2217 Reacties

7 maanden geleden

Hier volgens berekeningen op 17 december uitgerekend! Verloskundige gesproken en volgende week dinsdag voor het eerst langskomen. Maar waarschijnlijk echt met 12 weken pas onze eerste echo, dat zou dan begin juni zijn. Lees dat echt vrijwel iedereen hier al eerder een echo heeft... Fijn! Wij wonen in Spanje, het zal hier waarschijnlijk allemaal net wat anders gaan dan in Nederland. We wachten het af 😬😓

7 maanden geleden

Misschien kan je bij de huisarts even bloed laten prikken op je HCG waarde? ...
Ja ik wacht het nog even af, vandaag en morgen weer testen en anders even bloedprikken😊

7 maanden geleden

Hoi! Ik ben zwanger van de 2e en uitgerekend op 21 december. Bijzondere datum omdat zowel mijn opa en de opa van mijn man jarig waren op deze datum. Ik woon samen met man en zoon (4 jaar) op Schouwen Duiveland

7 maanden geleden

Reactie op MelisAD

Hier slaat de onzekerheid weer toe, wilde vanaf vandaag geen testen meer do ...
Loos alarm, zojuist met middagurine getest en die is weer donker, nu stop ik ermee😅

7 maanden geleden

Hoi meiden!! Gefeliciteerd allemaal. Ook ik mag eindelijk zeggen dat ik zwanger ben na 2 icsi trajecten en 6 terugplaatsingen. Ik word alleen erg onzeker omdat ik helemaal niets merk... maar de test werd zo wat al positief voordat ik er over heen plaste XD dat worden 2 lange weken tot de eerste echo... Nog meer meiden die 5+1 ongeveer zwanger zijn en niets merken?

7 maanden geleden

Reactie op kimste

Hoi meiden!! Gefeliciteerd allemaal. Ook ik mag eindelijk zeggen dat ik z ...
Gefeliciteerd! Hier ook.. Al komt en gaat t hoor. Alsin: ene keer mega last van mijn borsten, dan rug, dan liezen, dan misselijk en dan weer extreem gevoelig voor geur! Wel tweede zwangerschap maar had dit bij de eerste ook. T komt en gaat.

7 maanden geleden

Reactie op kimste

Ik ben vandaag ook 5+1! Ik merk ook vrijwel niks, alleen dat ik ‘s avonds wat sneller moe ben. Geen buikpijn, steken, hoofdpijn of misselijkheid etc. 🤞🏼

7 maanden geleden

Reactie op Sas-91

Ik heb de eerste echo ook met 7+6, duurt nog zo lang! 😅
Ik heb de eerste echo met 6 weken en 2 dagen! Omdat ik in een fertiliteitstraject zit met letrozol. Hopelijk is dan alles goed!

7 maanden geleden

Reactie op kimste

Ik ben vandaag ook 5+1 zwanger en merk ook maar bar weinig van de zwangerschap. Laten we een soort van hopen dat het zo blijft ;) ik word er zelf ook echt wel onzeker van hoor. Probeer mijzelf af te leiden met een beetje sporten en meditatie. En vooral niet teveel te googlen;)

7 maanden geleden

Reactie op RSE25

Ik heb de eerste echo met 6 weken en 2 dagen! Omdat ik in een fertiliteitst ...
Ik heb ook een traject met Letrozol achter de rug (eerste ronde), ik heb mijn echo pas bij 8+3 bij het ziekenhuis. Sinds ik weet dat ik zwanger ben, lijkt de tijd nóg langzamer te gaan 😅

7 maanden geleden

Ik ben vooralsnog de 22e uitgerekend. Gisteren voor de zekerheid toch maar een testje gedaan omdat ik iets over tijd was en: hoppaaaaaa, meteen twee heel duidelijke streepjes 🥰 Dit wordt ons tweede kindje na een zoon (Wolf) die op 22/05/2022 geboren is. Geniet ervan ladies! ❤️

7 maanden geleden

Reactie op kimste

ik vandaag ook 5+1! ik merk ook helemaal niks. mn onderbuik is wel wat opgezet en voelt wat harder maar thats it! maakt me idd soms wel onzeker. maargoed, we kunnen alleen naar afwachten🤭🥰

7 maanden geleden

Ik heb vandaag last van een opgeblazen gevoel. Hebben daar meerdere dames last van?

7 maanden geleden

Reactie op kimberly2605

Ik heb vandaag last van een opgeblazen gevoel. Hebben daar meerdere dames ...
ja! 😄

7 maanden geleden

Reactie op kimberly2605

Ja!

7 maanden geleden

Reactie op Jc123

Ja!
Ja

7 maanden geleden

Reactie op kimberly2605

Haha 1 van de wondere van zwanger zijn. Vol gas zitten maanden lang tot een punt dat het je niet eens meer boeit dat je te pas en onpas scheten laat over en nergens 😂🤣😂🤣

7 maanden geleden

Rare vraag hoor maar ik had gemeenschap met me man maar bij het “hoogtepunt gevoel” 😅 kreeg ik krampen in me baarmoeder niet zo’n beetje ook . Moet ik me zorgen maken of is dat normaal tijdens de zwangerschap? Ik ben vandaag 5w 1 . Ik zat een beetje mee

7 maanden geleden

Reactie op mamavanr33

ik vandaag ook 5+1! ik merk ook helemaal niks. mn onderbuik is wel wat opg ...
Hier ook op 5 + 2 en nergens last van dus ik geniet er nog even van. Wel fijn te lezen dat jullie dit ook hebben!

7 maanden geleden

Reactie op kimberly2605

Ja zeker😅