Hi dames!
Hopelijk gaat jullie zwangerschap voorspoedig. Ik ben morgen alweer 19 weken zwanger, time flies! 🥰
Ik ben benieuwd naar jullie woonsituatie. Ik ben namelijk zelf wat onzeker aan het worden, al wordt ik dat de laatste tijd vooral gemaakt door reacties (van vreemden) om ons heen. Misschien spelen de hormonen hier ook een rol in 🙊 Mensen die bijvoorbeeld langs ons huis lopen en commentaar geven dat het een klein huis is. We wonen namelijk in een straat met veelal villa’s. De situatie is als volgt: we zijn begin dit jaar verhuisd naar het huis van onze dromen: een gelijkvloerse houten, natuurinclusief huis op een groot perceel (600+ m2 tuin). Veel groen om buiten te kunnen leven, want daar houden we van. Onze woning is mede daarom ‘maar’ 80m2 (exclusief vliering). Er zitten 2 goede slaapkamers in en verder de gebruikelijke ruimtes die van alle luxe voorzien zijn. Het is dus kleiner dan gemiddeld, maar ons voor ons meer dan prima. Mocht het nodig zijn zouden we in de toekomst nog kunnen uitbouwen, maar daar hebben we nu geen behoefte aan.
Ik merk dat ik de reacties van vreemden steeds meer aan trek, en dat vind ik zonde. We wonen hier na vele jaren van (bouw)plannen, vergunningen etc. net en zijn zelf heel erg blij. Toch maakt het me onzeker en spelen doemgedachtes door m’n hoofd. Is het wel geschikt om hier met één kindje te wonen, enzovoorts. Daarom ben ik benieuwd of hier meer dames ‘kleiner’ wonen of hebben gewoond? En hoe je dat ervaart of ervaren hebt? Hopelijk geeft me dat het stukje zelfvertrouwen en rust terug, wat ik begin dit jaar na de verhuizing nog wel had 😊
Thanks voor het lezen en jullie eventuele reacties! Voor iedereen sowieso nog een goede en fijne zwangerschap gewenst ❤️