523 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op rjv1997
Een extra echo gehad omdat het de vorige keer is gestopt bij 9+5
Nu weer 9+ ...
Ik herken het had je een goede echo nu bij ons vorige keer ook met 9+5 gestopt in december en nu uitgerekend op 14 december ook 27 mei de termijn echo! Hoop bij jou dat het ook allemaal goed mag blijven gaan!
6 maanden geleden
Goedemorgen meisjes, wie heeft dit nog meer?
Ik heb 3 goede echo's gegad, de laatste was de termijn echo. Maar ik merk dat ik op momenten toch onzeker word als mijn symptomen iets minder zijn. Dit komt door vorig jaar 2 miskramen daardoor heb ik minder vertrouwen in mijn lichaam. Ik weet ook wel dat als je iets minder symptomen hebt dit niets hoeft te betekenen. maar er blijft soms een klein stemmetje in mijn hoofd, en daar word ik erg onzeker van.
6 maanden geleden
Reactie op VeroniqueJ
Ik heb 3 goede echo's gegad, ...
Herkenbaar! Ik heb nauwelijks symptomen op gespannen borsten en vermoeidheid na. Nu die allebei ineens afgenomen zijn (inclusief de menstruatie-achtste pijntjes) begin ik me wel wat zorgen te maken en duurt dinsdag ineens nog heeel lang!
Ik probeer mezelf wijs te maken dat het niks hoeft te zeggen, maar ik snap je onzekerheid en helemaal door je eerdere ervaringen. Waarschijnlijk is alles gewoon in orde!
6 maanden geleden
Reactie op Leyla91
Ik heb dit heel erg, woensdag heb ik mijn 10 weken echo en de laatste echo ...
Ohja die las ik in het begin ook, maar daar ben ik mee gestopt 馃槄
6 maanden geleden
Reactie op VeroniqueJ
Ik heb 3 goede echo's gegad, ...
Hee ja wat vervelend, heel herkenbaar. Heb ook twee miskramen gehad en voel me nu alleen redelijk rustig op het moment dat ik erg misselijk ben en dat schommelt. Paar dagen voelde ik me best goed en toen schoot de angst weer omhoog. Super naar, het blijft ws spannend tot in elk geval die eerste 13 weken. Zit je daar bijna op? Overigens heb ik meerdere vriendinnen met gezonde kinderen die na 6 weken nog amper symptomen hadden. Sterkte馃檹馃徏
6 maanden geleden
Reactie op Evita_123
Hee ja wat vervelend, heel herkenbaar. Heb ook twee miskramen gehad en voel ...
Ohjaa naar h猫. Het is idd afwachten tot de 13 weken.. ik ben nu 11 weken dus ben er bijna. Maar voel me vandaag weer beroerd en erg moe gelukkig dus er gebeurd wel weer wat daarbinnen
6 maanden geleden
Reactie op Leyla91
Ik ben nu ook even gestopt met lezen merkte dat de spanning te hoog werd mo ...
Leuk en spannend. Heel veel succes鈽猴笍
6 maanden geleden
Reactie op RunDisney
Door al die miskraam verhalen op het forum ben ik heel bang voor mijn termi ...
Begrijp je helemaal hier ook, moet nog tot vrijdag wachten maar heb al wel 2 goeie echo's gehad maar blijft spannend