12 Reacties

één maand geleden

Zou dan richten op 56/62 en niks in 50 kopen. Is toch altijd gokken in het begin. Ik had een schriel kippetje van 52cm en 2885 gram. Die zat in maat 56 en ging binnen 2-3 weken naar 62.

één maand geleden

Reactie op Plofje98

Zou dan richten op 56/62 en niks in 50 kopen. Is toch altijd gokken in het ...
Wij hadden wel wasbare luiers trouwens dus ze had daardoor een dikke komt 😂

één maand geleden

Mijn eerste dochter werd ook op alle echo's groot geschat, echter geboren met 3310 gram en 50 cm en die heeft nog een maand in maat 50 gezeten. Ik ben bij haar ingeleid met 39 weken omdat ze ook boven de 4 kg geschat werd. Ik heb wel in de laatste 2 weken en hoe bloeddruk gekregen en ik denk dat ze hierdoor minder is gegroeid in de laatste weken. Dus kan echt alle kanten nog op. Ik heb toen maat 50 nog bijgekocht in de kraamweek. Ik krijg nu weer een grote dochter.. boven de p90 en richt me weer vooral op maat 56. Maar maat 50 dus al wel in huis van vorige keer.

één maand geleden

Ons dochtertje was 4035 kg. Toch een 2-3 weken 50 gedragen & 56 heeft ze ook best lang aangehad

één maand geleden

Mijn eerste zoontje was +54 cm (gemeten met opgetrokken beentjes) en 4,3 kg en hij heeft geen maatje 50 gepast. Mijn tweede zoontje was 53cm en 4,2kg en hij heeft 1 pakje aangehad in maat 50. Ik zou dus 1-2 setjes in maat 50 halen als je twijfelt.

één maand geleden

Toen mijn zoon werd geboren woog hij 4288 gr en was hij 52 cm lang. Hij kwam al heel snel in maat 56 terecht. Maar het ligt ook heel erg aan wel merk kleding. Het met Noppies viel bij ons klein en H&M en HEMA vallen vaak wat ruimer. Maar maat 50 heeft hij niet lang aangehad.

één maand geleden

Vriendin van mij is pas bevallen van een kleine met 4050 gram en 51 cm. Ze heeft wel kort 50 gedragen, maar vrij snel over naar 56. Sommige items al direct 56 maar ligt ook beetje aan de maatvoering van bepaalde merken natuurlijk.

één maand geleden

Mijn zoontje werd ook groot geschat. Maar hij kwam met 36,5 ter wereld en heeft zelfs nog maat 44 gepast. Dus alles is ook nog afhankelijk van wanneer je gaat bevallen.

één maand geleden

Ons mannetje was 53 cm en 4025 gram, meteen in maatje 56. Had wel een paar rompertjes met 50/56 maar verder alles gewoon 56.

één maand geleden

Het ligt er ook maar net aan of je aangesloten kleding fijn en mooi vindt of dat je houdt van wat groter en omslaan. Onze zoon van 3500 gram bij geboorte heeft ongeveer een maand 50 aangehad. Maar ik hou ervan als de kleding mooi aansluit.

één maand geleden

Mijn zoon woog 4280kg bij de geboorte. De vk had hem in maat 50 gepropt en hij zag er echt uit als een worst🫣 Dit keer weer een grote vent en ga zeker maat 56 aan doen

één maand geleden

Onze dochter werd geboren met 55 cm en ik vind het ook zonde om kleinere kleertjes te kopen dus gewoon begonnen met 56 en dat heeft ze best lang aangehad! Nu weer.