8 Reacties
3 maanden geleden
Niet echt een tip, maar had bij de eerste een mutsy nio en heb net deze week een andere gekocht voor de 2e.
Vind de mutsy niet praktisch tov andere wagens. het zitje kan niet in een mooie fijne ligstand ( zodat ze lekker comfy kunnen liggen ) en ik vond hem te laag. ( dit zou voor jou dan wel fijn zijn)
maar dit is natuurlijk mijn ervaring, er zullen ook best mensen zijn die hem wel fijn vinden maar dacht deel het toch even. 馃槉
3 maanden geleden
Voor ons zoontje hadden wij een maxi cosi plaza plus gekocht. Hele fijne wagen met verstelbare stang. Ik ben 1.64 en ik loop eigenlijk altijd met de stang op de middenstand. Mijn vriend is langer en die vind het zelfs prettig om op de kortste stand te lopen. Ook is de reiswieg lekker hoog waardoor je niet veel hoeft te bukken om bij je kindje te kunnen.
3 maanden geleden
Ik ben zelf 1,57 en mijn man is 1,85. Door ons lengte verschil was het voor ons belangrijk dat we de kinderwagen makkelijk in hoogte kunnen verstellen en dat we allebei een goede houding kunnen aannemen. Wij hebben gekozen voor de Uppa Baby Vista 2 en zijn erg tevreden. Nu we ons 2e kindje verwachten ben ik er extra blij mee omdat je deze ook als duo wagen kunt gebruiken.