523 Reacties

6 maanden geleden

Wij hebben vandaag een hele goede echo gehad, mooi kloppend hartje gezien 鈾ワ笍 Sinds eind vorige week ineens volledig zonder symptomen maar dat schijnt rond de 10 weken helemaal niet gek te zijn volgens de vk. Voor nu blijft onze uitgerekende datum op 12-12 staan. En weer heel fijn om te zien dat alles goed is!

6 maanden geleden

Reactie op RunDisney

Door al die miskraam verhalen op het forum ben ik heel bang voor mijn termi ...
Ja dit zelfde heb ik ook. Morgen ook de tweede echo. Toch weer super spannend

6 maanden geleden

Ik heb vandaag de termijn echo gehad, 16 december is de datum. Kindje was heerlijk aan het bewegen 馃グ

6 maanden geleden

Ik ben Rachel en ben 24 jaar in verwachting van me eerste kindje we kwamen er pas achter toen ik 8 weken ver was kwam onverwachts maar ben er zo blij en dankbaar mee nu ondertussen 11 weken zwanger ik ben 10 december uitgerekend ik kom zelf uit wilnis en woon momenteel bij mijn vriend in Bodegraven

6 maanden geleden

Vandaag termijn echo gehad, 2 dagen vooruit gezet. 8-12 is nu de datum. Kleine was al lekker druk en het hartje klopt mooi. Heerlijk om het te kunnen horen.

6 maanden geleden

Vandaag de termijn echo gehad. Uitgerekende datum 14-12. Dus ik hoor nu ineens thuis in dit kletsgroepje 馃槉

6 maanden geleden

Hier vandaag ook de termijnecho gehad en een week vooruit gezet. Uitgerekende datum 12-12馃槉

6 maanden geleden

Hier vandaag ook een hele mooie echo gehad 15december uitgerekend

6 maanden geleden

Ik verhuis hier naartoe! Termijnecho vandaag gehad met 11+1, helemaal goed, kindje lag lekker te slapen 馃挏 wel inwendige echo omdat de baarmoeder gekanteld lag. Uitgerekende datum 10 december!

6 maanden geleden

Wat leuk om al die mooie termijnecho's voorbij te zien komen. Ik heb hem volgende week dinsdag en ik ben best wel benieuwd. December is een maand vol verjaardagen van mijn schoonfamilie. Het kan bijna niet anders of de kleine is uitgerekend op een zelfde dag als zijn oom, oma of papa en tante 馃き

6 maanden geleden

Termijnecho vanochtend gehad en vandaag precies 11 weken. Uitgerekende datum is vervroegd naar 11 december! Ik kreeg ook een heel wat bewegingen te zien 馃槉

6 maanden geleden

Reactie op Stermama

Wat leuk om al die mooie termijnecho's voorbij te zien komen. Ik heb hem vo ...
Hier zo ongeveer hetzelfde. Ook 2 familieleden en ikzelf zijn rond de uitgerekende datum jarig馃檲

6 maanden geleden

Reactie op Cherrievh

Termijnecho vanochtend gehad en vandaag precies 11 weken. Uitgerekende datu ...
Wat leuk! Dan hebben we beide dezelfde uitgerekende datum! Was bij ons ook super bewegelijk haha

6 maanden geleden

Vandaag termijn echo gehad met 11w en 1 dag! 10 december uitgerekend. Gelijk door gegaan voor de nipt en nevenbevindingen. Hopen op een goede uitslag binnenkort. 馃グ馃崁

6 maanden geleden

Reactie op Daanbanaan24

Vandaag termijn echo gehad met 11w en 1 dag! 10 december uitgerekend. Gelij ...
Wij lopen precies gelijk! Wat leuk. Ook vandaag termijnecho gehad. Baby lag te slapen dus zo mooi en profile hebben we niet, maar superblij 馃挏

6 maanden geleden

Reactie op Daanbanaan24

Vandaag termijn echo gehad met 11w en 1 dag! 10 december uitgerekend. Gelij ...
Aah wat leuk in ben ook 10 december uitgerekend 馃┑馃┓

6 maanden geleden

Vandaag de termijnecho gehad. Ik val n茅t buiten het topic nu qua uitgerekende datum, dus ik zwaai af naar een ander topic!

6 maanden geleden

Reactie op rachelnap1

Aah wat leuk in ben ook 10 december uitgerekend 馃┑馃┓
Ik ook! 馃グ

6 maanden geleden

Wat toevallig! Ik ook 10 dec 馃槃

6 maanden geleden

Reactie op Stermama

Wat leuk om al die mooie termijnecho's voorbij te zien komen. Ik heb hem vo ...
Oh ik toevallig ook de 28e馃檹馃徏