148 Reacties

één dag geleden

Reactie op Bloempie24

Een beoordelingsgesprek oke. Maar een heel plan samenstellen met persoonlij ...
Moest ik ook, maar de doelen die ik nog open had staan of bijna had afgerond worden verplaatst naar volgend jaar 🙈

3 uur geleden

Ik ben echt chagrijnig vandaag maar ik weet niet zo goed waarom. Ja ik denk omdat ik vind dat ik te veel moet doen, binnen en buiten werk. Ik wil dat iedereen me met rust laat 😂 haha ik typte net nog in een ander topic dat weken prima gaat en dat is ook zo. Maar toch erger ik me eraan dat iedereen me maar vragen blijft sturen terwijl ik bijna met verlof ben. Ik moet ook eens een keer mijn eigen shit afronden!

3 uur geleden

Ik ben net naar de IKEA geweest. En hoewel ik het normaal gesproken heel leuk vind om te gaan was het vandaag te druk en ik had halverwege zoooooo'n last van mijn bekken/harde buiken. Mijn man was mee en ik wilde hem niet extra ongerust maken maar man man man wat een hel. Ik baal van mijn lichaam vandaag. Gewoon al die pijntjes en ongemakken. Ik houd ervan om zwanger te zijn hoor....maar vandaag "kwam het even niet goed uit!"😅

2 uur geleden

Reactie op Bloempie24

Een beoordelingsgesprek oke. Maar een heel plan samenstellen met persoonlij ...
Wonder boven wonder heb ik me er nog prima doorheen geluld! En zelfs nog loonsverhoging gekregen. Prima dus, en ze laten me de komende 4 maanden verder met rust😂 doei

2 uur geleden

Reactie op Wire

Ik ben echt chagrijnig vandaag maar ik weet niet zo goed waarom. Ja ik denk ...
Haha, heeeel herkenbaar… bij mij zijn ook net 2 nieuwe collega’s begonnen die ik moet inwerken/begeleiden. Ze gaan samen mijn taken overnemen tijdens mijn verlof, dus ik kan ook niet een collega vragen om ze voor mij in te werken… en daarnaast heb ik ook nog maar een kleine twee weken om mijn eigen laatste taken/projecten af te ronden, help

één uur geleden

Vandaag een anti-klaagdagje hier! Het gaat fysiek oké (dat wisselt per dag), onze zoon is uit logeren en we gaan zo uit eten. Nog genoeg te doen en af re strepen, maar vanavond even niet :)

11 minuten geleden

Pff wat een dag hier. Mijn zoon van 3 heeft afgelopen nacht echt een spook nacht gehad. Koorts, hoest als een zeehond en totaal niet fit. Heeft tussen ons in bed geslapen omdat hij elk half uur wakker werd. Maar daardoor heb ik zo slecht geslapen en helemaal stijf van het slechte slapen. Vandaag de hele dag alleen met mijn zoon geweest waarbij ik geen seconde alleen zat. Hij moest en zal alleen maar bij mij zitten en liggen. Wat normaal echt geen probleem is maar met zo’n dikke buik, veel harde buik door het slechte slapen, was het een zware dag en nacht. Vanavond maar op tijd gaan slapen 😴