523 Reacties
7 maanden geleden
Wat leuk om jullie verhalen te lezen! Ik ben vandaag 6 weken en 6 dagen. Zaterdag een echo gehad, het zit op de goede plek en het hartje klopt! 🍀😍 3 mei de officiële echo bij de verloskundige.
7 maanden geleden
Hi allemaal, ik ben Kelly 24 jaar. Zwanger van 1e kindje en uitgerekend op 14 december (volgends de app) we hebben 25 april 1e echo! (Spanneeend)! Wij komen uit noord Brabant!
7 maanden geleden
Wij hebben gister onze eerste echo gehad met 6+1. Ik vond het super spannend. Maar we hebben niet 1 maar 2 kloppende hartjes mogen zien. Zo dankbaar en blij 🙏🏼❤️
6 maanden geleden
Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschappen!
Ik ben 29 jaar, zwanger van onze 2de uk en nu 7+1, uitgerekend op 10 december.
De 1ste echo hebben we maandag gehad, een duidelijk kloppen hartje gezien en netjes op de goede plek. 🥰
6 maanden geleden
Ik ben 24 jaar, woonachtig in Friesland en we zijn in verwachting van ons eerste kindje ❤️. 1 mei onze eerste echo 🍀🤞🏼
6 maanden geleden
Hallo allemaal, gefeliciteerd met jullie zwangerschap♥️
Ik ben nu 6,5 week zwanger van ons eerste wondertje. 10 mei hebben we onze eerste echo. Ik ben mega misselijk de hele dag en kan het maar moeilijk verborgen houden, voor me gevoel🙈
Wanneer vertelden/vertellen jullie het jullie ouders? Ik vind het zo lastig en wilde eerst wachten tot de eerste echo maar lukt zo moeilijk 😅
6 maanden geleden
Reactie op WiebeWens24
Ik ben nu 6,5 wee ...
Ouders meteen! Maar ik heb in januari een miskraam gekregen met 10 weken toen wisten beide gezinnen & wat goede vrienden al dat ik zwanger was dus iedereen weet dat de wens er is.
Mocht het deze keer weer mis gaan, weten ze er meteen weer van… Maar ik dronk ook wel eens en rookte sowieso dus het viel ze ook wel op. Ook daarom meteen verteld.
Broers en schoonzussen na een echo met 6 weken verteld.
6 maanden geleden
Reactie op RunDisney
Gefeliciteerd met het kloppende hartjes! Super fijn!
Hoe is het qua kwaalt ...
Dankjewel! Ik ben ook sneller vermoeid en last van gevoelige borsten maar verder voel ik me erg goed. Wanneer heb je de echo? Ik snap je gevoel heel erg!!
6 maanden geleden
Reactie op WiebeWens24
Ik ben nu 6,5 wee ...
Wij hebben het gelijk met alle familie en vrienden gedeeld. Snap echt niks van wachten. Als het mis gaat wil je toch ook je verdriet delen? En het is zo'n bijzondere tijd die ook heel zwaar kan zijn. Juist nu is het fijn om mensen te hebben die je steunen