de boom mooi op zeg allemaal. Heb er wat inspiratie uitgehaald 😅

11 dagen geleden

Ik ben 6 dec uitgerekend en hebben gisteren de neppe kerstboom neer gezet. 😃

10 dagen geleden

Wij zetten de kerstboom altijd pas een week na Sinterklaas neer, anders raken we er echt op uitgekeken voordat het kerst is, haha. Ik ben 18 december uitgerekend, speel met de gedachte om hem eerder (als in: 6 december) te zetten voor als de baby eerder komt. Is misschien ook wel leuk tijdens mijn verlof, dan voelt het meer als een soort kerstvakantie, maar eigenlijk ben ik nog steeds bang dat we er dan voor kerst weer vanaf willen 😂 Dus misschien doe ik ook wel hetzelde als altijd. Mocht ze eerder komen dan kunnen we het ook nog even tussendoor doen denk ik? (We hebben niet veel ruimte dus maar een hele kleine boom). Mochten we dat echt niet trekken, dan volgend jaar beter 😉

9 dagen geleden

Wij hebben onze kerstboom afgelopen weekend opgezet! Ik ben dol op kerst en zeker nu ik verlof heb had ik wel zin in wat gezelligheid in huis. Dus vandaar dat ie staat en wij zijn meestal vroeg en hadden nu helemaal zoiets nu kan het nog straks moeten we rekening houden met sinterklaas en zetten hem dan later op. Dus nemen het er nu nog mooi van 😊 en het past ook samen met de box in de woonkamer want dat was eerst ook de vraag! En nu kon ik de zelfgemaakte kerstballen van mijn babyshower er ook in hangen🥰

9 dagen geleden

Zaterdagggg yeaaaah

9 dagen geleden

Ik heb alles voor ons kersthuis opgetuigd. Ik vond het zelf erg vroeg maar ik ben 2 dec uitgerekend dus het is wel best zo 😂 normaal hebben we ieder jaar een echte maar ik kocht er dit jaar een bij de kringloop die ik daarna met mijn nesteldrang keurig heb gewassen tak voor tak 😂

9 dagen geleden

Reactie op cbamf

Ik heb alles voor ons kersthuis opgetuigd. Ik vond het zelf erg vroeg maar ...
Hier precies het zelfde :)

5 dagen geleden

Snuggles met t hondje en babybuik- nu het nog kan 😊

5 dagen geleden

Reactie op sjrona

Snuggles met t hondje en babybuik- nu het nog kan 😊
Oow heb je ook een fransje 👀

5 dagen geleden

Is het niet ook zo dat een echte boom niet zo lang mooi blijft? Anders is hij straks niet meer mooi tegen de tijd dat het kerst is. Ik heb mijn neppe al staan sinds 29 oktober. Ben zwanger van een tweeling en ik dacht nu kan ik het nog 😂

5 dagen geleden

Hier denk ik na 6 december, liefste nu al

5 dagen geleden

Reactie op annabelvdv

Is het niet ook zo dat een echte boom niet zo lang mooi blijft? Anders is h ...
Als je hem met kluit neemt, en de boom goed “verzorgd” kan hij best wel lang staan zover ik weet 🙈 Maar dit jaar toch maar gekozen voor een neppe

5 dagen geleden

Reactie op annabelvdv

Is het niet ook zo dat een echte boom niet zo lang mooi blijft? Anders is h ...
Ligt ook heel erg aan het soort boom. Sommigen houden hun naalden best goed vast mits ze altijd in water staan. Eén paar druppels chloor in het water zorgt er ook voor dat de nerven het water beter opnemen en je moet hem niet langs een verwarming zetten 😊