834 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op Zonsondergang

Spannend. Wij lopen gelijk. Mijn echo is aanstaande maandag
Mijn datum is iets bijgesteld. Ik ben uitgerekend ip 2 december.

6 maanden geleden

Leuk om te lezen dat het zo goed gaat met iedereen Ik heb afgelopen week me 10wk echo gehad baby was al druk aan het zwaaien, me buik is al flink gegroeid en gelukkig al wat minder misselijk 29e de 13 wk echo

6 maanden geleden

Reactie op debbie32

Leuk om te lezen dat het zo goed gaat met iedereen Ik heb afgelopen week m ...
Hier net zo hahaha verstoppen wil niet meer. Volgende week 10+3 weer echo benieuwd wat we dan zien blijf t spannend vinden maar geen bloedverlies dus ga er vanuit alles goed

6 maanden geleden

Reactie op jenny97

Hey mama’s. Ik ben morgen 11 weken zwanger. Maar ik heb zoveel last van maa ...
Hey, wat vervelend. Kunje nog wel genoeg vocht binnen houden?.als dat niet lukt of je urine wordt geek moet je aan de bel trekken! Je medicijnen zijn denk ik anti misselijkheid?.die zijn vaak als zetpil verkrijgbaar, in elk geval emesafene en primparan. Mocht je in de buurt wonen heb ik nog wel emesafene zetpillen voor je(frieland). Heb ze zelf deze zwangerschap gelukkig niet nodig en die dingen zijn dúúr geworden! Overige medicatie zou ik even met je arts overleggen. Vitaminen zou ik me niet te druk om maken. Ik heb de vorige zwangerschap tot 12 weken ook niks binnen gehouden en heb een gezonde zoon van bijna 2. Ze nemen alles wat ze nodig hebben uit jouw lijf. Sterkte met de misselijkheid!

6 maanden geleden

Reactie op denisedk

Bij mij zit de spanning zo hoog Heb bij 13 weken een miskraam gehad. Ben ...
Hoe ging de echo? Hopelijk alles goed? Ik begrijp je helemaal wij kregen in december bij de termijn echo te horen dat er geen hartje meer klopte. Afgelopen donderdag had ik een bloeding, bleek achteraf een hematoom, maar schrok enorm, was er van overtuigd dat het fout was. Inmiddels de termijn echo gehad, dus ben nu voorbij het punt waarop het vorig jaar mis ging. Maar blijft spannend. Na een echo ben ik even gerust en dan neemt langzaam de spanning weer toe. Hopelijk vind jij ook wat meer rust als je de 13 weken voorbij bent!

6 maanden geleden

Ik ben inmiddels vanochtend geweest voor termijn echo en ben 5 dagen vooruit gezet waardoor ik nu op uitgerekende datum zit van 28/11 dus officieel hoor ik hier niet meer 😂 maar vind het nog wel leuk om iedereen hier te lezen.

6 maanden geleden

Hey meiden! Vandaag de termijn echo gehad. Alles was goed! De baby zag er goed uit! Het is een druk kindje wat allekanten op zwom. Ik ben vandaag 11 weken, wat me vast heeft gesteld op 3 dec!

6 maanden geleden

Reactie op IdaMoniek

Wat leuk! Wij lopen gelijk op. Wij mochten bij de termijn echo van 10 weken ...
Ik ben ook 4december uitgerekend! Wat leuk! Wij hebben het hartje nog niet mogen horen wel duidelijk gezien🥰

6 maanden geleden

Reactie op Myrthe 94

Ik ben ook 4december uitgerekend! Wat leuk! Wij hebben het hartje nog niet ...
wij hebben hem ook nog niet gehoord maar wel gezien het hartje.

6 maanden geleden

Vandaag de termijnecho gehad. 1 dag cadeau gekregen en daarmee uitgerekend op 4 december 🥰 Een heerlijk compleet en druk bewegend kindje gezien! Zo fijn!

6 maanden geleden

Reactie op Myrthe 94

Hi ladies, Ik vroeg mij af of jullie ook last hebben van slapeloze nachten… ...
Haha ja, precies dit! Ik was altijd een pandabeer die zodra de landing naar het hoofdkussen was ingezet al in dromenland was. Nu (1e zwangerschap vandaag 11 weken) word ik vaak wakker, soms om te plassen maar soms ook zonder aanleiding.. gewoon geen slaap meer ofzo. Dit is trouwens het enige aan zwangerschapskenmerken die ik heb, eerder wel gevoelige borsten maar dat is sinds een paar dagen ook weg. Ik voel me nu eigenlijk zo goed dat ik eerlijk gezegd twijfel of ik nog wel zwanger ben... ik ben nu op vakantie dus ik probeer afleiding te zoeken en vertrouwen te hebben en volgende week bij terugkomst een echo gepland. Maar wat betreft de nu-al-gebroken nachten dus herkenbaar haha!

6 maanden geleden

Reactie op Roosseboos

Ik kom net terug van bloedprikken voor de nipt en algemeen bloedbeeld waaro ...
Hee! Gefeliciteerd met de goede echo! Ik heb nog geen bloed laten prikken, ik was even benieuwd of jij weet wat de maximum gluc nuchter mag zijn?

6 maanden geleden

Volgens mijn eigen berekening ben ik uitgerekend op 2 december. Ik heb inmiddels al vele echo’s gehad ivm bloedingen en het hartje klopt en de fetus groeit goed. Morgen heb ik de termijn echo + nipt test dan zal ik meer weten over wat daadwerkelijk mijn uitgerekende datum zal zijn. Ben benieuwd 🥰

6 maanden geleden

Reactie op Ber22

Wij hadden vandaag de termijn echo. Nu officieel uitgerekend op 1 december: ...
Oef wat een schrik, gelukkig is alles goed, gefeliciteerd met de goede echo!

6 maanden geleden

Ik ben 5-12 uitgerekend en morgen hebben we termijn echo. Heel spannend

6 maanden geleden

Reactie op Phyliciaa

Ik ben 5-12 uitgerekend en morgen hebben we termijn echo. Heel spannend
Hier ook precies het zelfde! 5-12 uitgerekend morgen in de ochtend een termijnecho heb er zo een zin in! 😍

6 maanden geleden

Reactie op gzdx66

Hier ook precies het zelfde! 5-12 uitgerekend morgen in de ochtend een term ...
Ik ben ook zo benieuwd ! Spannend

6 maanden geleden

Vandaag termijnecho! Zoooo gespannen

6 maanden geleden

Goede termijnecho gehad! 3 dagen vooruitgezet en nu 1 december uitgerekend 🤎

6 maanden geleden

Reactie op SPMTB1991

Hee! Gefeliciteerd met de goede echo! Ik heb nog geen bloed laten prikken, ...
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee als ik het opzoek staat er 5.3 voor zwangere