820 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op txanoniem
Er zit denk ik ook zo veel verschil in per dag. De termijnecho zal ons meer ...
22 mei heb ik mijn termijn echo dan ben ik 11+6
6 maanden geleden
Reactie op Aaatikin
ik ook 5 dec! 30ste ga ik naar de 1e echo, kijken of het 5 dec blijft bij m ...
Jaa spannend, ik had dat gevoel ook en toch verschoven dus wie weet😍
6 maanden geleden
Reactie op txanoniem
Oh spannend! Ik heb hem op 14 mei dan zou ik volgens de laatste echo 11 wek ...
Ik ben gisteren gebeld dat de afspraak is verzet naar 28 mei dan ben ik 12+5 nog langer wachten 🥹
6 maanden geleden
Hoi allemaal! Ik ben voor de eerste keer zwanger (25 jaar) en ik vind het ontzettend bijzonder hoe onze vrouwenlichamen nieuw leven laten groeien! Vorige week vrijdag de eerste echo met een mooi kloppend hartje, dat maakt het allemaal wat "echter". Met 13mm was het toen 7+4, dus nu alweer 8+4 en uitgerekend rond 2 dec. Op 8 mei al de termijnecho. Tijd vliegt en kruipt tegelijk hahaha. Afgelopen weken was ik vooral moe, dat neemt nu af of ik begin eraan te wennen :'). Verder totaal geen eetlust, maar toch ook continu trek, snap helemaal niks van die hormonen 😂.
6 maanden geleden
Reactie op txanoniem
Ooh neee en het is zo fijn om je kleintje snel weer te zien… maar aan de an ...
Jaa dat klopt wel maar het blijft altijd spannend of alles goed gaat
6 maanden geleden
Reactie op ellebelj
Pfff lang wachten… ik heb 16 mei de termijnecho en dat vind ik al lang 🫣
Langg wachten is nooit leukk 16 mei valt nog mee vergeleken met die van mij
6 maanden geleden
Reactie op fiets25
Hoi allemaal! Ik ben voor de eerste keer zwanger (25 jaar) en ik vind het o ...
Wat leukk proficiat, die hormonen zijn heel herkenbaar 🤭
6 maanden geleden
Hoi, ik kan ook aansluiten bij dit groepje. Ik had zelf verwacht rond 1 december uitgerekend te zijn. Toen heb ik met 5+2 een echo gehad ivm bloedverlies, en leek de uitgerekende datum 9 december. Voelde ik me niet helemaal gerust op omdat dat ook kan wijzen op een miskraam. Maar gisteren de vitaliteitsecho gehad en nu is de verwachte uitgerekende datum 3 december. Blijkbaar was de frummel niet goed te meten die eerste keer. Spannend! Ik ben benieuwd naar de termijnecho 😄. Het is mijn derde kindje en mijn vierde zwangerschap.