6 Reacties

2 maanden geleden

Bij twijfel zou ik altijd even bellen. Daar is het noodnummer ook voor en dat vinden ze echt niet erg. Als is het maar voor geruststelling dan is het al de moeite waard :)

2 maanden geleden

Denk niet dat het ernstig zou zijn. Zou het gewoon even in de gaten houden mocht het echt niet overgaan. Je kan ook altijd even je vk in Nederland bellen maar gok dat ze hetzelfde gaat zeggen!

2 maanden geleden

Bedankt dames! Ik bel morgenochtend even het reguliere nummer om even te overleggen. :) Nu even rustig slapen, zodat de spieren een beetje tot rust kunnen komen.

2 maanden geleden

Hoe gaat het nu met je? 🙈

2 maanden geleden

Reactie op Sandyvg

Hoe gaat het nu met je? 🙈
Lief dat je het vraagt! Ik heb vanochtend de assistente gesproken. Op basis van wat ik vertelde denkt zij ook niet dat er iets aan de hand is. Ik heb de klap gewoon opgevangen en mijn spieren wat verrekt. Ik heb een beetje last van (banden)pijn die zeurt, maar het valt mee. Baby is heel actief al de hele ochtend 😊. Ze gaat het nog even voorleggen aan de vk en dan hoor ik nog sowieso wat, maar het lijkt dus allemaal wel mee te vallen, gelukkig :).

2 maanden geleden

De verloskundige zelf ziet ook geen reden tot ongerustheid :). Ik mag bellen als er iets verandert. Voor nu ben ik gerustgesteld :).