121 Reacties
6 maanden geleden
Wij hebben de stokke trailz. Nu niet meer verkrijgbaar geloof ik. Grote en stevige kinderwagen, ideaal voor mee het centrum in. Ik laad zoveel onderin die kinderwagen.. maar niet te vervoeren met de auto.. daarom nog een Easywalker mini extra aangeschaft voor mee op pad. Wel ideaal om in te klappen en veel complimentjes over gehad! Straks op zoek naar een duo kinderwagen… maar daar moet ik me nog in verdiepen. 😊
6 maanden geleden
Ik hen zoveel kinder wagens gehad 🤣
Maar bij mijn 4de kindje had ik een tweedehandse Joolz day Maar die was echt in nieuw staat met alles er op en eraan. Die heb ik dus ook helemaal kapot gelopen we deden er alles mee.
Nu gaan wij weer voor een Joolz wel een nieuwere variant maar ook 2dehands. Want dit is ons laatste kindje.
6 maanden geleden
Voor ons zoontje hebben wij de Bugaboo Fox 5, zou geen andere willen, rijdt zó fijn!
6 maanden geleden
Wij hebben de Bugaboo Fox 2. Heel erg blij mee, loopt als een zonnetje, super wendbaar, heel soepel en vooral de zonnekap die je extra ver uit kunt klappen vind ik ook echt een goede feature. Onlangs toch een buggy gekocht, vanwege kleine auto waarbij het met een weekendje weg toch wel echt heel erg passen en meten is om anders de kinderwagen mee te krijgen. Maar man man wat loopt dat dan flut in vergelijking. Wel heerlijk gemakkelijk in te klappen en lekker licht om op te tillen.
6 maanden geleden
Wij willen de bugaboo donkey 5 gaan halen. Aangezien onze dochter bij de bevalling 17 maanden pas is.
Wij gaan voor een nieuwe en zijn met alles erop en eraan rond de 2400 euro kwijt.
6 maanden geleden
Wij hadden de bugaboo cameleon. Vond ik een onding eigenlijk, maar hij deed z’n werk.
Nu hebben we een uppababy vista. Heel fijn en luxe ding (wel tweedehands, ik ga echt geen nieuwe wagen kopen 😅) daar passen twee kindjes achter elkaar. Nadeel is wel dat hij wat breder is dan de bugaboo en daarom niet goed door onze gang past. We moeten hem daarom altijd in en uit klappen om hem op te bergen
6 maanden geleden
Wij hebben de bugaboo fox 2. Gebruikt voor ons zoontje en nu klaar voor kindje 2! Twijfel niet eens over een andere, deze kinderwagen is echt fan-tas-tisch op alle vlakken.
Super handig in gebruik, mooi, mega lange kap waardoor je kindje lekker in eigen cocon kan slapen (tot ruim 3,5 jaar), mooi etc etc etc
6 maanden geleden
Reactie op M_1986
Wow wat een geld! Daar koop je een auto voor 😅
Ik zou dat niet meer gedaa ...
Nee een kind van 1,5 jaar kan nog niet hele stukken lopen. En blijven staan op een mee loop plankje dat doet een kind van 1,5 nog niet. Die willen ontdekken. Dus gaan wij voor veiligheid en ervaring. We hebben er al 8 hahaha