799 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op Mem92
1 december uitgerekend (volgens eigen berekening) en de 18e eindelijk de ec ...
Spannend
7 maanden geleden
Wat leuk al die verhalen, ik ben zelf in verwachting van de 4de heel onverwachts want ik heb al 3 jongens van 6jaar, 3jaar en 11maanden zelf ben ik nu precies 7weken en volgende week woensdag mijn eerste echo na mijn eigen berekening ben ik 3 december uitgerekend.. het blijft spannend.
7 maanden geleden
Hey! Ik heb vandaag m’n eerste echo gehad. 7+1 met een uitgerekende datum van 2 dec.
Er was een mooi kloppend hartje te zien, maar ook een tweede leeg vruchtzakje, een vanishing twin.
Aangezien ik hiervoor een miskraam heb gehad was ik voor blij en opgelucht dat kloppende hartje te zien 💗
7 maanden geleden
Reactie op Mem92
Heel herkenbaar!! Je verhaal is heel vergelijkbaar met dat van mij en we l ...
Wat leuk! Spannend donderdag!! Succes alvast en geniet daarna van je weekje weg 🍀
7 maanden geleden
Reactie op Myrthe 94
Ik ben voor het eerst zwanger en vind het allemaal erg spannend. Ik ga vana ...
Lastig! Denk dat dat heel persoonlijk is. Ik ga het na de nipt enzo delen, tenzij ik me dusdanig niet lekker voel dat het niet anders kan! Heb je veel last van kwaaltjes? Ik las trouwens ergens hier op het forum dat iemand ice tea green in een wijnglas dronk, dus dat zou ook een optie kunnen zijn voor borrels!
7 maanden geleden
Net echo gehad! Kloppend hartje gezien🥰. Ik dacht zelf 7 +3 te zijn. Maar ben 6+5. Maar kan nog veranderen, want is nog erg pril. Nu staat er 6 december. Maar kan nog eerder worden. Maar voor nu super gelukkig 😍😍
7 maanden geleden
Gisteren de eerste echo gehad! Alles was goed & een kloppend hartje gezien! Voor nu 1 dag verder dan gedacht, dus 30 november uitgerekend naar 9 mei de termijnecho dus blijf nog lekker even bij de 1-5 december groep hangen haha 🩵🩷
7 maanden geleden
Reactie op Mem92
Heel herkenbaar!! Je verhaal is heel vergelijkbaar met dat van mij en we l ...
Hoe is het gegaan? 🍀
7 maanden geleden
Goedemorgen dames, ik ben 39 jaar oud en zwanger van mijn 2e kindje. Onze stoere jongen is deze maand 1 jaar geworden. Ik ben op 5 december uitgerekend en hebben gisteren op de 1e echo een kloppend hartje gezien ❤️ vandaag hebben we het mijn ouders en twee beste vriendinnen vertelt. Zij moeten me de komende weken een beetje helpen zodat het niet opvalt dat ik geen alcohol drink tijdens de feestweek rondom Koningsdag. Met alle andere familie en vrienden willen we nog een paar weekjes wachten. Ik voel me erg goed alleen ben ik ontzettend moe.
7 maanden geleden
Hoi allemaal,
Leuk jullie berichtjes te lezen. Ik wens jullie allemaal een super fijne zwangerschap toe! Wat is het spannend he. Na 1 miskraam te hebben gehad heb ik gister een kloppend hartje mogen zien tijdens de echo. Zo bijzonder dat er een wondertje in je buik groeit. Alhoewel het nog niet op een baby lijkt, zo speciaal. Probeer er echt van te genieten al blijf je altijd onzeker door eerdere miskraam. Ik heb zelf al behoorlijk last van mijn borsten en misselijkheid. Echt alle tips zijn welkom rondom fijne BH merken (grote maat) en wat je kan doen tegen de misselijkheid (behalve gember thee haha).
Kijk er naar uit om jullie mijlpalen te lezen.
Liefs
7 maanden geleden
Reactie op Martje1995
Hoe is het gegaan? 🍀
Haha ik lees nu je berichtje van hiervoor, zwangerschapsbrein is al aan het werk geloof ik 😂 maar wat fijn om te lezen! En grappig dat we beide ook 1 dag naar voren zijn gezet, lopen we tot nu toe weer gelijk op haha
7 maanden geleden
Reactie op esmee3333
1 december uitgerekend & woensdag mijn eerste echo! Ik kan me niet voor ...
Spannend! Bij ons hebben ze het hartje niet laten horen, weet ook niet of dat nu al kan? Maar wel laten zien, je ziet m dan zo knipperen. Heel bijzonder!
7 maanden geleden
Reactie op Fabienne123
Hoi allemaal,
Leuk jullie berichtjes te lezen. Ik wens jullie allemaal een ...
Ik ben wat later uitgerekend dan jij (9 december), maar zag je vraag over bh's - Hema heeft best veel fijne topjes met steun zonder beugel. Net een voorraadje besteld!
Succes met je zwangerschap en gefeliciteerd 🥰