435 Reacties

6 maanden geleden

Ik ben Desteney 21 jaar oud en in blijde verwachting van ons 2de kindje❤️ Volgens berekeningen van laatste menstruatie ben ik uitgerekend op 9 Dec (andere app zegt 11 dec). Ik heb een dochtertje van bijna 6 maanden (18/10/23) en wij wonen in Belgisch Limburg Maasmechelen

6 maanden geleden

Ik ben 24, sinds maart getrouwd en een zoontje van 16 maanden. Nu onverwachts zwanger van een tweede. Ik ben 5+1 en 26 april eerste echo. Ik kom uit Noord Brabant.

6 maanden geleden

Ik ben 27, bijna 2 jaar getrouwd en voor de derde keer zwanger (eerste kind) heb hiervoor 2 miskramen gehad, maar ik hoop dat het nu goed gaat! Ik heb 29 april mn eerste vroege echo 🥰

6 maanden geleden

Ik ben Cabo 41 jaar. Ik heb een zoon die over een wk 10 jaar wordt. Sinds 8 april weet ik dat ik zwanger ben. Het hele proces was verre van makkelijk/voorspoedig. Na bijna 2 jaar in een medische molen te hebben gezeten ivm endomrtriose, waar ik helaas nog niet van af ben zijn wij via 1ste poging IUI zwanger geraakt. Ik ben 16 december uitgerekend. Wij wonen in Leiderdorp

6 maanden geleden

De definitieve uitgerekende datum weet je natuurlijk pas na de termijnecho, maar diverse apps zeggen mij: 14 december (mn Mijn kalender app zegt dan weer als enige 9 december. Heel vreemd). Ik ben 30 jaar en heb een zoontje van 20 maanden en ben nu zwanger van de 2e. Ik tel echt af naar de vitaliteitsecho. Die heb ik op 30 april.

6 maanden geleden

36 jaar, en voor het eerst (eindelijk) zwanger. Omdat dit via IUI is gegaan lijkt mij de uitgerekende datum niet zo ingewikkeld. In mijn geval is het 11 december. Hier ook Noord Brabant.

6 maanden geleden

Wat leuk! Ik ben 24 jaar en zwanger van ons 1e kindje. Ik ben volgens eigen berekening uitgerekend op 14 december. Maar 1 mei heb ik de eerste echo, superspannend. Ik kom uit een klein dorpje grens noord-brabant/gelderland

6 maanden geleden

Ik ben Annemarie 29 jaar oud en in verwachting van ons eerste kindje. Mijn uitgerekende datum is volgens berekeningen 11 december. Ik vind het allemaal maar spannend, erg onzekere tijd. Ik woon in een dorpje achter Emmen aan de Duitse grens

6 maanden geleden

Nu 5 weken zwanger van ons eerste kindje, super spannend en leuk allemaal! Krijgen 26 april de eerste echo. Ik ben op 13 december uitgerekend 🧡🍓

6 maanden geleden

Hoi! Ik ben Sharon, 26 jaar oud, woon in Ermelo en zwanger van de tweede! Mijn zoontje is van 20/11/2021. Graag hadden we iets minder lang tussen de twee kids gehad, maar een miskraam en niet zo snel zwanger worden erbij duurde het wat langer. Ik ben uitgerekend op 12 december en heb de eerste echo op 24 april!

6 maanden geleden

Hoi, ik zou ook gezellig willen meepraten! Ik ben nu 5 weken zwanger van mijn tweede. Ik ben 30 jaar en heb al een zoontje van ongeveer anderhalf. Mijn uitgerekende datum is nu nog 14 december, maar dat is volgens mijn eigen berekeningen. Ik ga vandaag de verloskundige bellen voor een afspraak. Het is weer een erg spannende tijd, maar mijn vriend ik en zijn zo blij🥰

6 maanden geleden

Hoi hoi! Ik ben momenteel ook weer in verwachting na een miskraam in december! Nu waarschijnlijk volgens berekening rond 11 december uitgerekend de periode waarin wij vorig jaar te horen kregen dat het hartje van ons kindje was gestopt! Wel bijzonder allemaal! 🌈 Ik ben 27 april mijn eerste echo hopelijk is die goed….. Ik heb al een zoontje van bijna 2 (juli 2022) en woon in Gorinchem

6 maanden geleden

Hoi! Ik ben pas 28 jaar geworden en voor het eerst zwanger. Uitgerekende datum is 13 december. Ik woon in Utrecht samen met mijn partner. Sinds vandaag ben ik mijn 5 weken in gegaan. 🤍

