24 Reacties

18 dagen geleden

Ik een lang t shirt / jurk

18 dagen geleden

Niets haha Ik heb van de eerste nog een groot xxxxxl shirt van de Primark die ik weer mee neem Maar ik kon niets aan mijn lijf hebben.

18 dagen geleden

Ik denk dat gene wat ik op dat moment aan heb en anders een pyjama aan ofzo.

18 dagen geleden

extra groot shirt of nachthemd. lekker comfy. Vorige x kreeg ik een ruggeprik dus dan krijg je iets aan van t ziekenhuis 😁

18 dagen geleden

Groot vallende nachtjurk van dun katoen of (oud!) t-shirt van mijn man. Maar ik denk weer te eindigen zonder kleren aan.

18 dagen geleden

Ik wil 2 van deze bestellen. Kan ik ze daarna ook gebruiken in huis voor bv. (Als het lukt)🤭

18 dagen geleden

Reactie op Shiloh

Ik wil 2 van deze bestellen. Kan ik ze daarna ook gebruiken in huis voor bv ...
Waar bestel je ze? Ik zit zelf ook nog rond te kijken.

18 dagen geleden

Ik begin in een nachtjapon denk ik En eindig naakt in bad haha

17 dagen geleden

Reactie op Laura8224421

Waar bestel je ze? Ik zit zelf ook nog rond te kijken.
Ik stuur je pb ivm linkjes 😅

17 dagen geleden

Heb een lange nachthemd met knoopjes en voor in bad een topje . Als ik bevallen ben een pyjama met lange broek en knopen. Denk ook aan iets voor in je haar, lijkt me vreselijk als het steeds losraakt

17 dagen geleden

Reactie op LoulouM

Heb een lange nachthemd met knoopjes en voor in bad een topje . Als ik beva ...
Jaa! Ik ga mijn haar laten invlechten

17 dagen geleden

Reactie op Shiloh

Ik wil 2 van deze bestellen. Kan ik ze daarna ook gebruiken in huis voor bv ...
Dit lijkt mij helemaal niet fijn tijdens een bevalling, veel te lang 😅 Tenzij je het uit trekt als de persweeën beginnen? Moet er stiekem ook niet aan denken om langere kleding aan te doen. Als je bevalt wordt alles nat en vies, dat moet je over je hoofd weer uit doen. Ook hangt of zit het vast in de weg als je aan het bevallen bent. Kan zijn dat anderen er prettige ervaringen mee hebben hoor. Ik had het heel warm tijdens mijn eerste bevalling omdat ik 4 uur lang met een weeën storm zat. Kan me herinneren dat ik een soort gelijke pyjama gekocht had maar die ligt nog steeds ergens in mijn kast.. nooit aan toe gekomen om het aan te trekken. Ik ben uiteindelijk bevallen met alleen een hempje aan en dat beviel ook wel prima.

17 dagen geleden

Reactie op PrettyPeacock

Dit lijkt mij helemaal niet fijn tijdens een bevalling, veel te lang 😅 Ten ...
Uhmmm.... helemaal niet aan gedacht. Dank je voor de tip! Ik ben niet van het naakt zijn dus ga wel opzoek naar een hempje of dergelijks. 🤗

16 dagen geleden

Ik heb nachtjaponnen van Zalando besteld. Ga ik kijken welke het fijnste is. Wat voor mij belangrijk is, is dat hij niet te lang is en knopen aan de voorkant heeft, zodat je gemakkelijk huid-op-huidcontact met de baby kunt houden.

15 dagen geleden

Ik had alleen een los zittend bh topje aan en verder niks. Ik had het bloedheet tijdens mijn bevalling en vond langere kleding of iets alleen maar irritant. Na de bevalling vond ik een lang pyjama jurk/ shirt wel fijn om aan te hebben.

12 dagen geleden

İk ben bij 2 bevallingen geweest waar alles netjes was meegenomen. Uiteindelijk zijn ze allebei aan de onderkant bloot bevallen. Pas na de bevalling gedoucht en pyjamas aangedan.

11 dagen geleden

Ik neem een nachtjapon met knoopjes mee ; 1x korte mouw en 1x lange mouw en een joggingpak voor vertrek nr huis

11 dagen geleden

Ik ben vorige keer bevallen in een bikinitopje. Heb de hele bevalling onder de douche gestaan en dat was heerlijk ❤️ Daar ga je niet in jurkjes of shirtjes onder staan.

11 dagen geleden

Bij mijn vorige 2 bevallingen netjes van alles meegenomen om te kunnen dragen tijdens de bevalling maar beide keren had ik het zo warm dat ik eigenlijk niks kon hebben aan mijn lichaam dus beide keren alleen een beugelloos BH topje gedragen. Dit keer dus alleen een voorraadje van die topjes en nachthemd met knoopjes/losse kleding voor na de bevalling.

11 dagen geleden

Ik heb een lang nachthemd van de Hema in mijn vluchttas gedaan. Voor als ik eventueel in bad ga een zwart topje.