523 Reacties

6 maanden geleden

Ik ben 24 jaar en 2 jaar een relatie met mijn vriend momenteel ben ik zwanger van ons eerste kindje ik ben 10 december uitgerekend vandaag mijn eerste echo gehad en 9 weken en 2 dagen zwanger 🩵🩷enorm dankbaar ik heb niet veel kwaaltjes wel veel misselijk vooral in de ochtend soms in de avond ik woon in Bodegraven momenteel

6 maanden geleden

Helaas bleek gisteren het hartje te zijn gestopt met kloppen kort na de 7 weken echo. Ik zet dus voorlopig deze app weer op 'non-actief' . Hopelijk gaat het uiteindelijk echt lukken en ga ik weer starten met het fertiliteitstraject zodra dit weer kan. Ik wens iedereen een fijne zwangerschap met vooral veel kloppende hartjes vol liefde. ❤️

6 maanden geleden

Reactie op M-Anne

Helaas bleek gisteren het hartje te zijn gestopt met kloppen kort na de 7 w ...
Ah nee. Wat een ontzettend verdrietig nieuws zeg. Heel erg veel sterkte! Ik hoop dat het de volgende keer mag lukken voor jullie 🤍

6 maanden geleden

Reactie op M-Anne

Oh wat erg en echt mijn angst ook. Heel veel sterkte.

6 maanden geleden

Reactie op M-Anne

Oh Anne wat naar. Heel veel sterkte🙏🏼

6 maanden geleden

Hey hallo! Nu 9 + 2 weken zwanger. Klachten zijn nu echt veel minder en soms haast niets. Gevoeligheid borsten zijn ook minder, tepels nog wel wat. Dit laat mij allemaal wel erg twijfelen :( ik heb 22 mei de eerste echo… hopelijk is alles okee..

6 maanden geleden

Reactie op elta

Hey hallo! Nu 9 + 2 weken zwanger. Klachten zijn nu echt veel minder en som ...
Hallo, ik ben nu 9 + 3 weken en ik heb eigenlijk nergens last van , mijn borsten zijn ook minder gevoelig waardoor ik mij ook zorgen maak... ik heb volgende week vrijdag mijn eerste echo.. heel veel spanning...

6 maanden geleden

Goeiemiddag, Ik ben Kirsten en ik ben 28 jaar, 4 jaar met mijn vriend samen en 2 katjes. Ik ben in verwachting van mijn eerste kindje, uitgerekend op 12 December, toevallig op de sterfdag van mijn lieve overgroot oma..🥰

6 maanden geleden

Ik ben ook 9+3 (ook 12 december uitgerekend) en heb ook niet zoveel symptomen, behalve trekkende banden. Desondanks een kloppend hartje gezien vorige week, dus de symptomen hoeven volgens mij niet zoveel te zeggen. Nu hopen dat het goed blijft gaan.

6 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik ben 33 jaar, heb 2 bonuskinderen. Dit is het eerste kindje samen met mijn vriend. Ben uitgerekend op 11 december en 22 mei hebben we de termijnecho (zin in). Erg misselijk geweest laatste weken, het gaat nu eindelijk wat beter. Ben ook erg moe laatste weken, weinig energie. Wij wonen in de buurt van. Breda. Fijne zwangerschap allemaal🥰

6 maanden geleden

Reactie op Lauraelisabeth2024

Gisteren hebben we een kloppend hartje mogen zien ☺️ heel dankbaar. Wel ter ...
Ik ben ook zo benieuwd. Ik had ook een vroege miskraam met 4 weken. En nu 3 weken later een mega licht streepje en clear blue die 1+2 weken zegt. Vorige week echt negatieve testen gehad dus lijkt mij dat het niet van de miskraam is! Fingers crossed!

6 maanden geleden

Reactie op M-Anne

Wat heftig…het allerbeste voor jou toegewenst! 🫶🏻

6 maanden geleden

Reactie op Strawbsx

Hallo, ik ben nu 9 + 3 weken en ik heb eigenlijk nergens last van , mijn bo ...
Hopelijk is alles goed🦋 ik begrijp van vele dat het gewoon komt door je hormonen. Pfff duurt allemaal ontzettend lang… Zolang we geen krampen hebben of bloedverlies dan is het wel goed.

6 maanden geleden

Reactie op YK2003

Ik ben 20 jaar en ik verwachting van ons eerste kindje nu 8 weken. Een onv ...
Suprimal helpt heel goed! Sterkte en hopelijk voel je je gauw beter

6 maanden geleden

Reactie op elta

Hopelijk is alles goed🦋 ik begrijp van vele dat het gewoon komt door je ho ...
Dat probeer ik mezelf idd te zeggen maar toch duurt het allemaal te lang 🤣(ik heb dan ook zowiezo altijd al geen geduld) hahah

6 maanden geleden

Ben 15 december uitgerekend 🥰

6 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik ben 28 jaar en zwanger van mijn tweede. Mijn man en ik hebben al een prachtige dochter die in mei 2 geworden is. Ik ben 15 december uitgerekend 🥰

6 maanden geleden

Hai meiden, Mijn naam is Veronique en heb een zoontje van vandaag 5 jaar geworden. Gister mijn termijn echo gehad met 10.1 en die was goed. Erg geruststellend na vorig jaar 2 miskramen, ik ben 10 dec uitgerekend 🥳🥳

6 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik ben Gaby, 29 jaar en nu precies 10 weken zwanger van mijn eerste kindje. Mijn eigen uitgerekende datum was 7 december dus ik klets al weken in een ander groepje mee, maar vandaag tijdens de termijnecho werd ik geschat op 12 december. Ik klets hier dus graag verder:)

6 maanden geleden

Voor mij ook mijn eerste kindje. Nu 10 weken, 2 dagen. Zijn jullie al begonnen met dingen regelen en/of kopen?