18 Reacties

één maand geleden

Cybex Gazelle S is ook heel fijn! Ben zelf 1.80 en m’n man 1.83

één maand geleden

Ik heb de maxi cosi Zelia 3 en de stang kan je echt mega ver uit schuiven😊 mijn vriend is 1,92 en schuift hem niet eens voor de helft uit

één maand geleden

Hier een joolz geo 3. In z'n totaal een mooie hoge kinderwagen. In ben 1.73. En m'n vriend 1.90.

één maand geleden

Wij zijn beide ook erg lang en hebben de joolz day 5 omdat de reiswieg mooi hoog zit en de stang ook hoog genoeg kan. De easy walker harvey 5 was de reiswieg erg laag in onze beleving (behalve met weer aparte adapters).

één maand geleden

Wij hebben de bugaboo fox 5 met hoogte adapters gekocht. Vooral fijn dat de wieg hierdoor een stuk hoger is. Maar vond hem ook zonder al fijn

één maand geleden

Reactie op Dominique Van Lohuiz

Hier een joolz geo 3. In z'n totaal een mooie hoge kinderwagen. In ben 1.73 ...
Yes deze hebben wij ook Gehaald. Super wagen.

één maand geleden

Nuna demi next!

één maand geleden

Hier ook joolz, van sommige wagens kon de stang bv hoog maar was de bak nog steeds heel laag (onhandig), of bij een van de maxi cosi waar hij nog hoger was, was de bak ineens súper zwaar. Zou vooral even voor jezelf al die dingen afwegen en testen. Ieder z’n eigen voorkeur denk ik😋

één maand geleden

Wij hebben de Joolz day 5 besteld, twijfelden tussen die en de geo3. Beiden konden qua lengte. Uiteindelijk voor de day 5 gegaan omdat ik wat minder sterk en groot als mijn vriend en de geo voor mij wat te lomp was. Hebben veel verschillende merken uitgeprobeerd maar vonden de joolz het hoogst instelbaar, het fijnst sturen en het makkelijkst inklapbaar van de modellen met hoge stangen.

één maand geleden

Wij hadden de dubatti one, omdat m'n man ook lang is. Beviel goed. Heb 'm nu alleen te koop omdat we een tweeling krijgen.

één maand geleden

Reactie op DanielleLR24

Hier ook joolz, van sommige wagens kon de stang bv hoog maar was de bak nog ...
Wist je dater adapters zijn die de bak en maxi cosi 6 cm verhogen. Zodat die nog hoger is. Mijn partner is 2 m en ik 180 heb en bewust gekozen voor de joolz geo 3. Vanwege de grote van de wagen en hoogte

één maand geleden

Wij zijn 1.74 en 1.93 en gaan voor de bugaboo fox 5 met hoogte adapter voor 20 cm extra hoogte in de bak, wij hebben hem deels ook hierop uitgekozen (: maar vond het sowieso al een superfijne wagen.

één maand geleden

Nuna demi next! Deze is voor zowel lang als klein. Ik ben 1.62 en mijn partner 1.94 ong en die loopt er dan heel comfortabel bij. Das mooi dan kan hij de baby duwen en de tassen😂🤪

één maand geleden

Wij hebben de nuna mixx next. De meeste hoge kinderwagens hebben een duwstang van maximaal 110 cm hoogte. Wat voor mij hoog geneog is (ik ben 1,86), maar voor mijn man eigenlijk nog net te laag (hij is 1,94). Voor ons was het ook belangrijk dat die erg compact kan (kleine auto) en dat het zit gedeelte helemaal plat kan, dus niet zo'n bakje wat je plat kan draaien, maar dat het echt een complete ligstand is. Omdat onze babys snel uit de reiswiegen zijn gegroeid. Alles bij elkaar was de nuna mixx next de enige optie voor ons. Die heeft een duwstanghoogte van 115 cm, pas in onze kleine toyota aygo kofferbak en kan de baby al vanaf dag 1 in het zitgedeelte.

één maand geleden

Ik ben zelf 1.80 en mijn vriend 2.03, wij hebben de bugaboo fox5.

één maand geleden

Wij hebben de maxi cosi street + en mijn man vindt die hoog genoeg, mijn man is 1,93.

één maand geleden

De Joolz Geo 3 is inderdaad heerlijk hoog, ook de bak. Vind ik zelf belangrijk ivm bukken. Wij hebben bij Babypark een aantal wagens geprobeerd en waren snel overtuigd! Zou je aanraden dat ook te doen. Dan voel je even hoe het loopt, ook qua stabiliteit enzo.

één maand geleden

Wij hebben ook de Harvey gekocht, wel de hoogte adapters er bij nemen, anders is de bak laag. Prijs wel iets lager als de hier onder genoemde modellen.