435 Reacties
6 maanden geleden
Hoi allemaal,
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap herken wat jullie zeggen dat het best spannend is omdat het nog zo.pril is.
Ik ben 28 jaar en in verwachting van mijn 2e kindje. Mijn zoon is in maar 1 geworden.
Mijn vorige zwangerschap was tot 15 weken een HG zwangerschap dus ik vind het erg spannend wat komen gaat. Daarnaast is mijn zoon destijds met een spoedkeizersnede geboren ivm minder leven en bleek dysmatuur ook dit maakt het allemaal war spannender en dat ik direct medische ben dit keer.
6 maanden geleden
Hoi
Ik ben 27 jaar, 7 jaar samen met mijn vriend wonen samen in het mooie zuid limburg (sint -geertruid). Wij zijn sinds juni 23 begonnen voor onze kinderwens. In september 23 hadden we een positieve test in de handen uiteindelijk is dat mis gegaan met 5+4.
1 april 24 een mooie nieuwe positieve test gekregen. Ik ben nu 5+3 heel spannend weer om over die week heen te gaan waar het eerst misging.
Verder heb ik geen klachten dan wat gevoelige borsten en wat bruinverlies ma dat is inmiddels bijna weer weg hopelijk
Wij zijn 11-12 dec uitgerekend en heb 20ste april de echo met 6+3 vanwege de miskraam en bruinverlies
6 maanden geleden
Hoi!
Ik ben 26, woon in west-Brabant en ben nu 5+2. Komende week gaan mijn vriend en ik (klein) trouwen. 6 mei hebben we de eerste echo.
We hebben het gisteren tegen mijn ouders verteld, mijn moeder had het al door omdat ze gezien had dat ik geen menstruatieondergoed op de waslijn had hangen 😂
Sinds gisteren heb ik echt mega gevoelige borsten en ik ben al weken erg moe. Ik heb eigenlijk vooral last van een opgeblazen buik dus ik heb al zwangerschapsleggings besteld, ik had sowieso wat nieuwe nodig en mijn oude kleding zit echt niet prettig meer.
6 maanden geleden
Reactie op janvisser
Ik heb het intussen ook 1 vriendin verteld (: dat heeft enorm geholpen! Ech ...
Nee het gaat om intensief contact met een besmet iemand. Zij had het zelf niet? Ik zou me er niet druk om maken als ik jou was.
Ik heb ook nog een tijdelijk contract. Eind mei wordt die als het goed is omgezet in een vast contract, maar nu komt het vertellen/het contract krijgen wel heel dicht bij elkaar te liggen. Dat voelt spannend.
Qua kleding hoor en zie ik van iedereen om me heen dat bij een 2e je buik veel eerder zichtbaar is. Als ik tips heb laat ik het weten;)
6 maanden geleden
Reactie op RunDisney
Haha oplettende moeder!
Ja haha. Ze zei ook “normaal heb je altijd wel wat te klagen als je ongesteld bent en nu zei je niks” 😂
6 maanden geleden
Reactie op Cherrievh
Hey!
Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen.
Ik ben 30 jaar, ik woon in o ...
Ik woon ook in Breda! Wat toevallig, ik ben 16 december uitgerekend. 29 april heb ik bij de ooienvaar mijn intake en 3 mei de eerste echo!
6 maanden geleden
Reactie op RunDisney
Nee het gaat om intensief contact met een besmet iemand. Zij had het zelf n ...
Niet dat ze wist! Ah bedankt voor de geruststelling!
Oh wat toevallig en spannend inderdaad! Als mijn contract niet verlengd wordt is het best lastig om weer een nieuwe werkplek als architect te vinden. Voor mijn huidige baan waren er 200 sollicitanten!
Maar ik kom gewoon niet meer wachten met proberen met mijn vriend. Er is altijd wel iets! Hij verdient gelukkig genoeg en heeft een goede vaste baan. Dat geeft enige rust voor nu. Waar haal jij je just uit in deze? Is het gemakkelijk om een andere baan te vinden in jouw branche?