142 Reacties

één maand geleden

Reactie op MrsFlyer

Ook ik wil even klagen...😞 Mijn man heeft zaterdag bij de autorally zijn ...
Ohhh hier zou ik ook ZO vreselijk kwaad over zijn; had dan godver geluisterd! Aan de andere kant is er nu niks meer terug te draaien, dus zou proberen zoveel mogelijk hulp uit de omgeving in te schakelen 😘 lijkt me heel pittig in dit stadium van je zwangerschap, veel succes!

één maand geleden

Zo moe, zo vreselijk moe 😴😴. Nog 5 weken werken, verder niet aan het aftellen

één maand geleden

Reactie op Aapjes

Zo moe, zo vreselijk moe 😴😴. Nog 5 weken werken, verder niet aan het afte ...
Heel herkenbaar, nu 26 weken zwanger en moet na deze week nog 7 weken werken (ook nog fulltime😮‍💨). Slaap ‘s nachts voor geen meter en ben overdag niet vooruit te branden! Hoe ver ben jij nu?

één maand geleden

Reactie op Sofie🩷❤️

Heel herkenbaar, nu 26 weken zwanger en moet na deze week nog 7 weken werke ...
Ja pittig he! Ik ben nu 29 + 5. Vanaf volgende week zijn de openingstijden in de winkel aangepast, dus dan gelukkig al wat minder werken. Maar ondanks dat ik best oke slaap, zo moe. Ene dag beter dan de andere, maar vandaag is het echt drama. Moet zeggen dat ik me juist bij 27 weken echt even lekker fit voelde. Hopelijk krijg jij dat ook nog!

één maand geleden

Reactie op Hannn9

Ohhh hier zou ik ook ZO vreselijk kwaad over zijn; had dan godver geluister ...
Jaa, zo sta ik er nu ook in. Het is gebeurd. Baal ik? Ja... Kan ik er nu iets aan veranderen? Nee... Dus het beste er maar van maken. Gelukkig is de babykamer zo goed als af en hebben we daar geen stress meer van... Ik zal er voor hem moeten zijn en als het straks voor mij fysiek moeilijk wordt, hulp moeten inschakelen van buitenaf... Hopelijk hersteld hij goed en heeft hij rond de bevalling weer een goed functionerende knie...Maar dat blijft spannend....

één maand geleden

Meiden, wat pittig allemaal jullie berichten. Heel terecht dat jullie even klagen❤️ Mijn klaagmoment: ik heb bloedarmoede waardoor ik ijzertabletten moet slikken, heb deze ochtend al twee keer overgegeven door die stomme ijzerpil. Heb me voor vandaag maar ziek gemeld op werk want ik kan niks zo.

één maand geleden

Reactie op Aapjes

Ja pittig he! Ik ben nu 29 + 5. Vanaf volgende week zijn de openingstijden ...
Fijn dat je al iets minder kan gaan werken binnenkort! Pfoe, ik hoop inderdaad dat ik binnenkort ook even zo’n boost krijg met wat meer energie… want 7,5 week duurt nog erg lang zo…

één maand geleden

Na 3 weken verlof ben ik sinds maandag weer aan het werk. Ik ben mijn werk zo zat. Slaap slecht, geen zin huishoudelijke taken te doen. Ik mag nog 4,5 week werken en dan is het echt verlof tot 1 april 🥰 ben inmiddels 28+5 dagen nu. Ik had nog zoveel verlof over dat ik twee weken eerder ga en drie weken later pas terug kom. In de tussen tijd zoek ik een andere baan.

één maand geleden

Nu 28 + 5 weken. Slaap steeds slechter. Met name tijdens het mobiliseren in bed van links naar rechts. Buik voelt dan zwaarder en trekkend. Hierdoor erg vermoeid naar werk.

één maand geleden

Reactie op Sofie🩷❤️

Fijn dat je al iets minder kan gaan werken binnenkort! Pfoe, ik hoop inderd ...
Al is het maar een paar dagen, geeft weer energie om de weken door te komen. Succes ❤️

één maand geleden

Week 27 en we moeten nog zoveeeeeeeeeeel regelen thuis maar gelukkig hebben we zowat alle spullen en meubels nog van de eerste. Zoektocht naar tweede auto duurt ook super lang en vandaag heeft meneer geen zin. Nou dan doe je maar wat klusjes in huis doeiii! Zo ik ga weer even op de bank liggen want mijn energie is laag

één maand geleden

Nesteldrang to the fullest maar een lichaam dat super moe is. Ook nog een peuter rondlopen. 😪 mijn vriend is er alleen in het weekend. Nu ook al oefen weeën waar ik me een beetje zorgen om maak dus de vk erover geappt.

één maand geleden

Schoonouders die opeens per se een nieuwe stoel voor de nieuwe kamer van zoontje willen kopen; heb ik niet om gevraagd en er staat al genoeg troep in ons huis! Vraag nou eens gewoon wat we zouden willen ipv maar zomaar zelf met allerlei nutteloze ideeën komen pfff

één maand geleden

Reactie op BENDS

Week 27 en we moeten nog zoveeeeeeeeeeel regelen thuis maar gelukkig hebben ...
Pfff ja hier ook. Kom er maar niet aan toe met een peuter erbij en een lijf dat bijna niks meer kan na werk, echt heel frustrerend 😣

één maand geleden

Reactie op BENDS

Hier ook 28 weken nog niks is af. A.s. dinsdag de sleutel van ons oude huis inleveren en slapen we maar even bij me vader omdat ons nieuw huis nog niet af is. Alles door elkaar regelen mijn vriend is s avonds in het huis bezig. Ik ben alleen maar spullen aan het inpakken. Wat een gekkenhuis. De foto dat moet de keuken worden 😅

één maand geleden

Reactie op BENDS

De kinderkamer... in iedergeval al gestuct 😅

één maand geleden

Ik ga met 36 weken met verlof en vind dat nog zo lang duren...moet nog ruim zes weken en het begint fysiek toch wel zwaarder te worden 🫣

één maand geleden

Reactie op stelk

Ik ga met 36 weken met verlof en vind dat nog zo lang duren...moet nog ruim ...
Ik ga officieel ook er uit met 36, maar ik ben blij dat ik eerder ga. Ik had nog verlof over. Dus ik ga met 34 eruit 😇

één maand geleden

Uitkijken naar 3 weken vakantie als babymoon om even te ontspannen in Italië en vervolgens alleen maar naar huis willen want nesteldrang 😮‍💨

één maand geleden

Het feit dat ik soms dingen zeg, zonder dat ik überhaupt weet wat ik zeg 😵‍💫 dat mensen dan lachen en zeggen, wat zeg jij nou? En dat ik zit van hu? Waar heb je het over 😅