523 Reacties
6 maanden geleden
Wij hebben vandaag een hele goede echo gehad, mooi kloppend hartje gezien 鈾ワ笍
Sinds eind vorige week ineens volledig zonder symptomen maar dat schijnt rond de 10 weken helemaal niet gek te zijn volgens de vk. Voor nu blijft onze uitgerekende datum op 12-12 staan. En weer heel fijn om te zien dat alles goed is!
6 maanden geleden
Reactie op RunDisney
Door al die miskraam verhalen op het forum ben ik heel bang voor mijn termi ...
Ja dit zelfde heb ik ook. Morgen ook de tweede echo. Toch weer super spannend
6 maanden geleden
Ik ben Rachel en ben 24 jaar in verwachting van me eerste kindje we kwamen er pas achter toen ik 8 weken ver was kwam onverwachts maar ben er zo blij en dankbaar mee nu ondertussen 11 weken zwanger ik ben 10 december uitgerekend ik kom zelf uit wilnis en woon momenteel bij mijn vriend in Bodegraven
6 maanden geleden
Vandaag termijn echo gehad, 2 dagen vooruit gezet. 8-12 is nu de datum. Kleine was al lekker druk en het hartje klopt mooi. Heerlijk om het te kunnen horen.
6 maanden geleden
Wat leuk om al die mooie termijnecho's voorbij te zien komen. Ik heb hem volgende week dinsdag en ik ben best wel benieuwd. December is een maand vol verjaardagen van mijn schoonfamilie. Het kan bijna niet anders of de kleine is uitgerekend op een zelfde dag als zijn oom, oma of papa en tante 馃き
6 maanden geleden
Vandaag termijn echo gehad met 11w en 1 dag! 10 december uitgerekend. Gelijk door gegaan voor de nipt en nevenbevindingen. Hopen op een goede uitslag binnenkort. 馃グ馃崁
6 maanden geleden
Reactie op Daanbanaan24
Vandaag termijn echo gehad met 11w en 1 dag! 10 december uitgerekend. Gelij ...
Aah wat leuk in ben ook 10 december uitgerekend 馃┑馃┓