Hi dames,
Ik ben van plan om mijn kleine vent gelijk vanaf de geboorte aan te leren dat die een eigen kamertje heeft en een eigen bedje.
Als ik dit in mijn omgeving vertel krijg ik echt mega veel kritiek. Dat het niet goed zou zijn voor de band of dat het zielig is als die alleen is. En dat het stom is omdat ik borstvoeding wil geven.
Mijn inziens krijgt die straks net zo veel aandacht en liefde alleen moet ik 3 stappen verder lopen om bij hem te zijn in plaats van dat hij in mijn kamer zou liggen.
Ik vind het belangrijk dat we allebei ons eigen plekje hebben maar vind alle kritiek om mij heen wel heel lastig. Sommige mensen in mijn omgeving slapen met het kindje in bed en dat moet een ieder voor zichzelf weten maar dat wil ik absoluut niet want ik vind dat gewoon heel eng en onveilig. Een co-sleeper heb ik geen ruimte voor in mijn slaapkamer.
Hoe denken jullie hierover ? Is het echt slecht voor een baby als hij gelijk leert in ze eigen bedje/kamertje te slapen? Door alle meningen om mij heen voel ik me ineens onzeker.
Liefs 🫶🏼