803 Reacties

7 maanden geleden

Hoi dames! Volgens mij eigen berekening zal ik eind november uitgerekend zijn. Volgens de echo begin december. Spannend!

7 maanden geleden

Hallo allemaal! Hier uitgerekend voor 3 december. Heb al een echo gehad en die was ok. Het voorbije jaar 2 miskramen gehad dus best snel aan het pannikeren. Ik heb de voorbije weken ook al enkele keren wat bloedverlies gehad en veel last van buikpijn maar alles lijkt nog steeds ok. Dus we hopen dat het toch goed blijft gaan deze keer. We hebben ook al een zoontje die 2,5jaar is.

7 maanden geleden

hey meiden, ik ben 29 en zwanger van mijn eerste, ik ben 5 dec uitgerekend en ik heb sinds week 7 misselijkheid er biji als symptoom, naast de gevoelige borsten en het elke dag vermoeider zijn, 30 april 1e echo ik ben dan bijna 9 weken.. zo spannend

7 maanden geleden

Zijn jullie erg misselijk en hebben jullie andere kwaaltjes? Ik ben erg moe de afgelopen dagen en de misselijkheid zakt maar niet. Gelukkig nog niet overgegeven maar dit gevoel is niet relaxt.

6 maanden geleden

Net de eerste echo gehad en er was een mini frummel te zien. Precies volgens mijn berekening maar wat is het weer onwerkelijk om te zien 🙈 Besef het nog steeds niet dat er weer een kleintje in mijn buik groeit 🤍

6 maanden geleden

Reactie op Myrthe 94

Zijn jullie erg misselijk en hebben jullie andere kwaaltjes? Ik ben erg mo ...
Sinds gister heel erg! Wel 2x moeten spugen. Vandaag gelukkig niet. Maar de misselijkheid blijft. Ik drink nu veel gemberthee en eet tussen door soepstengels. Dit werkt tot nu toe prima. Hopelijk wordt het niet erger

6 maanden geleden

Reactie op Nicolletje27

Sinds gister heel erg! Wel 2x moeten spugen. Vandaag gelukkig niet. Maar de ...
Soepstengels, wat een goeie!! Ik probeer ook allerlei droge cracker achtige dingen in te slaan maar die had ik nog niet bedacht. Ik vind die misselijkheid zooo klote, dat ik dan in vergaderingen niet meer kan opletten omdat ik alleen maar kan denken : niet kotsen. Maar bij m'n vorige zwangerschap was het echt ineens over bij week 14 dus daar houd ik me aan vast.

6 maanden geleden

Vandaag mijn eerste echo gehad, mijn uitgerekende datum is 1 december 🎉

6 maanden geleden

Hay hay , gisteren echo gehad , na in Oktober miskraam te hebben gehad bij 11 week gister vol spanning heen, maar een mooi beeld , kloppend hartje en alles zag er super uit , 7 weken +4 zat ik op , durf nog niet zo blij te zijn voel me onzeker en bang ondanks dat het mn 5 kindje is...ik ben 40 en dit Wondertje is de eerste van mij en vriend, (ja Oktober miskraam ook) heel spannend, ik lig al 2 weken plat van extreme overgeven en misselijkheid, heb nu medicijnen 20mlg xonvea, maar pfff ben nog nooit zo ziek geweest , door medicijnen voel je je ook nog afwezig ,loom ,moe duizelig. Hopelijk is het een fase.. Gisteren ook direct afspraken gemaakt voor nipt test, bij 10 wkn bloedprikken en 13 wkn echo , wie gaat nog meer nipt test doen? Ik vind het nu al zo eng , iets met beren op de weg zien... 40 jaar al 4 kids en toch ineens zo onzeker en angstig ...maar afijn de echo was perfect laten we ons daar aan vast houden! Succes allemaal 😘

6 maanden geleden

Hoe groot was jullie kleintje op de echo met welk termijn?

6 maanden geleden

Hay hay , gisteren echo gehad , na in Oktober miskraam te hebben gehad bij ...
Hoi Kimmie, Bij mij ook een soortgelijk verhaal, dit is mijn 4e kindje en ook het eerste kindje van mijn vriend. Gister ook mijn eerste echo gehad met 8+2wk. Ik ga ook voor de nipt test, het wordt nu vergoedt, bij mijn laatste kindje 3 jaar geleden moest ik het zelf betalen.

6 maanden geleden

Reactie op txanoniem

8+2w - 17mm

6 maanden geleden

Reactie op txanoniem

6,5 week en 5 mm!

6 maanden geleden

Vandaag mijn eerste echo gehad super spannend en gelukkig is alles goed gegaan. Op mijn verjaardag ♥️ ik ben wel 2 dagen achter uit gezet van 8+1 naar 7+9 dus uitgerekende datum 5 december

6 maanden geleden

Inmiddels de eerste echo gehad en het hartje klopte al flink. Zo leuk om te zien 🥹

6 maanden geleden

Reactie op Aoki

8+2w - 17mm
Ah oké! Ik zat op 10,5mm met 7.0!

6 maanden geleden

8+0 en 14/15mm

6 maanden geleden

Ik heb maandag een echo gehad met 8+0 en was 20mm. Volgens die meting was het 8+3/4. De volgende echo maar afwachten wat de datum wordt!

6 maanden geleden

Reactie op txanoniem

7+4 en 13,4mm 🤍

6 maanden geleden

Reactie op TrotseMama❤️

Vandaag mijn eerste echo gehad super spannend en gelukkig is alles goed geg ...
ik ook 5 dec! 30ste ga ik naar de 1e echo, kijken of het 5 dec blijft bij mij