142 Reacties

22 dagen geleden

Super tof, vrienden van ons hebben vannacht een zoontje gekregen. Minder leuk - hij heeft dezelfde naam als onze voorkeur. Nogal balen dus 🙇🏻‍♀️

21 dagen geleden

Alles gaat goed, maar de kleine ligt in stuit. Ben 32 weken en ik weet dat 'ie dat recent geflikt heeft. Grrr

19 dagen geleden

Reactie op Dylana1407

Herkenbaar😅 Ik spuit bijna een maand insuline. Mijn vriend doet het voor ...
Inmiddels 6eh,maar het blijft nuchtrt te hoog dus verwacht dat ze het weer op gaan hogen.

19 dagen geleden

Reactie op Sannevha

Super tof, vrienden van ons hebben vannacht een zoontje gekregen. Minder le ...
Oh nee! Wat balen zeg dat is wel even een tegenvaller. Wat gaan jullie nu doen?

18 dagen geleden

Pff.. ik ben net de hele avond bezog gewerkt met een manier vinden om te zitten. Heb het opgeheven en nu in bed. Peuter was dit weekend logeren en desondanks bek af.. heb ook het gevoel dat buik afgelopen dagen een kilo gegroeid is. Kwam vanochtend mn kaartje van de vk van de eerste zwangerschap tegen en toen groeide ik de laatste 8 weken nog 8 kg.. nu 33 weken. Pfff.. Zo klagen uit, slapen aan. Morgen begin van mn laatste werkweek!

18 dagen geleden

Reactie op Frummeldec

Inmiddels 6eh,maar het blijft nuchtrt te hoog dus verwacht dat ze het weer ...
Ik zit inmiddels op 30eh met pillen erbij

18 dagen geleden

Reactie op Liefsvan

Oh nee! Wat balen zeg dat is wel even een tegenvaller. Wat gaan jullie nu d ...
Weten we nog niet eigenlijk. We denken na over een alternatief, maar er eens worden over deze naam was al zooooo moeilijk! Nu woont die vriend in Berlijn en zien we hem misschien 2-3x per jaar dus misschien dat we toch dezelfde naam houden als we er geen vinden die beter voelt.

17 dagen geleden

Wat vind ik het vandaag zwaar met mijn peuter😫 ik wil gewoon lekker bezig zijn in huis en slapen wanneer ik dat wil🥲

17 dagen geleden

Ik wil even een rant plaatsen over mijn schoonvader.. ik vind het echt heel irritant dat hij zich heel de tijd overal mee bemoeid.. terwijl hij met zijn eigen kinderen eigenlijk nooit echt betrokken is geweest ( aldus mijn schoonmoeder waarmee ik wel een hele goede band heb ) Zijn nieuwe vriendin heeft een dochter en die is ook zwanger.. dus ik denk dat hij gewoon klakkeloos alle informatie die daar besproken wordt doorschuift naar ons.. alleen ik ben gewoon iemand die een hele sterke eigen mening heeft over dingen en die ook echt zelf goed research doet en hele specifieke wensen heeft.. Dus ik vind het dan super irritant als hij ons dan van bepaalde keuzes af probeert te leiden of gaat zeuren dat we maar extra informatie op moeten vragen in winkels oid.. alleen omdat die dochter dus wel iets anders heeft gekozen. Ik heb zelf een opleiding tot pedagogisch medewerker gedaan en stage gelopen op het kdv en ik heb 3 zussen met allemaal 2 kinderen waarvan ik van 2 fulltime nanny was van 0 tot 4 jaar oud en de andere ook vaak zat heb opgepast ect… dus ik wordt er echt geïrriteerd van dat iemand die zelf nooit ergens naar om keek qua verzorging van zijn kids dan zo tegen mij gaat praten.. Tegelijk mag je er dan niets van vinden “ want hij bedoelt het allemaal goed” maar tis ons kind.. en onze keuze.. en ik vraag niet om advies 🫠 dus kap met ongevraagd informatie droppen..

17 dagen geleden

Reactie op Nowie1996

Wat vind ik het vandaag zwaar met mijn peuter😫 ik wil gewoon lekker bezig ...
Ik ken die dagen😅 1e zwangerschap kon dat nog. Even liggen wanneer je wilt of rommelen in het huis. Soms vergeet ik gewoon dat ik zwanger ben van een 2e. Echt erg... m'n aandacht is zo erg bij mijn peuter nu😂

17 dagen geleden

Reactie op Nowie1996

Herkenning en een virtuele knuffel!

17 dagen geleden

Reactie op Nowie1996

Super herkenbaar 💛

16 dagen geleden

Reactie op Dylana1407

Ik zit inmiddels op 30eh met pillen erbij
Holymoly dan mag ik met m'n 6eh niet klagen. Maar dit is alleen puur tijdens de zwangerschap of?

16 dagen geleden

Reactie op Frummeldec

Holymoly dan mag ik met m'n 6eh niet klagen. Maar dit is alleen puur tijden ...
Dit is inmiddels 34eh alleen tijdens zwangerschap

12 dagen geleden

Even klagen, 't slaat nergens op. Maar ik heb zo'n zin in een lekker goed glas wijn 😅. Vanavond maar ice tea uit een wijnglas voor het idee 😂

12 dagen geleden

Reactie op Aapjes

Even klagen, 't slaat nergens op. Maar ik heb zo'n zin in een lekker goed g ...
Alcoholvrije wijn? 😂

11 dagen geleden

Heel de dag al een zwak, duizelig gevoel en sinds begin middag misselijk en hoofdpijn. Triage gebelt want loop via het ziekenhuis. Zolang ik geen bloed verlies, vocht verlies en de baby gewoon goed voel is er niks aan de hand. Vind dat toch wel knap dat je dat ziet door een telefoon maarja, ben geen medisch deskundige.

11 dagen geleden

Reactie op Aapjes

Even klagen, 't slaat nergens op. Maar ik heb zo'n zin in een lekker goed g ...
AMEN! Wij hebben vandaag de verjaardag van mijn zoontje gevierd en ik was een glas wijn aan het inschenken voor m'n moeder en kreeg ineens de gedachte: oooh WIJN! Dat is lang geleden; zal ik een slok nemen?! Ook direct daarop volgend de gedachte; doe toch normaal! Hahaha! Laatste keer dat ik wijn heb gehad is denk ik vorig jaar met kerst dus dronk het helemaal niet geregeld ofzo🤣🙈

11 dagen geleden

Net een weekendje weggeweest, katten dolenthousiast om me weer te zien, springt de 1 van de katten verkeerd waardoor ik een krab van hem krijg in de zijkant van mijn buik 😵‍💫

11 dagen geleden

Even wat anders dan klagen. Na alleen maar druk te zijn geweest. Verhuizen, verbouwen, werken alle afspraken die we hebben vandaag een dagje rust. Vanmorgen een van de laatste spinninglessen gegeven en de boodschappen zijn ook al binnen. Zo alleen nog even poetsen en dan de rest van de dag helemaal niks. Met de hondjes naar het bos is het ook geen weer voor dus ook dat is geen verplichting voor mezelf vandaag. Even bijtanken voor de volgende verhuizing en natuurlijk alle dingen die nog moeten gebeuren in ons nieuw huis.