435 Reacties
6 maanden geleden
Hoi! Ik ben Esmeralda 25 jaar en 10 jaar samen met mijn man waarvan bijna een jaar getrouwd. Ik ben in verwachting van ons eerste kindje en ben uitgerekend op 14 december. Ik vind het heel spannend want heb in februari een miskraam gehad. Wij hebben 27 april de eerste echo en hoop zo dat alles goed is deze keer馃槉
6 maanden geleden
Hoi! Gefeliciteerd allemaal馃檹馃徏
Mijn naam is Laura. Ik ben 28 jaar. Mijn man en ik zijn bijna 8 jaar samen waarvan twee getrouwd. Wij hebben al heel lang een kinderwens en hebben 6 mislukte iui behandelingen achter de rug. Dit jaar zijn we gestart met ivf en hadden geen verse tp vanwege overstimulatie. We hebben 29 maart onze eerste terugplaatsing gehad en vrijdag heb ik positief getest. Onze eerste positieve test ooit. 23 april hebben we de eerste echo , spannend!
6 maanden geleden
Reactie op janvisser
Niet dat ze wist! Ah bedankt voor de geruststelling!
Oh wat toevallig en s ...
Ik werk in het onderwijs, dus op zich zijn er banen genoeg. Dus dat is wel een heel andere situatie dan de jouwe.
En groot gelijk hoor dat jullie gewoon al waren "begonnen". Er is inderdaad altijd wel iets
6 maanden geleden
Goedemorgen dames,
Allereerst gefeliciteerd allemaal!
Afgelopen woensdag en donderdag een positieve test voor ons eerste kindje. (5+2) Het besef dat er iets in je groeit is zo bijzonder. Maar het is nog zo onwerkelijk.
Om ons heen ook veel mensen met miskramen dus we zijn ons heel erg bewust van het feit dat het mis kan gaan.
6 mei de vitaliteitsecho en het is tot die tijd vooral afwachten.
Liefs Sabrina, 36 jaar
6 maanden geleden
Hoi dames! Ik ben Kim n茅t 30 jaar geworden en in verwachting van mijn 2e kindje. Dit is mijn 4e zwangerschap en ik heb al een prachtige zoon van bijna 7 jaar.
Volgens de berekening eerste dag laatste menstruatie ben ik vandaag 6 weken. Maar ik heb een wisselende cyclus dus weet het niet exact. Ik ben super onzeker door 2 eerdere miskramen dus ik heb voor morgen de eerste echo staan. Ben heel erg benieuwd!
6 maanden geleden
Af en toe een steek rond mijn eierstok (?)
Ook als ik in bed lig en erop duw doet het pijn. Alsof er een blauwe plek zit. Aan de andere kant heb ik het niet. Pfff ben mij al dagen gek aan het maken dat het misschien niet in mijn baarmoeder zit.
Vrijdagavond dan maar een pret echo geboekt, want de echo bij de verloskundige duurt nog bijna 2 weken 馃槄
Iemand dit gevoel ook?
6 maanden geleden
Vandaag de 1e echo gehad. Ik ben nu 6 weken en we hadden een kloppend hartje... een hele opluchting!
10 december uitgerekend.
6 maanden geleden
Reactie op Babyontheway24
Vandaag de 1e echo gehad. Ik ben nu 6 weken en we hadden een kloppend hartj ...
Gefeliciteerd met het kloppende hartjes! Super fijn!
Hoe is het qua kwaaltjes/symptomen met iedereen hier?
Ik ben met name vermoeid. Verder nemen buikkrampen en misselijkheid iets toe, maar omdat ik nog wacht op de echo stelt me dat ook ergens gerust ofzo.
6 maanden geleden
Reactie op RunDisney
Gefeliciteerd met het kloppende hartjes! Super fijn!
Hoe is het qua kwaalt ...
Jaa gek he hoe de symptomen geruststellend zijn, terwijl het niets zegt over of het goed gaat.
Hier 6 mei de eerste echo, dus nog even geduld!
Wanneer heb jij de eerste echo?
6 maanden geleden
Ik sluit mij graag aan. Ik ben 27 jaar. Ik heb al een kindje uit een vorige relatie. Nu 6+ weken zwanger en (voor nu) uitgerekend op 11 December. Vrijdag mijn eerste echo馃檹
6 maanden geleden
Reactie op Silo91
Hoi!
Gefeliciteerd allemaal!
Ik ben nu 5+5 en ben volgens mijn eigen bereke ...
Gefeliciteerd!
Wat bijzonder, wij lopen precies gelijk en ik ben gister 32 jaar geworden Haha. Ook op 1 Mei de echo.
6 maanden geleden
Hey hoi,
Als alle eerst gefeliciteerd met jullie mooie geschenk. Ik noem mijn naam nog niet, maar ik ben 24 jaar oud en woon in beilen met mijn vriend. Ik ben nu 6+1 zwanger van mijn eerste kindje en ben 11 december volgens de app uitgerekend. 8 mei heb ik mijn eerste echo馃┓馃┑
6 maanden geleden
Hoi allemaal!
Ik ben Naomi, 30 jaar oud en 11.5 jaar samen met mijn vriend en nu in verwachting van ons 1e kindje (6+2). Ik ben uitgerekend op 11 december.
Ik vind het heel spannend allemaal! We zijn zo'n 9 maanden bezig geweest met ovulatie testen en temperaturen omdat mijn cyclus all over the place was. Van 35 tot 58 dagen lang. Ik dacht ook deze keer weer ongesteld te zijn geworden maar bleek een innestelingsbloeding te hebben van 16 dagen lang 馃槼.
Ik was die week nog naar de HA gegaan omdat ik er ondertussen van overtuigd was dat ik niet natuurlijk zwanger zou raken (ben zelf via IVF ter wereld gekomen). Had een doorverwijzing gekregen naar het Hagaziekenhuis op 6 mei.
Toen ik mega pijnlijke borsten bleef houden na een week dacht ik: ik doe nog 1x een test en jawel: positief. Dit was even een shock en kan het nog steeds niet helemaal bevatten 馃き
Het bloedverlies was nu een paar dagen gestopt, maar sinds afgelopen dinsdagavond toch weer wat (oud) bloedverlies maar soms ook wat druppels vers. Volgens de verloskundige kan het echt nog alle kanten opgaan en is het wachten tot mijn 1e echo op 1 mei.
Ik merk dat ik de zwangerschap daarom nog niet helemaal kan binnenlaten. Misschien een beetje zelfbescherming? Herkent iemand dit?
Ik ben echt wel heel erg blij, maar ook best wel bang.
Nog 1.5 week volhouden tot de 1e echo.
En natuurlijk mijn felicitaties aan jullie allemaal. Ik hoop op mooie en gezonde zwangerschappen voor jullie allemaal 馃
Liefs Naomi
6 maanden geleden
Reactie op Naomiplomie
Hoi allemaal!
Ik ben Naomi, 30 jaar oud en 11.5 jaar samen met mijn vrien ...
Zeker te begrijpen. Zelf wel via het ziekenhuis zwanger geworden na 15 rondes. Wanneer je meerdere keren teleurstelling op teleurstelling hebt gehad is het logisch dat het echt geloven van een positieve test moeilijk is. Laat staan als er ook nog wat bloedverlies bijkomt.
Hier ook nog steeds moeite met het echt geloven dat het gelukt is. Laatst gehoord van mijn psycholoog dat dit ook volledig normaal is, voel ik me toch nog een beetje normaal 馃槈