830 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op txanoniem
Oh spannend! Ik heb hem op 14 mei dan zou ik volgens de laatste echo 11 wek ...
Oh wat leuk! Ik heb ook op 14 mei de termijn echo en ben dan ook 11 weken!
6 maanden geleden
Ik ben nu 9 weken en 2 dagen zwanger en sinds vanavond iets lichtroze bloedverlies, iemand ook ervaring mee? Verder geen klachten.. Dit is m’n 4e zwangerschap, bij de 3e ook iets gehad, maar dat was rond de 6 weken, toen zei de vk dit is 100% miskraam, werd doorgestuurd voor curettage, maar was toen een kloppend hartje te zien en heb nu 3 gezonde kereltjes rondlopen..
6 maanden geleden
Reactie op txanoniem
Oh spannend! Laat je weten hoe het is gegaan dan?
Jazeker! Jij ook:) aftellen!
6 maanden geleden
Hallo allemaal! Ik ben voor de eerste keer zwanger, heel blij! Had geen regelmatige cyclus dus uitgerekende datum bepalen was lastig. Ik denk dat ik mijn eisprong heb gevoeld en zou op basis daarvan nu 9+1 zijn. Volgens vitaliteitsecho van 2 weken geleden zou ik nu 9+4 zijn. Val dus precies in deze groep met uitgerekende datum tussen 2 en 5 december 😀 Aanstaande woensdag termijnecho, kan niet wachten!
6 maanden geleden
Hi ladies,
Ik vroeg mij af of jullie ook last hebben van slapeloze nachten…!?
Het lijkt wel alsof mijn lichaam zich nu al aan het voorbereiden is op als de kleine er strax is.
Ik moet er 3keer per nacht uit om te plassen.. normaal hoefde ik dat nooit en werd ik echt door mijn wekker gewekt. Nu ben ik vaak al rond 5uur klaar wakker.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
6 maanden geleden
Reactie op Myrthe 94
Hi ladies,
Ik vroeg mij af of jullie ook last hebben van slapeloze nachten… ...
Ik heb dit in de eerste weken heel erg gehad. Niet meer dan 3u aaneengesloten. Constant wakker van elk geluidje en als mijn man zich omdraaide.
Ik heb nu sinds vorige week dat ik juist weer heel vast slaap. Zo'n 9 a 10u zonder wakker te worden.
Geen zorgen dus het kan nog veranderen. Ik kreeg het advies van de vk om na 20u savonds niet meer te actief te zijn en geen scherm (tv en telefoon) meer te kijken. Ik heb daar zelf nog warm douche en een glas opgeschuimde melk aan toegevoegd voor het slapengaan.
Succes, hopelijk slaap je snel weer een beetje door!
6 maanden geleden
Reactie op Myrthe 94
Hi ladies,
Ik heb dit de afgelopen weken bijna elke nacht en de vk zei ook dat het mijn hormonen zijn, soort van een voorbereiding voor wanneer baby er is. Dat maakte het toch wel een mooie gedachte maar ik zou het toch héél fijn vinden om weer de hele nacht door te slapen 😂
6 maanden geleden
Reactie op Myrthe 94
Hi ladies,
Jaaaaa! Ik heb al een paar weken dat ik stipt 4u wakker word en moet plassen en ook gewoon 1,5/2u wakker lig. En dan in de ochtend niet op kunnen staan. De afgelopen 2 nachten word ik vaker wakker ook door dorst 😭😂
6 maanden geleden
Leuk al die berichten over de termijn echo met nu dus officiële datum! Wij moeten nog even wachten tot aanstaande woensdag voor de termijnecho. Zo benieuwd!
Daarna willen we het aan ons zoontje van ruim 3,5 vertellen! Ik heb een gepersonaliseerd boek besteld: “…. Wordt grote broer!”
Zin om het hem te vertellen!