29 Reacties
één maand geleden
Bij de meeste babyzaken kun je testrijden met kinderwagens. Daar zul je waarschijnlijk ontdekken dat die duurdere wagens prettiger rijden en makkelijker inklappen.
Die dure wagens gaan bovendien lang mee, dus er zijn er tweedehands veel te koop.
Ik kocht destijds mijn joolz day via marktplaats heel compleet voor €300.
één maand geleden
Wij zijn gegaan voor de joolz geo3. Prachtige wagen. Rijd heel fijn en ik ben veel in het bos te vinden en daar is die geschikt voor.
Zou zeker even een proef rondje lopen met een aantal modellen, de ene is zo anders dan de ander
Deze wagen kost best veel maar je kan er ook jaren mee doen aangezien je de wagen kan ombouwen tot normale zit. Ik vind m het geld meer dan waard!
één maand geleden
Wij hebben de Maxi Cosi Street + gekocht. Wilde er niet extreem veel geld aan uitgeven omdat we dat super zonde vinden. Deze was wat goedkoper en wij vinden hem stevig over komen en fijn rijden, grote mand eronder en ook klapt die best wel klein in met het zitje erop wat erg handig is!
één maand geleden
Bij onze dochter hadden we een tweedehands bugaboo cameleon 3. Ook omdat deze nieuw zo duur zijn. Dit keer hebben we een “goedkopere” van prenatal eigen merk gekocht. Ten opzichte van die andere wagen zal er vast wat verschil in zitten maar vind dat hij er niet voor onder doet 😊
één maand geleden
Ik was van plan niet teveel uit te geven en tweedehands te kopen.
Toch de fout gemaakt om al die fancy modelletjes in de plaatselijk baby winkel te proberen.
Nu zijn we gegaan voor de Bugaboo Fox 5, konden m helaas niet vinden op marktplaats nog maar uit eindelijk wel heel blij me onze keuze
één maand geleden
Wij hebben een Joolz day plus. Gekocht toen ik zwanger was van mijn eerste (zij is inmiddels 19 maanden). We gebruiken hem echt elke dag, in het begin ook veel met maxicosi adapters als je even snel een winkel in wilt en je bent met de auto. Hij was destijds 1500 euro geloof ik, maar elke cent waard.
één maand geleden
Wij hebben ons de joolz geo3 gekocht voor 800 euro bij van asten in Tilburg.
Beide zijn wij groot vandaar deze wagen
Je zou daar eens online kunnen kijken ze hebben vaker mooie acties.
één maand geleden
Hier Cybex Balios en Cot S bij Baby- en Tienerstore Sliedrecht voor 650€ in augustus al gekocht. Pluspunten voor ons waren oa. de vering, voelde steviger aan met lopen, dat de stang niet de grond raakt wanneer ingeklapt en de hoge wieg (wil niet te ver bukken voor we bij de baby kunnen).
Kregen maxi cosi adapter erbij kado, hadden een complimentje gegeven.. was namelijk de enige winkel waar een medewerker ook maar enige tijd voor ons nam om uitleg te geven over verschillen en waar op te letten!
één maand geleden
Reactie op xRoel
Deze hebben wij ook 😍
Echt een practige wagen 🥰 en stoer is die ook
één maand geleden
Huh, cybex 1500 euro? Welke cybex zit je dan naar te kijken? Cybwx heb je voor echt wel minder hoor