523 Reacties
6 maanden geleden
Zojuist onze eerste echo gehad, we hebben een kloppend hartje gezien en het zit op de juiste plek. Enorm opgelucht na al het bloedverlies. En enorm dankbaar! 馃グ. Zou nu 8 weken en 1 dag zijn.
Volgens mij hadden veel vandaag hun 1e echo, succes met het wachten en ook veel plezier! 馃
6 maanden geleden
Gisteren hebben we een kloppend hartje mogen zien 鈽猴笍 heel dankbaar. Wel terugzet in de tijd, werd geschat op 6+2. Over vier weken weer een echo :) hopelijk mag iedereen deze dagen een kloppend hartje zien 鉂わ笍
6 maanden geleden
Ik ben Linda, 32 jaar oud en in verwachting van ons 2e kindje. De uitgerekende datum is 14 december. Ik woon met mijn man en zoontje van 2 in Zoetermeer.
Vorige week een 1e echo bij de gynaecoloog en een kloppend hartje gezien. 8 mei hebben we opnieuw een echo bij de gynaecoloog.
Zwanger worden ging niet gemakkelijk en ik heb een cyste waardoor ik bij de gynaecoloog loop.
6 maanden geleden
Hee, hier Louise zwanger van ins eerste kindje, vandaag 8 weken zwanger. Ik woon samen met mijn vriend in Roosendaal.
Vorige week een 1ste echo gehad en hierbij een kloppend hartje mogen zien.
Uitgerekend datum staat nu op 15 december.
Allemaal gefeliciteerd met ie zwangerschap! 鉂わ笍
6 maanden geleden
Ha allemaal, leuk deze groep. Ik ben Evi, 35 jaar en ik dacht 12dec uitgerekend maar na de echo van vandaag (die er goed uitzag馃檹馃徏) lijkt het eerder 16dec te zijn. Mijn vriend en ik voelen ons erg dankbaar voor deze zwangerschap maar het is ook erg spannend. Mijn eerste zwangerschap is helaas misgegaan met 11,5wkn en mijn tweede met 7 wkn. Hopelijk is driemaal scheepsrecht en hebben we dit keer geluk馃檹馃徏
6 maanden geleden
Gisteren eerste echo gehad. Dacht 7w + 5 dagen te zijn. Bleek 6w + 2 dagen. Schrok ik best van. Het zou natuurlijk kunnen dat ik een verlate eisprong heb gehad maar ik vind dit verschil wel heel erg groot.. Mensen dit ook meegemaakt?
6 maanden geleden
Reactie op BrittLoulou
Gisteren eerste echo gehad. Dacht 7w + 5 dagen te zijn. Bleek 6w + 2 dagen ...
Hoi hoi, ik ben ook een ruime week teruggezet, VK zei dat het vaker voorkomt. Het kloppende hartje houd mij positief. Plus ik vroeg aan haar hoe vaak gaat het nog mis na het zien van een kloppend hartje en ze zei 5% gaat nu nog mis. De kans is dus veel groter dan het goed blijft gaan.
Ook ik heb af en aan last van spotting (bruin/lichtroze afscheiding)馃
6 maanden geleden
Reactie op BrittLoulou
Hi, bij dit termijn is het echt nog heel moeilijk te zeggen en ligt het er ook aan hoe de baby ligt/ hoe goed de verloskundige kan meten. Ik ben vandaag 8+1. Dinsdag afspraak hij de verloskundige die zei 7+3. Woensdag afspraak gynaecoloog (met betere apparatuur) en zij zei 8+3. 1 mm meet verschil kan nu al zoveel dagen schelen. Maak je vooral niet te veel zorgen 鉂わ笍
6 maanden geleden
Reactie op BrittLoulou
Voor mij precies hetzelfde. Ik dacht op 7 weken en 6 dagen te zitten en bij mij ook geschat op 6 plus 2. Ik kan niet wachten tot de volgende echo. Hopen op het beste en dat het inderdaad lastig te zien/zeggen is! 馃グ
6 maanden geleden
Hi! Ik ben 30jaar en heb een dochtertje van 2. Nu zwanger van ons 2de kindje. Uitgerekend op 15dec.
6 maanden geleden
Reactie op catmom2
Hi, bij dit termijn is het echt nog heel moeilijk te zeggen en ligt het er ...
Fijn om te horen dit 鉂わ笍
6 maanden geleden
Reactie op 92zuideezee
Voor mij precies hetzelfde. Ik dacht op 7 weken en 6 dagen te zitten en bij ...
Ja ik kan ook niet wachten tot mijn termijnecho nu.. die is 27 mei maar ik moet 14 mei ook nog voor intake dus ik hoop stiekem dat ze dan ook toch een echo maken.
Wanneer heb jij je volgende echo?
6 maanden geleden
Reactie op BrittLoulou
Ja ik kan ook niet wachten tot mijn termijnecho nu.. die is 27 mei maar ik ...
Ik heb volgende week ook een aparte intake en heb het gevraagd, maar helaas bij mij word er dan geen echo gedaan.
Misschien bij jou wel hoor, maar het valt zo tegen als je het hoopt en het is toch niet zo 馃槄
6 maanden geleden
Reactie op BrittLoulou
Ja ik kan ook niet wachten tot mijn termijnecho nu.. die is 27 mei maar ik ...
Ik heb vandaag een extra echo gehad. Ik zat vandaag op 7 weken en 4 dagen. Het was dubbel zo groot en het hartje klopt goed. Ze zei ook dat het ook kan dat uiteindelijk je datum weer recht wordt getrokken. De eerste echo is gewoon wat lastiger in te schatten. Dus ik hoop dat alles voor jou net zo gaat zijn! 馃グ