6 maanden geleden

Hé Allemaal, Ten eerste van harte gefeliciteerd🤰 Ik ben 33 jaar en woon samen met mijn vriend. Nu 5 weken zwanger van ons eerste kindje, erg spannend allemaal. Ik merk dat ik erg uit kijk naar de eerste echo, die staat gepland op 29 april☺️ Dat geeft toch iets meer zekerheid

6 maanden geleden

Hoi hoi, Ik ben 32 en voor de 4e keer zwanger. We hebben een gezonde dochter van 4 en een prachtige zoon, hij zou over 2 weken 2 worden en is stil geboren met 38 weken. Afgelopen dec raakte ik opnieuw zwanger maar helaas bleek dit een bbz. Mijn eileider is verwijderd en vanwege die reden en een grote niche vanwege baarmoeder ruptuur bij de 2e heb ik volgende week al mn eerste echo met 6 weken. Super spannend en hoop dat het een goed gevoel gaat geven. Ik zou rond 10 dec uitgerekend zijn. Ik probeer er heel positief in te staan en vooral te genieten zelfs nu al vanaf het onzekere begin.🤍

6 maanden geleden

Reactie op Liefsvan

Hoi hoi, Ik ben 32 en voor de 4e keer zwanger. We hebben een gezonde docht ...
Heftig verhaal! Gefeliciteerd met je zwangerschap en ik wens je een fijne zwangerschap en gezond kindje toe.

6 maanden geleden

Hi! Ik ben 30 jaar. Bijna 8 jaar samen met mijn vriend en nu voor het eerst 4.2 weken zwanger! Ik vind het mega spannend. Vandaag pas voor het eerst echt een duidelijke streep op de zwangerschapstest maar ik kan niet wachten tot de 8 weken echo om de eerste onzekerheden kwijt te zijn. Ik vind het vanwege de onzekerheid nog spannend om met mensen om me heen te delen, denk aan op de voetbal of op werk. Bovendien liggen ik en mijn vriend ziek op bed op het moment, dus lijkt het me erg fijn om op deze plek onder gelijkgestemden vrij te kunnen delen en meeleven!

6 maanden geleden

Reactie op janvisser

Hi! Ik ben 30 jaar. Bijna 8 jaar samen met mijn vriend en nu voor het eers ...
Ik heb het één vriendin verteld (zij mij ook haar 2e zwangerschap direct na de test, een paar maanden voor die van mij) en verder wachten we tot de termijnecho, als dat lukt. Ik zeg als dat lukt omdat ik denk dat mn buik sneller zichtbaar zal zijn dan de vorige keer én omdat ik nog wacht op een uitslag van een test m.b.t. de vijfde ziekte. Die heerst op mijn werkplek en is mogelijk gevaarlijk voor mijn mini in mijn buik.

6 maanden geleden

Een heel goed bevriend stel hebben we het heel snel verteld, ondanks dat ik het nog niet echt kan geloven. Als het mis gaat wil ik ook graag bij hen terecht kunnen. Daarnaast is bij mij op het werk bekend dat ik in een traject zit (zat?), en sommige collega's zijn eigenlijk ook goede vrienden. Daar zijn er dus een paar die het meteen doorhadden. En mijn dansdocent, dit puur vanwege veiligheid, en ook zij is goed op de hoogte van de rollercoaster die er was in het traject (en stiekem nog steeds is).

6 maanden geleden

Reactie op RunDisney

Ik heb het één vriendin verteld (zij mij ook haar 2e zwangerschap direct na ...
Ik heb het intussen ook 1 vriendin verteld (: dat heeft enorm geholpen! Echter spreek ik haar niet erg vaak en ik denk echt vrijwel continue aan mijn zwangerschap! Oh oh oh de spanning... Op werk wordt het hoe dan ook een uitdaging om het voor me te houden. Ik heb een tijdelijk contract als architect, dus ik hoop eigenlijk dat ze mijn zwangerschap nog niet door hebben voor mijn contractverlenging.. Ik wist niet dat dat zo werkte voor de tweede zwangerschap! Maar je hebt vast nog wat kleding liggen die een en ander nog wat kan uitstellen/verbergen? Mocht je nog goede zwangerschapsbuikje-shoptips hebben trouwens let me know (: Ik ben vorig weekend tijdens week 3 op een vriendenweekend geweest met een kleuterjuf waarbij in haar klas de vijfde ziekte heerst.. moet ik me zorgen maken denk je? Ik heb wel veel met haar gekletst. Ze zei het pas einde weekend.. Fingers crossed voor jou dat alles oke is!