435 Reacties

6 maanden geleden

Hi dames! Super leuk om elkaar zo te leren kennen en op de hoogte te houden! Ik ben nu 5+1 zwanger van ons 2e kindje. Onze dochter is 1.5. 12dec. uitgerekend als het klopt volgens mijn berekening. 23 april 1e echo. Super spannend weer!

6 maanden geleden

Hoi allemaal, Gefeliciteerd met jullie zwangerschap herken wat jullie zeggen dat het best spannend is omdat het nog zo.pril is. Ik ben 28 jaar en in verwachting van mijn 2e kindje. Mijn zoon is in maar 1 geworden. Mijn vorige zwangerschap was tot 15 weken een HG zwangerschap dus ik vind het erg spannend wat komen gaat. Daarnaast is mijn zoon destijds met een spoedkeizersnede geboren ivm minder leven en bleek dysmatuur ook dit maakt het allemaal war spannender en dat ik direct medische ben dit keer.

6 maanden geleden

Hoi Ik ben 27 jaar, 7 jaar samen met mijn vriend wonen samen in het mooie zuid limburg (sint -geertruid). Wij zijn sinds juni 23 begonnen voor onze kinderwens. In september 23 hadden we een positieve test in de handen uiteindelijk is dat mis gegaan met 5+4. 1 april 24 een mooie nieuwe positieve test gekregen. Ik ben nu 5+3 heel spannend weer om over die week heen te gaan waar het eerst misging. Verder heb ik geen klachten dan wat gevoelige borsten en wat bruinverlies ma dat is inmiddels bijna weer weg hopelijk Wij zijn 11-12 dec uitgerekend en heb 20ste april de echo met 6+3 vanwege de miskraam en bruinverlies

6 maanden geleden

Hoi! Ik ben 26, woon in west-Brabant en ben nu 5+2. Komende week gaan mijn vriend en ik (klein) trouwen. 6 mei hebben we de eerste echo. We hebben het gisteren tegen mijn ouders verteld, mijn moeder had het al door omdat ze gezien had dat ik geen menstruatieondergoed op de waslijn had hangen 😂 Sinds gisteren heb ik echt mega gevoelige borsten en ik ben al weken erg moe. Ik heb eigenlijk vooral last van een opgeblazen buik dus ik heb al zwangerschapsleggings besteld, ik had sowieso wat nieuwe nodig en mijn oude kleding zit echt niet prettig meer.

6 maanden geleden

Heyhey, Ben 28 jaar. Woon in Amsterdam, in verwachting van ons 3de. Heb een dochtertje van 3,5 jaar, zoontje van 14 maanden , en nu uitgerekend 13 dec. Afgelopen februari een vroege miskraam gehad. Nu 5+1 zwanger, 1 mei de eerste echo.. Pff spannend..

6 maanden geleden

Iemand omgeving Harderwijk?😊

6 maanden geleden

Reactie op DDIPS

Iemand omgeving Harderwijk?😊
Ermelooo!

6 maanden geleden

Reactie op SleepingBakery

Hoi! Ik ben 26, woon in west-Brabant en ben nu 5+2. Komende week gaan mijn ...
Haha oplettende moeder!

6 maanden geleden

Reactie op SaraJolie

Hi dames! Super leuk om elkaar zo te leren kennen en op de hoogte te houden ...
Leuk, onze eerste kindjes zijn ongeveer even oud:)

6 maanden geleden

Reactie op janvisser

Ik heb het intussen ook 1 vriendin verteld (: dat heeft enorm geholpen! Ech ...
Nee het gaat om intensief contact met een besmet iemand. Zij had het zelf niet? Ik zou me er niet druk om maken als ik jou was. Ik heb ook nog een tijdelijk contract. Eind mei wordt die als het goed is omgezet in een vast contract, maar nu komt het vertellen/het contract krijgen wel heel dicht bij elkaar te liggen. Dat voelt spannend. Qua kleding hoor en zie ik van iedereen om me heen dat bij een 2e je buik veel eerder zichtbaar is. Als ik tips heb laat ik het weten;)

6 maanden geleden

Reactie op RunDisney

Haha oplettende moeder!
Ja haha. Ze zei ook “normaal heb je altijd wel wat te klagen als je ongesteld bent en nu zei je niks” 😂

6 maanden geleden

Hoihoi! 31 jaar en woon in omgeving Den Bosch. We hebben een zoontje van 2,5 en zouden in augustus dit jaar ons 2e kindje verwachten. Helaas liep dat anders.. gelukkig wel snel weer in verwachting, 26 april eerste echo. Spannend!!♡

6 maanden geleden

Hey! Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Ik ben 30 jaar, ik woon in omgeving Breda en ik ben zwanger van mijn eerste kindje. Vandaag ben ik precies 5 weken zwanger en mijn uitgerekende datum is 14 december. Ik kijk enorm uit naar de eerste echo op 3 mei.

6 maanden geleden

Reactie op Cherrievh

Hey! Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Ik ben 30 jaar, ik woon in o ...
Ik woon ook in Breda! Wat toevallig, ik ben 16 december uitgerekend. 29 april heb ik bij de ooienvaar mijn intake en 3 mei de eerste echo!

6 maanden geleden

Ik woon ook in Breda! Wat toevallig, ik ben 16 december uitgerekend. 29 apr ...
Oh wat toevallig ja! Ook op dezelfde dag de eerste echo. En Ooievaar zit bij mij om de hoek :)

6 maanden geleden

Toevallig mijn zoontje is ook in januari 2 geworden. Duurde bij mij 6 maanden voor ik zwanger was. Ben uitgerekend op 11 december en kom uit Den Haag 👶🏼

6 maanden geleden

leuk! ik ben nikita 29 jaar en 5 dec uitgerekend van mijn eerste kindje, ik woon in Schiedam en heb 3 april de 1 e echo, ik ben nu 6 weken 2 dagen. vind het zo spannend allemaal

6 maanden geleden

Reactie op Cherrievh

Hey! Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Ik ben 30 jaar, ik woon in o ...
Wat toevallig! Ik ben ook vandaag exact 5 weken, uitgerekend op 14 december én de eerste echo op 3 mei! Hoe verzin je het! 🙈 Gefeliciteerd met je zwangerschap!

6 maanden geleden

Reactie op iris007

Wat toevallig! Ik ben ook vandaag exact 5 weken, uitgerekend op 14 december ...
Wauw wat leuk en toevallig!! 😄

6 maanden geleden

Reactie op RunDisney

Nee het gaat om intensief contact met een besmet iemand. Zij had het zelf n ...
Niet dat ze wist! Ah bedankt voor de geruststelling! Oh wat toevallig en spannend inderdaad! Als mijn contract niet verlengd wordt is het best lastig om weer een nieuwe werkplek als architect te vinden. Voor mijn huidige baan waren er 200 sollicitanten! Maar ik kom gewoon niet meer wachten met proberen met mijn vriend. Er is altijd wel iets! Hij verdient gelukkig genoeg en heeft een goede vaste baan. Dat geeft enige rust voor nu. Waar haal jij je just uit in deze? Is het gemakkelijk om een andere baan te vinden in jouw branche?