28 Reacties

9 dagen geleden

Reactie op annabelvdv

Ik las toevallig vandaag dat er een nieuwe vestiging van Blos opent dus zou ...
Welke nieuwe vestiging is dat? Ik kan het niet vinden 🥹

9 dagen geleden

Super bedankt voor alle reacties!!! Wat ik me wel afvraag als je je bij meerdere inschrijft, en je krijgt dan een aanbod van een kdv wat eigenlijk je laatste keuze zou zijn. Stel je tekent dit en er komt een week van te voren toch ineens plek bij een andere waar je liever heen gaat. Wat ik op de websites lees is dat je tot 3 maanden van te voren dan wel annuleringskosten betaald, hebben jullie hier ervaring mee?

9 dagen geleden

Reactie op Mv__

Wat een gedoe he. Welke kinderopvang is dit?
Partou. Maar de oudste wordt in december 4 en de bso (skar) had het zelfde.

9 dagen geleden

Reactie op Mv__

Super bedankt voor alle reacties!!! Wat ik me wel afvraag als je je bij mee ...
Ja ik heb keer annulering kosten moeten betalen van €75 maar je word praktisch gedwongen 😳 Want als je niet tekent je hebt helemaal geen idee of garantie of die andere plek hebben

9 dagen geleden

Ik vind het persoonlijk ook zo moeilijk om nu al dagen vast te leggen rond april 2025… Ik heb er de afgelopen weken ook veel stress door gehad. Ook omdat ik mijn werkdagen gewoon nog niet weet; dat zijn dingen die je met mijn baan nu echt nog niet kan plannen.

9 dagen geleden

Reactie op dmmk

Ja ik heb keer annulering kosten moeten betalen van €75 maar je word prakti ...
Ja precies dat..

8 dagen geleden

“Helaas kunnen we per de gevraagde ingangsdatum nog geen plek voor jullie kindje aanbieden. De huidige wachttijd voor … is minstens 14-15 maanden voor jonge baby's en dat is voor ouders natuurlijk niet fijn. Het is zó druk dat het soms helemaal niet lukt om een kind te plaatsen. Hoe langer ouders moeten wachten, hoe moeilijker het wordt om een kindje in te voegen in de planning” Weer een mailtje van een opvang.. ik vraag me soms echt af hoe de overheid dit ook allemaal voor zich ziet?? Ontslag nemen ofzo? En dan willen ze het gratis maken waar gaan al die kinderen in godesnaam heen?

8 dagen geleden

Reactie op dmmk

“Helaas kunnen we per de gevraagde ingangsdatum nog geen plek voor jullie k ...
Ja, ik snap dat ook echt niet hoor. Dit is toch niet te doen!!