788 Reacties

7 maanden geleden

Jeetje echt veel al een vroegere echo! Ik ben 3/12 uitgerekend en heb pas 25/4 mijn eerste echo, juist omdat ze bang zijn dat als je t een week eerder doet er mogelijk nog geen kloppend hartje te zien is terwijl dit n week later wel zou kunnen zijn zeiden ze. Geduld wordt in iedergeval flink op de proef gesteld hier haha! En ook die symptomen, ene dag misselijk krampen moe en dag erna voel ik me prima. Best een mindfuck soms, maar we blijven positief 🍀 kan niet wachten op de echo!

7 maanden geleden

Hee allemaal, Ik ben 3 dec uitgerekend, En krijg 17 april de eerste echo! Zo spannend

7 maanden geleden

Hoi! Ik ben 3 december uitgerekend van mijn tweede kindje. Ik heb al een dochter van 8. Deze zwangerschap kwam totaal onverwachts en moest ook echt even omschakelen maar ik zie dit kindje nu wel echt als een blessing! Ik heb 22 april mijn eerste afspraak/echo bij de vk.

7 maanden geleden

7 december uitgerekend maar sluit me toch aan want val net buiten deze en ook net buiten de andere (10 tot 16 dec). 🤓

7 maanden geleden

Vandaag met 6+3 mijn eerste echo gehad. Na 4 miskramen en 4 jaar fertiliteitstraject eindelijk een goede echo. Alles klopte met het termijn en het hartje klopte. 🥹 ik kan niet stoppen met kijken naar de echo. Zit echt op een wolk 😍💙🩷 3 december uitgerekend!

7 maanden geleden

Hoi ik ben 4 dec uitgerekend en heb as vrijdag 19 april de eerste echo . Ben zo benieuwd dit zal mijn 3e kindje worden 🥰

7 maanden geleden

Volgens eigen berekening 6-12 uitgerekend van ons eerste kindje😊 nu 6+2 en 25-4 de eerste echo. Ik vind het heel spannend en kan niet wachten. Qua klachten gaat het echt op en af. De ene dag heel moe, ziek, zwak, misselijk. De andere dag weer bijna nergens last van.

7 maanden geleden

Ik ben 4 december uitgerekend! Aanstaande woensdag eerste echo. Zo spannend 🥰

7 maanden geleden

Ik ben voor het eerst zwanger en vind het allemaal erg spannend. Ik ga vanaf woensdag een aantal dagen met mijn werk naar het buitenland en weet niet goed hoe ik het geheim moet houden. Wat zouden jullie doen, alvast aan werkgever vertellen of wachten tot de eerste echo's

7 maanden geleden

Reactie op Martje1995

Hoi allemaal 🙋‍♀️ Ik ben 1 december uitgerekend van ons eerste kindje (op ...
Ik snap je helemaal. Bij ons was het ook een 'verrassing'. Het geheim houden bij vrienden is erg lastig. Ik normaal de persoon die de wijn flink laat vloeien bij iedereen en zit nu sinds een paar weken alleen maar aan de spa rood... Ik houd het er tot nu toe op dat ik gezonder probeer te leven. Alleen heb ik het idee dat mensen wel al wat vermoeden..

7 maanden geleden

Reactie op DanielleLR24

Wat leuk! Ik ben 1/12 uitgerekend. Ik heb een vraagje aan jullie! Ik ben zo ...
Ik krijg mijn eerste echo 26/4 ik ben dan 8+1. Ik heb bij de verloskundige aangegeven dat ik het allemaal erg spannend vind en mij zorgen maak. Hierdoor mag ik nu al eerder komen. Normaal is de eerste echo volgens onze verloskundige rond de 10weken.

7 maanden geleden

Vandaag mijn eerste echo gehad ivm wat bloedverlies, goed kloppend hartje en uitgerekend op 4 december (voor nu) zoooo spannend. Al de misselijkheid helemaal waard! 😉

7 maanden geleden

Ik heb donderdag 18 april mijn echo. Dan ben ik volgens mijn eigen berekening precies 7 weken, 5 december uitgerekend. Eerste keer zwanger na een lange periode, dus super spannend allemaal!

7 maanden geleden

Reactie op BabyVT

Ik heb donderdag 18 april mijn echo. Dan ben ik volgens mijn eigen berekeni ...
Wat leuk ik ben ook 5dec uitgerekend volgens mijn eigen berekening. 26 april eerste echo

7 maanden geleden

Reactie op Myrthe 94

Ik snap je helemaal. Bij ons was het ook een 'verrassing'. Het geheim houd ...
Haha dit verhaal is zo herkenbaar! Ik zit ook alleen maar aan de spa rood 😞 en ben ook 5 december uitgerekend volgens mijn eigen berekening. Krijg mijn echo als het goed is ook 26-4 ! Maar bij ons is 8 week volgens mij normaal..

7 maanden geleden

1 december uitgerekend (volgens eigen berekening) en de 18e eindelijk de echo! Het zou een week later, maar dan zijn we een weekje weg. Heel blij dat het deze week nog kan! Ik vind het ook wel heel spannend! Die eerste weken duren zo ontzettend lang.. het is voor ons de eerste en het was bij ons ontzettend snel raak, dus hopen dat alles goed is donderdag! Het voelt nu allemaal nog heel onwerkelijk en ongrijpbaar, dus ik kan niet wachten tot de echo.

7 maanden geleden

Reactie op Martje1995

Hoi allemaal 🙋‍♀️ Ik ben 1 december uitgerekend van ons eerste kindje (op ...
Heel herkenbaar!! Je verhaal is heel vergelijkbaar met dat van mij en we lopen gelijk op! Succes donderdag! Wij mogen dan ook 🥰

7 maanden geleden

Hoi! Ik ben volgens mijn eigen berekening 1 december uitgerekend! Morgen (17-4) eerste echo. Vind het super spannend...😵‍💫

7 maanden geleden

Zoals het nu lijkt ben ik volgens eigen berekening op 1 december uitgerekend. Ik had geen klachten , dat ik heel vaak testen heb gedaan of het wel echt positief is. Ik ben nu 7 weken maar heb nu af en toe wel een misselijk gevoel. Dit is ons 2e kind maar ik heb het onze 1ste dochter nog niet verteld. Wij willen de eerste echo afwachten, die hebben we 22 april.

7 maanden geleden

Reactie op Nicolletje27

Hoi! Ik ben volgens mijn eigen berekening 1 december uitgerekend! Morgen (1 ...
Spannend... ik moet nog even wachten tot de 22ste