121 Reacties
één maand geleden
Ik had al de uppababy vista v2 en nu pas ik hem gewoon iets aan om beide kindjes er op te krijgen. Enorm blij over! En andere ouders lijken hem ook geweldig te vinden. Klantendienst ook super goed.
één maand geleden
Reactie op Chichi22
Joolz Aer+
Klapt makkelijk helemaal in (incl reiswieg!) en vouwt klein ge ...
Echter is dat een buggy en dus totaal niet te vergelijken met een kinderwagen.
één maand geleden
Reactie op Mommyi
Ik ben opzoek naar een duo kinderwagen mijn dochtertje is 1 jaar en 9 maand ...
Naast elkaar echt niet doen, je kan dan niet normaal door deuren of gangppaden. Snap echt niet dat mensen zo'n lomp ding die naast elkaar is kopen.
Cybex Gazelle S Duo, echt perfect. Goede kwaliteit, makkelijk, compact.
één maand geleden
Reactie op Chichi22
Dit tel jij niet als kinderwagen?
Het is dus de enige wagen (die ik kon v ...
Ik ook niet hoor , hij werd hij echt afgeraden om het als hoofd kinderwagen te gebruiken. Het is gewoon een buggy waar een reiswieg op kan.
Het onderstel, met de kleine wielen is veel wiebelig en veel minder stabiel dan dat van een kinderwagen.
één maand geleden
Reactie op Drummer4ever
Naast elkaar echt niet doen, je kan dan niet normaal door deuren of gangppa ...
Ben benieuwd of je er zelf een hebt? Je klinkt zo overtuigd namelijk..
Ik heb namelijk wel een bugaboo donkey en vind het ideaal naast elkaar én ik kan overal naar binnen en doorheen.
Nergens problemen en gebruik hem al 2 jaar. Mijn dochter word nu ouder en zit er minder in, dan heb ik een grote mand aan de zijkant welke fantastisch is voor het meeslepen van bijv een step waar ze na 200m niet meer op wil haha of gewoonweg boodschapjes of essentials waar je snel bij wilt kunnen.
Wat ik er fijn aan vind is hoe hij rijdt, heel soepel en licht en daarnaast vind ik het heel fijn dat ik mijn beide kinderen goed kan zien en zij elkaar. Het is heel persoonlijk wat je fijn vind maar dit is mijn ervaring en die is positief over de donkey.
Er zijn ook vele modellen met kindjes die achter elkaar of boven elkaar zitten maar die wagens heb ik nooit geprobeerd dus geen ervaring mee.
één maand geleden
Reactie op Chichi22
Dit is de Joolz Aer toch? Wij overwogen deze ook maar het onderstel is meer van een buggy. Deze raden ze aan voor bijvoorbeeld in de stad of als je weinig ruimte hebt. Als je bijvoorbeeld in het bos willen lopen of onverhard terrein dan is het met deze wielen een uitdaging.
één maand geleden
Reactie op Phiv
Dit is de Joolz Aer toch? Wij overwogen deze ook maar het onderstel is meer ...
Yes klopt, samen met de Yoyozen de meest gebruikte wagen in de stad.
Wij wonen op de derde verdieping in Amsterdam zonder lift, dus no way dat ik een gigantische wagen met onderstel en al elke dag naar boven ga slepen. Het plan is om vooral veel te gaan dragen, deze zeker niet te gebruiken voor (bos)wandelingen etc. Gewoon voor door de stad en over volledig geasfalteerde paadjes in het park.
Mocht het niet voldoende blijken komt er een grotere wagen bij die we in de auto leggen. Maar de auto gebruiken we meerdere dagen per week voor werk, dus dat kan niet standaard.
één maand geleden
Reactie op Liefsvan
Ben benieuwd of je er zelf een hebt? Je klinkt zo overtuigd namelijk..
Ik ...
Hier sluit ik me helemaal bij aan. Wij hebben ook een bugaboo donkey gehad en dat was een enorm fijne wagen. Ik kon door alle deuren en gangpaden. Zelfs winkelen in de Kruidvat was geen probleem. Hij reed super soepel en uiteindelijk heb ik met pijn in mijn hart weer afscheid van deze wagen genomen toen de kinderen te groot werden.
één maand geleden
En ik heb net de Bugaboo Donkey tweedehands aangeschaft en tot nu toe heel erg blij mee! Leven en laten leven😀
Ook wat betreft de Joolz aer met wieg. Ik snap ontzettend goed dat je hiervoor gaat als je hoger woont, in de stad etc. Daarom zoveel wagens, iedereen zijn/haar keuze voor een bepaalde wagen!
één maand geleden
Reactie op Chichi22
De Joolz Aer is een hele fijne buggy, neem aan als er een ligbak op zit dat hij nog steeds fijn in gebruik is.. Heb er ook aan zitten denken als extra wagen aangezien wij de Joolz Aer al hebben voor ons zoontje
één maand geleden
Reactie op NinaSanders1
De uppababy, heerlijke wagen.
Jaaa! Hebben wij al vier jaar een straks mag kindje 3 er gebruik van maken 🥰 Zo fijn dat er nog steeds ruimte is in de boodschappenmand, terwijl er twee kinderen in zitten 👍
één maand geleden
Ik ben aan het kijken naar de Maxi Cosi Street + of de Kinderkraft Yoxi. Had ook gekeken naar de wagen van de Prenatal zelf maar mijn man is 1,93 en de duwstang van die kan vonden wij niet hoog genoeg. Beetje kinderwagens die niet zo extreem duur zijn!