16 Reacties

vorig jaar

Hema/ H&M groot (ruim en breed en vaak ook korte truien). C&A klein Zeeman ligt er heel erg aan. Wibra redelijk op maat Noppies geen ervaring mee

vorig jaar

Ik heb een lang en smal 3 jarige dochter en zo valt de kleding bij haar: Zeeman - smal en gemiddelde lengte (soms iets aan de korte kant). Wibra - smal en lang (vooral de broeken). Hema - breed en gemiddelde lengte (soms iets aan de lange kant. C&A - breed en kort (past totaal niet bij mij dochter. Ik koop voornamelijk Zeeman en Wibra (Terstal heeft zelfde merk kleding als Wibra). Overslag rompers altijd van de Hema.

vorig jaar

Reactie op KrissP

Ik heb een lang en smal 3 jarige dochter en zo valt de kleding bij haar: Ze ...
C&a breed? Ik vind C&A juist heel smal 🙈 Als ik Hema maat 50 op C&A maat 50 leg dan scheelt dat echt veel cm in de breedte.

vorig jaar

Reactie op M_1986

C&a breed? Ik vind C&A juist heel smal 🙈 Als ik Hema maat 50 op C& ...
Wellicht omdat ik met c&a altijd een maat groter moest kopen (soms 2 maten) om de lengte passend te maken, dat het daarom ook meteen veel te breed werd. Ik zal de kleding moeten opzoeken om eens te checken😅

vorig jaar

H&m valt groot en Noppies valt klein (vind ik).
ik vind h&m aan de grote kant vallen, zeeman vrij normaal

vorig jaar

HM groot, zeeman en wibra normaal, hema normaal of groot maar komt ook door hun stretch, noppies en c&a klein.

vorig jaar

Zeeman en C&A heb ik een paar kledingstukken die niet rekken, dat maakt dat ze direct klein lijken te vallen omdat ze moeilijk aan en uit gaan. Noppies en HEMA vind ik allebei heel erg fijn! H&M hebben we niet zoveel van. Wat we hebben is hele dunne stof dus eigenlijk nog niet aan gedaan. Wibra geen ervaring mee.

vorig jaar

Mijn kinderen zijn smal en lang, vaak slaag ik goed bij Zeeman en Wibra. H&M is inderdaad groot en Hema vooral breed/kort. Hoewel hun broeken vaak wel gaan: lange touwtjes rond de middel, goed strak te knopen. Of een boardje aan de binnenkant met een knoopje, om de broek strakker te stellen. Ondergoed/pyjama's koop ik bij deze winkels standaard een maat kleiner. Noppies op maat tot iets smal. Geldt ook voor Name It naar mijn ervaring.

vorig jaar

Noppies, zeeman en c&a klein. H&M ruim

vorig jaar

Zeeman valt bij onze kleine tot op heden nog te groot (qua lengte en breedte). Wibra past goed. Noppies valt op maat tot aan klein. Prenatal valt op maat. Ik heb de gewone overslag rompers en de meegroei overslag rompers van de Hema en die zitten beide goed! C&A/H&M/Name It/Dirkje geen ervaring mee

vorig jaar

Hi! Hier mijn ervaringen met een dochter van 18 maanden en een newborn 🩵 Zeeman valt meestal op maat tot klein Wibra valt goed op maat H&m ligt ontzettend aan het kledingstuk, ik kijk daar altijd op de site naar de pasvorm (echt fijn dat ze dat hebben!) Hema valt over het algemeen groot Noppies valt klein C&a geen ervaring mee Feetje valt goed op maat Bess valt goed op maat Lil atelier valt vaak groot Adidas valt vaak groot, behalve de schoenen Little dutch valt goed op maat

vorig jaar

Maat is belangrijk maar kijk ook alsjeblieft naar stretch bij de handjes. Het is zo’n gedoe iets aan te doen als je de handjes niet kan pakken

vorig jaar

Alle merkjes vergeleken valt H&M bij onze baby normaal en HEMA ook, Zeeman valt groot, c&a normaal, Zara normaal tot klein. Wibra ook redelijk normaal.
Z8 en zara vallen klein. Hema op maat/groot

vorig jaar

Dikke fan van de Zeeman . Hema valt de kleuren rompers klein, ga voor basic wit. H&M valt ook wel goed.