832 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op Ber22
Ja, wij ook. Ook met nevenbevindingen. Ik ga maandag bloed laten prikken. H ...
Wij hebben zonder neven bevinding gekozen maar moest wel ook gelijk algemeen bloed prikken. Waren 9 buisjes.
Ik ben plasma geven gewend dus was zo gepiept. Gelukkig is het nu wat warmer en heb je genoeg bloed nu tijdens je zwangerschap in je lichaam dus loopt goed door 😉
Mag ik vragen wat de reden is dat je hebt gekozen voor de nevenbevindingen? Wij hebben daar niet voor gekozen ivm te veel onzekerheid.
6 maanden geleden
Reactie op Myrthe 94
Gister de mini weer mogen zien!🥰
Was lekker aan het bewegen. Uitgerekende ...
Wij zijn 3/12 uitgerekend. Wij hebben gekozen voor wel de nipt maar zonder de neven. Wij hebben hier voor gekozen omdat de kans ongeveer 60% is dat ze de verkeerde uitslag geven. Goed of slecht. Die stress wil ik niet hebben nog zoveel maanden.
6 maanden geleden
Reactie op Myrthe 94
Gister de mini weer mogen zien!🥰
Was lekker aan het bewegen. Uitgerekende ...
Ik ben ook 4 dec uitgerekend 🥰 ik krijg over 1,5 week een vlokkentest. Er wordt uitgebreide genetische testen gedaan vanwege een eerder kindje met een afwijking. Ik doe daarom geen NIPT omdat ze het al via de vlokken gaan nalopen.
6 maanden geleden
Bij mij zit de spanning zo hoog
Heb bij 13 weken een miskraam gehad. Ben nu weer 11 weken zwanger en uitgerekend op 1 december
Afgelopen maandag een echo gehad waarop alles goed eruit zag. Morgen weer een echo, gewoon ter controle omdat dit mij rust geeft na de miskraam.
Nu heb ik alleen heel deze week al 0,0 zwangerschapssymptomen, alles is weg. Ook heb ik echt die kei harde overtuiging dat het hartje niet meer klopt (geen idee waarom, maar dat denk ik gewoon).
6 maanden geleden
Ik ben zoals het nu lijkt 5 december uitgerekend en ben van dus 10 weken en 4 dagen.. vanmiddag heb ik een termijnecho, zoo spannend
6 maanden geleden
Reactie op sjrona
Ik ben uitgerekend ook op 4 december, deze vrijdag 17 mei mijn termijn echo ...
Hier ook sinds gister een lichte hoofdpijn (10+4)
6 maanden geleden
Reactie op 2e kindje1
Ik ben zoals het nu lijkt 5 december uitgerekend en ben van dus 10 weken en ...
Spannend. Wij lopen gelijk. Mijn echo is aanstaande maandag
6 maanden geleden
Helloooo dames, ik kom ook lekker aanschuiven! Uitgerekend op 5 dec. 🥰
10+4 🥰 Dit word mijn 2e kindje. Ik heb een dochter van 3,5 jaar oud. Inmiddels 2 echo’s gehad. Hierbij een foto van mijn 2e echo ik was toen 9+1, kleine groeit al snel! 😍 Morgen heb ik mijn intakegesprek en donderdag mijn termijnecho ben dan precies 11 weekjes! Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie je intake al gehad?😊🫶🏻
6 maanden geleden
Ik kom net terug van bloedprikken voor de nipt en algemeen bloedbeeld waaronder glucose. Is er bij jullie ook al bloedgeprikt op glucose? Ik heb een nuchtere waarde van 5.5 zie ik net terwijl bij de vorige zwangerschap de waarde 4.1 was 🙈
6 maanden geleden
Ik ben nu 11 weken! Mn buikje is afgelopen weekend "gepopt" en is nu lastig te verbergen. Afgelopen 10 weken waren echt zwaar, zo misselijk bijna niet kunnen eten en mega vermoeid. Sinds 3 dagen heb ik het idee dat dit is veranderd en gaat het beter, en kan ik weer eten! Wij hebben gekozen om geen NIPT test uit te laten voeren, kreeg enorme stress bij de gedachte. Termijnecho ook al gehad en frummel groeit en beweegt al goed. 28 mei 13 weken echo gepland.
6 maanden geleden
Hi dames,
Nu 10 weken zwanger. Afgelopen weken enorm misselijk en moe. Ik heb het idee dat het iets minder wordt. Maar die vermoeidheid slaat soms in als een baksteen 😅
30 mei de 13wkn echo en ook wij hebben gekozen om de NIPT test niet te doen.
Vertrouwen in wat komen gaat is heel belangrijk en we willen onszelf niet extra onzeker maken of bezorgd. 😊